Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Üstat bir sorum var; ben de benzer bir şey yapmaya çalışıyorum. 1-0-2 "kutup değiştirici" pako şalter kullanılıyor değil mi? Bir de enversör pako şalterler var, sanırım onların işlevi farklı?
Öncelikle şirket açısından bu bir problem değil..! Benim aracım dizel 2018 idi. Aynı şanzımanı kullanan önceki modellerde de aynı sorunun yaşandığını biliyorum. Derdimi anlatmak için üçüncü kez servise gittiğimde yeni kasa (ancak aynı motor, aynı şanzıman) bir Hyundai Tucson sahibi de aynı...
Bire bir aynı özellikteki Tucson araca sahiptim ancak araçtaki DCT şanzıman nedeniyle karavan çekmeyi uygun bulmadım.
Kalabalık trafikte bile bir süre sonra ısınan ve bir müddet durup soğutmanızı bekleyen bir şanzımanı var.
Yokuşta karavan çekerken neler yaşanacağını düşünemiyorum.
Aracın tek...
Aracın fabrikasyon lastiğine göre 100 KM'de ortalama 1.5 litre tüketim artıyor. Araç ne kadar yüklü olursa olsun herhangi bir sürtme olmadı, lastik ebadı %3'lük kabul edilebilir fark limiti içerisinde kalıyor.
Doğrudur, burada yorum yapayım diye bana sağlam para ödüyorlar, hatta karavanı onlar hediye etti...
Cidden soruyorum; bu karavan hakkında fikriniz oluşmamışsa, yani kullanmadıysanız, görmediyseniz, sahip değilseniz veya çevrenizde yoksa neden "illa bir yorum yapma" ihtiyacı duydunuz? Neyse...
S-Cross veya benzeri AWD tarzı SUV'lerin tümü A/T lastiklerle kar, çamur vb. ortamlarda son derece başarılı. Genelde merdiven şase olmadıkları için ağır araziye uygun değiller zaten gövde yapıları, yere nispeten yakınlıkları da buna müsade etmiyor.
Suzuki Jimny (yeni kasa) için uygun yuvarlak delikli sac jantlardan 4 veya 5 adet arıyorum. Tercihen sıfır ancak kaynaksız, düzeltmesiz olmak kaydı ile temiz ikinci el de olabilir...
3" yükseltme Mehmet Becce garajında yapıldı (4xFourArt)
Lastikler BFGOODRICH All-Terrain T/A KO2 LT215/75R15 100/97S
Bunun bir büyük ebadı olan 235'liği tavsiye etmem. Ön tamponda kesim yapmak ve büyüyen, ağırlaşan lastik nedeniyle Pinyon dişlisini değiştirmeniz gerekir (Becce'de bu işlem de...
Tüm yorumlar için teşekkürler. İlk kez çekme karavan kullandım. 35 yılı aşan sürüş tecrübeme rağmen hafife alınacak bir konu olmadığının farkındaydım. Öte yandan Alko stabilizör ve otomatik frenleme sistemi de işi kolaylaştırıyor.
Jimny ile düz yol ve inişlerde sorun yok. Yokuş tırmanırken tabi...
Merhabalar,
Bir süredir Carpento 360 marka karavan kullanıyorum. Tecrübelerimi paylaşmak isterim.
Karavan resmi olarak 750 kg altı. Webasto, Truma su ısıtıcı, güneş paneli, akü, kasetli WC gibi tüm eklentiler dahil edildiğinde bile 700 kilogramı bulmuyor.
Tüm Carpento karavanlar Alko şase...
Suzuki Jimny ile 750 kilo altı bir karavanı başarıyla çekebildim. Jimny meraklıları için bir de video paylaştım. Aşağıdaki konudan ulaşabilirsiniz...
Suzuki Jimny Ile Karavan Çekiliyor...
Merhabalar,
2022 model Suzuki S-Cross aracım için kış lastiği ihtiyacım vardı.
Kaliteli kış lastiklerinin neredeyse A/T lastiklerle aynı fiyatlarda gezindiğini görünce A/T lastik arayışına girdim.
S-Cross'un orijinal jant/lastik ölçülerinden dolayı çok seçenek olmadığını kısa sürede...
Merhabalar,
2018 model yeni kasa Jimny aracımla karavan çekebilir miyim, çekemez miyim diye araştırıp konuyla ilgili doyurucu kaynak da bulamayınca riske girip aracıma çeki demiri taktırdım ve Carpento 360 modeli, 750 kg altı bir karavan satın aldım.
Karavan Antalya Elmalı'da idi, oradan Bey...
Forumda bir Allahın kulu çıkıp da; "ya arkadaş adam alt tarafı kısacık bir gezi videosu paylaşmış, nedir derdiniz, niye forumumuza katılmak isteyen birini bu kadar itiyorsunuz?" demedi ya... ADMİNLER GÖREVE... Yoksa yorumlar geldikçe ahmakça sözler sarfetmeye devam edeceğim...