Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yanlış bilmiyorsam KMT belgesi ile telsiz alamazsınız. Deniz telsizi alabilmeniz için tekne sahibi olmanız gerek diye biliyorum. Size en yakın Kıyı Emniyeti bürosu ile görüşürseniz daha sağlıklı bilgi vereceklerdir.
Epeydir bu konuda ses seda çıkmadığına göre yönetim yapılanları onaylıyor demektir. Bu durumda ayni şey her an hepimizin başına gelebilir. Bu yüzden artık benden katkı beklemeyin. Hoşça kalın.
Ben geri dönmesini dilerim. Dönmezse gerçekten büyük kayıp olur.
Bu arada Atilla Dinçer (@atiladi) de epeydir ortalıkta görünmüyor. Yoksa o da mı yasaklandı?
Sorularımı hatırlatmakta fayda görüyorum:
"Bu gerçekten yönetimin ortaklaşa aldığı bir karar mı, yoksa tek bir kişinin kararı mı? Öte yandan kıstas ne? Sözkonusu kuralın ne olduğu ve yaptırımı daha önce bir yerlerde kalıcı olarak açıklanmış mı? Yoksa insanlar bilmedikleri bir kuralın keyfi...
Politikalarınızı çok ilginç bulduğumu söylemek zorundayım. Bir moderasyon yapılıyor. Sonra hoop bu not kaldırılıyor. Görmeyenlere de görseydin deniyor. Haklılığını yönetim kendi içinde tartışabiliyor ama kesin olarak tartışıp tartışmadığını da bilmiyoruz. Durum beraberinde bir sürü soruyu...
Ben Daxom'u kaldırmadım. 5lt'lik pete onunla su dolduruyorum. Sonra (daha kolay kontrol edildiği için) 1.5 lt.lik petlere aktarıp onlarla yıkanıyorum.
Bu arada, bu konu zamanında çokça konuşulmuştu. Hatta bir düdüklü tencereden imal proje bile vardı.
Bu arada 2: Doğrucu Davut böyle şeylere...
Eskiden yeşil pasaporta vize için para almıyorlardı. Ben de 10 yıllık çok giriş vize almıştım. Yenilemeye kalktığımda 750 pound civarı para istemişlerdi. (Daha da arttırmışlar görünüyor >:( ) Bu yüzden bir daha İngiltere'ye gitmeme kararı almıştım.
İlk kalıbı çıkarırken karton kullandım. Ama aracın farklı yerlerine uymadı. Dolayısıyla bu farklılıklara uydurmak için kesilen parçalar üzerinde oynayıp alıştırmak gerekti. Ben kolayına kaçıp küçük dolaplar yapıp tek tek monte ettim. Son konumlarda bazıları bir hiza olmadı. Farkı kapatmak için...
google amcaya sorduğumda Mehmet Habib Soluk ismini verdi.
Bu amcanın e-mail adresini sordum, AKP'nin sitesine yönlendirdi. Ama maalesef oraya ulaşamadım. Çünkü AKP'nin webmaster'i benim kullandığım hizmet sağlayıcıyı (Türk Telekom olur kendileri) yasaklamış/bloklamış!!! Ölür müsün, öldürür müsün?
Sorun yasadan değil yönetmelikten kaynaklanıyor. Araç Muayene İstasyonlarının Açılması, İşletilmesi ve Araç Muayenesi Hakkında Yönetmelik'in 14ç maddesi:
"Diğer bütün motorlu araçlar, römorklar ve yarı römorklar ilk bir yaş sonunda ve devamında yılda bir, periyodik muayeneye tabi tutulur."...
Benim Dernek konusunda bir eleştirim var. Yanlış hatırlamıyorsam Bursa Şb.nin karavancılıkla ilgili bastığı bir kitabı temin etmek istedim. Telefonla ulaştığım yönetim kademesinden hiç kimse akıbetini bilmiyordu.
Bu yüzden konuyla ilgili çıkan bütün kitapları topladığım halde Derneğin çıkardığı...
Ben aracın girintilerini de kullanmıştım. (Sizin aracınızda girinti durumu farklı olabilir.) Bunu yapabilmek için dolapların yan duvarlarını teker teker alıştırmak gerekiyor. Biraz oyuncaklı iş yani. Ama sonuçta yer kazancı açısından oldukça avantajlı. Şurada resimlerini görebilirsiniz:
Kendi...
Sağ ve sol takozların farklı miktarlarda erimiş olması, dediğiniz gibi sağ ve sol yüklerin tam olarak eşit olmamasından. Bunu düzeltme şansım yok maalesef. Ama erime kısa zamanda değil, 10 seneden uzun bir sürenin ürünü. Yani sözkonusu dengesizlik de aşırı bir miktar olmasa gerek.
İzninizle akademisyen olarak bu noktada müdahale etmek isterim. Konuyu bu kadar genişletirseniz bitiremezsiniz. Benim önerim karavanla sınırlı kalıp, diğer boyutlarını yazmayı başkasına bırakmak.