Ön ve aksı bağlayan orta diferansiyeli kilitleyip kışlık lastik lazım olan yerde 4 mevsim lastikle idare edip başınızı belaya sokmanıza yarar(*) Bir de bu durumda direksiyonla fazla oynarsanız (hele kilit açılıp kapanırken), çekiş sistemine zarar vererek bir başka açıdan daha başınızı belaya sokmanıza yarar. Yani o tuşa basmadan önce direksiyonu düz tutmalısınız, diferansiyel kilitliyken de direksiyonla fazla oynamasanız iyi olur. En güzel çözüm 4 tane kışlık lastik alıp o tuşun varlığını da unutmak.
(*) Bu da araç 4 çeker olduğu için gaza basınca hareket edebilmesi ama frene basınca 4 mevsim lastiklerle karlı-buzlu zeminlerde ve soğuk havalarda yeterli frenleme yapamaması şeklinde kendini belli eder. Yani o tuşa basmaya ihtiyaç duyduysanız zaten yanlış lastikle yanlış yerde dolaşıyorsunuzdur ve bu yüzden başınız zaten beladadır.