Cgrmzk
Ana Kamp
- Mesajlar
- 82
- Tepkime Puanı
- 19
Merhaba,
Aracımın arazi şanzımanı tarafına giren şaftın kafasındaki bilyalar içindeki yağı dışarı atıyor ve uğultu başlıyor. Bilyalar tekrar yağlanınca uğultu kalmıyor, şaft kafası yağı atınca bir kez daha uğultu başlıyor. Şaftın bilyaları sıcağa, sürtünmeye v.s en dayanıklı yağlardan biriyle yağlanıyor.(reklam olmaması açısından marka vermedim) Fakat yaklaşık 500-600 km sonra -aracın hızıyla orantılı olarak bu süre daha da kısa olabilir- yağlanan bilyalar, içindeki yağı dışarı atmaya başlıyor, bu yağ etrafa bulaştığı için net bir şekilde görülüyor. Sizce bu yağın bilyaların içinde kalmamasının sebebi nedir? Bilyalar aşındığı için mi bu problem meydana geliyor? Bu arada diferansiyel tarafına giren şaft kafasındaki bilyalarda yağ atma problemi yok. Ön taraf sorunsuz çalışıyor.
Teşekkür ederim.
Aracımın arazi şanzımanı tarafına giren şaftın kafasındaki bilyalar içindeki yağı dışarı atıyor ve uğultu başlıyor. Bilyalar tekrar yağlanınca uğultu kalmıyor, şaft kafası yağı atınca bir kez daha uğultu başlıyor. Şaftın bilyaları sıcağa, sürtünmeye v.s en dayanıklı yağlardan biriyle yağlanıyor.(reklam olmaması açısından marka vermedim) Fakat yaklaşık 500-600 km sonra -aracın hızıyla orantılı olarak bu süre daha da kısa olabilir- yağlanan bilyalar, içindeki yağı dışarı atmaya başlıyor, bu yağ etrafa bulaştığı için net bir şekilde görülüyor. Sizce bu yağın bilyaların içinde kalmamasının sebebi nedir? Bilyalar aşındığı için mi bu problem meydana geliyor? Bu arada diferansiyel tarafına giren şaft kafasındaki bilyalarda yağ atma problemi yok. Ön taraf sorunsuz çalışıyor.
Teşekkür ederim.

