DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan zileli Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 373
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 180,787
Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

ata036' Alıntı:
bu gün saat 5 te yeşil kurbağalı derede ya KIRAT ya ATOM KARINCA ikimizden biri çok sert bir çekişme olacak :smiley: :smiley: :smiley:
TARIK araba neden çok duman atıyor mazot mu bozuk arabada bir ayarsızlıkmı var
 

Etiketler

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

İşte BD 30 motorların resimleri 6 adet var ve içlerinde %90 durumda olan motor var en çok çalışmış olanı % 6o seviyesinde isteyen arkadaşlara duyurulur

Pompa 007


Pompa 003


Pompa 009


Pompa 005
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

Abi şaft, aktarma, şanzıman onarım, BD30montaj, detroit kilit için haber bekliyorum.
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

halilugar' Alıntı:
Abi şaft, aktarma, şanzıman onarım, BD30montaj, detroit kilit için haber bekliyorum.
Halil yavaş hepsi birden olmaz :smiley:
Şaftta ve şanzumanda problem nedir bilgi verki ona göre bakalım ne yapacağımıza karar verelim bence önce motoru hallet ve devamında çıkacak arıza ve aksaklıklara çare arayalım hayırlı işler dilerim
 



Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

DEMİRAL' Alıntı:
Halil yavaş hepsi birden olmaz :smiley:
Şaftta ve şanzumanda problem nedir bilgi verki ona göre bakalım ne yapacağımıza karar verelim bence önce motoru hallet ve devamında çıkacak arıza ve aksaklıklara çare arayalım hayırlı işler dilerim
Gaza geldim abi, yaptımmı bitsin istiyorum, istekler bitmiyor ;D
Defender kadar hiçbir araç bağımlı yapıp harcatmıyordur ;D
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

Makinalar faturalı değil mi?

Diğer bir konu, hidrolik direksiyon pompasını konumlama ile ilgili sorun olabilir mi?
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

Direksiyon pompası orjinal BMC olarak ayak var ve sadece yer değişecek motorun ön sağ alt kısmında monteli aynı ayakla aynı düzlem üzerinde yukarı doğru çevrilerek bağlanacak ve hiç bir problem yok sadece mevcut ayak yeniden delinecek o kadar ve pompa 130 bar ZF pompa ve gayet performanslı !
 


Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

gomera' Alıntı:
bu motorların fiyatı ne kadar? :smiley:
Motaj dahil düz BD30 5.250.tl remi evrak hariç ki oda 900.tl civarı tutuyor
Montaj tarafımdan kendi atölyemde yapılacak test edip teslim alacaksınız Eğer ben yaptırırım derseniz motorun resmi evrakı ( motor satış evrakı ) dahil 3250.tl nakliye size ait Sivas a aracı bir şekilde gönderin bir hafta sonra teslim alın benim yapacağım montajda aracın orjinal kaportası dahil hiç bir şekilde bozulmadan ve herhangi bir tadilat olmadan yapılacak sadece sağ ve sol şasiye ek motor kulak demiri yapılacak ve eğer hidrolik direksiyonlu ise pompa motora bağlanacak ve ilave hidrolik hortumlar yapılacak bu linki baştan takip ederseniz montaj sonrası göğüste yapılan tadilatı görürsünüz ben manifoldu özel yapacağımdan göğüs orjinal olarak kalacak ve işlem tamamlanacak kolaylıklar dilerim
 



Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

Abi işleri yoluna koyduğunda senden haber bekliyorum. Büyük ihtimalle defenderı alıp gelecem oraya.
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

DEMİRAL' Alıntı:
Motaj dahil düz BD30 5.250.tl remi evrak hariç ki oda 900.tl civarı tutuyor
Montaj tarafımdan kendi atölyemde yapılacak test edip teslim alacaksınız Eğer ben yaptırırım derseniz motorun resmi evrakı ( motor satış evrakı ) dahil 3250.tl nakliye size ait Sivas a aracı bir şekilde gönderin bir hafta sonra teslim alın benim yapacağım montajda aracın orjinal kaportası dahil hiç bir şekilde bozulmadan ve herhangi bir tadilat olmadan yapılacak sadece sağ ve sol şasiye ek motor kulak demiri yapılacak ve eğer hidrolik direksiyonlu ise pompa motora bağlanacak ve ilave hidrolik hortumlar yapılacak bu linki baştan takip ederseniz montaj sonrası göğüste yapılan tadilatı görürsünüz ben manifoldu özel yapacağımdan göğüs orjinal olarak kalacak ve işlem tamamlanacak kolaylıklar dilerim

bir dahaki bölge toplantısını sivasta yaparsa müdürüm seni gelince rahatsız ederim büyük ihtimal... :D :D :D
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

DEMİRAL' Alıntı:
Sayın Onat bizim çabamız puma kadar güçlü hatta dahada güçlü ve sağlam vede en önemlisi daha ekonomik ilk alışta ve kullanım süresince bir motor bulabilmak turbo manifold pompa vs vs 6-7000 tl yi bulursa pumadan daha ekonomik olarak işlemi tamamlanmış olacak
Bu arada puma ile en önemli ve belirgin farkı tadilat ve uygulamanın çok daha basit ve çok daha kolay ve en önemlisi ise ORJİNALİNE çok daha uygun bir motor olması
Yapılacak tek değişiklik prizdirek bilyasının defendere çevrilmesi bunun dışında yapılacak değişiklikler tabiri caizse keyfe keder turbo manifolt intercooler vs vs gibi ve puma ile en önemli farklarından biride TRİGER kayışı olmaması direk takarsanız maliyet resmi işlemler dahil en fazla 5-5500 tl düz olarak güç 100 hp
İşlem çok kısa sürede netleşecek ve resimleri kesin maliyeti ile açıklayacağım saygılar


Yorumunuz için teşekkür ederim saat 04.00 den beri sword7 nick li üyenin puma montajını okuyorum baştan sona okudum tabi birçok teknik kelime kullanılmış hiç bilgim olmadığı için anlayamadım bazı yerleri. Puma uygulamasından sonra performansı cokk cokk iyi olarak anlatılıyor araçların pumanında 120 lik ve 130luk versyonları varmış sanırım sword nick li üye 130luk taktırmış ve 140 150km leri gordugunden bahsetmiş (aynı zamanda normalde 140dan daha fazla basması gerekmıyormuş sanırım bu yüzden ikilimde kalmış).Şimdi sorum şu bd30 100hp diyorsunuz pumadan alınan performansı düz yolda verebilicekmi.Düz yolda diyorum çünkü aşırı bi off road a sokmıycam aracı gerçi henüz aracımızda yok ama bikaç ay içinde almayı düşünüyoruz.Daha çok günlük kullanım ve uzun yol için kullanılıcak.Tabi uzun yol içinde sert arazi koşullarıyla mutlaka karşılaşılacak bd30 üstesinden gelir zaten bununda o yuzden dert etmiyorum.Uzun yoldan kastım Bu ay sonu land rover adventure türkiye aracılıgı ile bi gürcistan gezimiz olucak arazıde var rotada zaten gürcistanda bir dağda kamp yapılıcakmış yani benim aracımda bu tarz kullanılıcak. Şimdi maliyet olarak bd30 çok çok daha hesaplı ve çok daha kolay uygulanıyor. E böyle olunca insanlar neden puma taktırıyor nedir farkı diye soruyorum kendime açık bi cevap verende yok.Bd30 daha yatkın geliyor kafama ancak düz yoldaki performansı (max hız 140 150km civarı olurmu ve kalkışı tatmin edermi) ve yakıtı pumaya oranla nasıl olur bunu bilmek istedim.Şimdiden teşekkür ederim.Teknik hiçbir bilgim olmadığı için cahillik edip yanlış birşey söylemiş olabilirim affınıza sğınıyorum..
 

Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

s.a bende kendi bilgilerimi paylaşayım umarım işine yarar
bende umutdan sonra zilede ahmet demirçala motor değişimi yaptırdım ilk önce bd30 için görüştük sonra bulunduğum bölgede araştırdığımda parça ve usta sıkıntısı çekeceğimi anladığımda mecburen pumaya geçiş yaptım iyikide geçmişim. :smiley:
arada neredeyse 2 kat fiyat var bd30 kötü bir motor demiyorum kesinlikle puma ya göre avantajıda dezajantajıda var
avantajı arazide turbo lag gazı doldurma gibi sıkıntıları yok gaz basıyon tıngır mıngır gidiyor :D :Dben arazi vitesinde iken bd30 normal viteste çok rahat gidiyordu arazide.
dezavantajı tabi bunlar bana göre :D asfalta puma bd30 karşılaştıramayız diye düşünüyorum.
land rover adventure 2009 katıldım ve o sene aracımdaki düz dizel motor ile 10.000 km yol yaptım ailem ve çocuklarım ile hiç de sıkıntı yaşamadım diyeceğim defender her türlü gider :D
bence arabayı alır almaz motor değişimine gitme ilk önce biraz kullan aracı tanı ondan sonra bu işe kalkış
ağırlık araziye gireceksen BD30 fakat uzun soluklu gezilere gideceksen kesinlikle pumaa vide ve resimler ile örnek ler de veriyorum :D
GÜÇÇ VE SÜRAT = PUMA
EKONOMİ VE KOLAY MONTAJ = BD30

http://www.youtube.com/watch?v=K3m73HEiMUg

550380_10150914357188381_54134968_n.jpg
 




Ynt: DEFENDER 110"a 3000cc Nissan BD30 Montajı

Bende fikrimi söyleyeyim. 110 defenderımla düz yolda 100-110 rahat gidiyorum, rampada da 80leri zorluyor fakat otobanda önüme kamyon çıkıp yavaşlattımı sorun başlıyor, gel gör ki tank gibi tın tın çıkmak zorunda bırakıyorlar.

BD30 takıp orjinal lastik ile şanzımandan dişli değişip keyfime bakmayı planlıyorum. Pumaya ayıracağım fazla parayla dif kilidi spacer şnorkel vs. tamamlamayı düşünüyorum.

Normal araçla bile 120yi aşmamaya gayret gösteriyorum kaldı ki defender için 110kmyi bile fazla gördüğüm oluyor.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,461
Mesajlar
1,518,221
Kayıtlı Üye Sayımız
172,115
Kaydolan Son Üyemiz
SoundofSilence

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst