1977 Cj-5 (kkurtagic)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kkurtagic Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 65
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 17,515
Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

maşallah araçın toplama aşaması güzelmiş burdan güzel bilgiler ediniyoruz bendede 6 silindir benzinli motordan var ama toplama bir türlü nasip olmadı fotoların devamınıda görmek isteriz...
 

Etiketler
Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Teşşekkurler begenmenize sevindim
Genel olarak cok basit ama güzel motorlar 3.8ide 4.2side eskiden 4.2 farklı motor vardı orijinali olsun diye e kodlu 3.8i koyduk ama yinede 4.2 nin tadını vermiyor yada bana oyle geliyor.Toplama işlemi aslında cok zor degil iyi bir usta ile 1 haftada marşa basabilirsiniz.Yardımcı olabileceğim birşey olursa memnuniyetle.
 

Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Geçtiğimiz günlerde aracın yukseltme kiti geldi ve kiti taktık gayet rahat bir şekilde oturdu ve uyum sagladı.Ancak kucuk bir sorunumuz var aracı 4 cekere taktıgımızda ön diff tarafından tıkırtı geliyor yakın zamanda bu sorunuda cözeceğiz şimdilik bir kaç fotograf...
 













Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Kaan çok güzek olmuş ,ellerine sağlık.
yapacağın başka modifiyeler var mı?
 

Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Cok tesekkurler Sami
bu kadar işleme rağmen hala liste kabarık yapacak çok iş var kısaca aklıma gelenler şöyle...
-yukseltme sonrası cıkan tıkırtının çözülmesi
-vinç
-differansiyel yaglarının değişimi
-direksiyona amortisör
-direksiyonun kabin içinde kalan kısmındaki boşluk tamiri muhtemelen bilyadan kaynaklı
-elektronik ateşleme
-flanş yada farklı diff ile iz genişliğini genişletme
yada daha geniş offsetli jant
-geniş dodik
-şapkalı aks
-belki havalı diff kilidi(üzerinde balata diye tabir edilen yarım kilit var)
-yeni bir benzin deposu
-krom ayna kapı kolu gibi aksesuarların yenilenmesi
-elektrik tesisatına bir bakım yapılması lazım sinyallerde bazen calısmama sorunu var
-diff kapaklarını güçlendirmek ve krom kaplamak yada paslanmaz olanını almak (yukseltince cok ortaya cıktılar )


bir iki parca dısında ufak tefek parçalar olsada ciddi bir maliyet cıkardım zaten kit motor yenileme derken baya acıldık bu yüzden şimdilik biraz beklemeye gecmeyi düşünüyorum..
 

Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Tabiki sizlerinde önerilerinizi bekliyorum...
 

Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)

Bu arada Aytuğ bey sizede teşekkürler
 



Ynt: 1977 Cj-5 (kkurtagic)


Kaan tıkırtı meselesi benimde kafama takıldı.yükseltince böyle olması.... ön şaftla ilfili bir problem olabilir mi? yükselince şaft kendini kayıcıdan dışarı çekmiş olabilir.Eğer ucu falan tutuyorsa ses yapma ihtimali var.benim başıma gelmişti.

şapkalı aks olarak hangi marka düşünüyorsun.Bu işin babası Moser axles ,ama ne yazıkkı türkiyede yok ama getirtebilir.
Benzin deposu için daha büyük mü düşünüyorsun yoksa standart mı?