Yeni Aracım Range Rover Classic 1987 Model

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan oky Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 148
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 38,350

Etiketler
sanayiye giderken böyleydi ( sena jeep) bakalım çıkışta nasıl olacak )
 

oktay ostimde araçlar için döşeme mazemesi satan nadir ticaret var hertürtü mazeme var bilgide alabilirsin
 

Tabana çamur ve benzeri zararlardan koruması için yapılan yalıtım astar ve uygulamalar ne kadara mal oluyor acaba ? bende yaptırmayı düşünüyorum ama tabi istanbulda bu işin ehli biri lazım
 




aracın 2" yukseltme kıtılerı takıldı (amortısor ve yaylar degıstı) ,
ön ve arka dıfransıyel korumaları takıldı ,
alt takımdakı tüm plastık aksam değişti ,
burçlar , rot başları -rotiller değişti,
şase zımparalndı , alt kısımdakı paslar zımparalandı komple bıtumlu astar atıldı uzerıne boya atıldı,
çürük nedeni ile taban sacları ve kenarlardakı saclar degıstı ustten tabana bıtumlu astar atıldı ,
tum yağlar ( motor, şanzıman, difransiyel,fren hidroliği, direksiyon hidroliği vs ) boşaltıldı kaliteli olanlarıyla değiştirildi,
benzin hortumu ve radyatör hortumu orjinalleriyle değiştirildi,
arazi şanzımanı 1.41 le değiştirildi,
arkaya % 100 difransiyel kilidi takıldı,
235*85*16 copper stt lastikler takıldı,
artık ufak tefek işler kaldı en önemlisi de taban ses yalıtımı ve zerine döşeme halısı ve son hali
 

aracın kasası eski haline göre yerden tam 11 cm yükseldi ( hem 2" yükseltme hemde lastik çapı nedeniyle) ;
 


sena jeep ahmet ustanın golden retreiweride poz veriyor aracın yapımında emeği büyük hep kontrol ediyor
 






Bugün aracı gördüm Oktay, maşallah güzel olmuş, güle güle kullan
 

saol serkan sende sattın galıba aracı ? napcan yenı bı arac dusunuyomusun???
 




hayırlı olsun metın abının arkadasının aracımı ??ne kadara aldın?