Ynt: Opel Frontera Basamak 1997
oofronter kardeş öncelikle hoşgeldin. sende benim gibi kazık yemişin

aynı problemleri bende yaşadım. sorunları kökten çözdüm ve şu an çok memnunum arabamdan. opelin mekanik konusunda avantajı parçası ve yan sanayisi bol ve ucuz olması. tavsiyelerim ve sorularım olacak.
1- ne kadar iyi olursa olsun ustaya parçaları sen al, hatta istenen parçaları burda yayınla biz sana yardımcı olalım.
2- morot sallantılı çalışıyor dedin. triger kayışın ne alemde? bunu nasıl anlarsın? triger kayışının dolandığı burçları elinle sars boşluk var mı boşluk var mı? o zaman onun değişmesi gerekir. zaten kayış tek değil set halinde o burçlarla değişiyor.
3- "sabah sogukken ilk calistirdigimda iceri motor gurultusu alıyor" demişsin egzoz manifoltun çatlak mı? muhtemelen o çatlaktır. ben yenisini sorum opel frontera adlı konuda fiyatları yazmıştım. ama iyi bir egzozcuda tamir de olabiliyor. ben tamir ettirdim. 10 ytl verdim.
4- Hararet durumun nasıl? hemen fırlıyor mu? eğer böyle bir durum yoksa bişi yaptırma derim zaten contanda sorun varmış onu kesin yaptırmalısın. yolda kalmadan yaptırırsan iyi olur.
5- amortisör konusunda opel parçacılara sorabilirsin, monroe markasının amortisörleri de uyuyor. ama opel parçacılara sor derim bazen orjinal parça yan sanayiden ucuz olabiliyor.
6- Baskı balatayı ben yeni değiştim. kıran kırana pazarlıkla 450 ytl ye hallettim. baskı balatanın değişmesi gerektiğini şöyle anlayabilirsin; hafif yokuş olan bir yerde örneğin 2. vitesten 3. vitese geçtin ayağını debriyajdan tamamen kaldırdın gaza basarken motor devir saati ilerliyor ama araba gerektiği kadar hızlanmıyorsa yani bir bakıma boşuna gaza basıyor gibi olduysan (inan anlıyorsun) değişme vakti gelmiştir. ben gaza bastığımda araç artık ilerlemez hale gelmişti. o zaman değiştim.
