2002-2004 Jeep Grand Cherokee 2.7 Crd Almak İçin Bilgi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ogzygt Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 31
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 45,203
Aynen kısa ve net tabi bu arada temizini de bulmak lazım
temiz bulmak biraz şans işi, ayrıca aracı bulunca en az iki servise gösterin.
6 ayda bir el değiştirmiş araçlardan da pek hayır gelmez (bence).
bakımlarının da düzgün yapılmış olması gerek. bu çok önemli, sıvı değişimleri zamanında yapıldıysa ve düzgün kullanıldıysa pek sıkıntı çıkarmaz. ama "bu araba sıfır masraf" diyene de inanma
 

Şu an freelander kullanıyorum masraf konusunda tecrübeliyim
 

Elbette malum sitede temizi de vardır. Bu araçların temizini istiyorsanız 65 bin TL altında olan araçlara bakmamanız gerekir. Evet ne kadar çok servise gösterseniz o kadar iyi. Sahibi titiz olmalı. Bunun için aracın yedek anahtarları olmalı. Ayrıca kullanma kitapçıkları da olmalı. Periyodik bakımı, yağ bakımı gibi servis kayıtları tam ve saklanmış olmalı. Böyle bir satıcının aracı alınabilir. Hele ki çalışmayan hiç bir aksamı yoksa bu daha da iyi. Bu araçlar temiz araçlardır. Sahipleri de aracına bakan araçlardır. Araç kaportasında değişim yok ise boya olması normal karşılanabilir. Sonuçta heybetli araçlar bunlar. Kör noktaları binek araca göre çok fazladır.
 

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Size katılıyorum bu araca binen kişi değerini biliyorsa zaten bakımını aksatmadan yapmıştır. modeli eskide olsa yeni bir çok araca göre daha sağlam ve daha havalı yakın zamanda almayı planlıyorum.
 

Bu araçların bakımları maliyet olarak oldukça yüksek. O yüzden sahiplerinin resmi servis yerine özel servislere yöneliyor. Bu yüzden pek öyle sizin dediğiniz gibi bakımları sürekli serviste yapılmış araç bulmak, hele de kayıtlarını bulmak çok zor gibi geliyor bana. Bahsettiğiniz temizlikte bir araç bulmanız tamamen sizin şansınıza kalmış.
 





slm ustad bende 2.7 crd overland kullanicisiyim. muglaya tatile geldim ve 5. enjektorum sanirim pul arizasi verdi cıt cıt ses geliyor...enjektorlerin oldugu bolume hafif su dokunce 5. enjektorun oldugu yerde su atiyor yukariya. bu sekilde testettim. sorum şu adanada yaşıyorum ve tatilden adanadaki ustama gidene kadar 1.500 km felan yapmam gerekiyor. ustami aradim sıkıştirma sorun olmaz idare eder gelene dek dedi. kalici bir hasara yada daha buyuk bir probleme yol acarmiyiz 1.500 km rotarli ustaya gidecegiz diye ??? yoksa mugla izmir de bir usta bulup acil yaptirnalimiyim ??? tereddut yasadim.
 

izmir'e dikkat, forumdakiler ustalardan çok şikayetçi..
 

4 silindirle de gelirmi acaba fişini çekseniz... 6 silindir olsa 5 silindirle gayet güzel çalışırdı da bilemedim şimdi.

izmirde düzgün bosch dizel servisi varsa orada yaparlar.
 


500km gittim alanyadan suan marmarise tlf da usta sıkıştırma gelir dedi...bir kac gun mugladayim haftaya izmire ulasacagim. suan 4 silindir calisiyor gibi zaten. gucten baya dustu ama 2bin deviri gecmeden simdilik idare ediyorum. izmirde ayhan usta diye birinin adi geciyor internette. onu aradim 5.enjektor bilinen bir kronik ariza zaten vidyo gonderdim motordan. zorlamadan gel dedi bakalim gitcem yanina..
 



pek tavsiye etmem ama yine de sen bilirsin.
 

izmir'e dikkat, forumdakiler ustalardan çok şikayetçi..

bana kalirsa hicbisey olmaz bende mercedes e270 cdi vardi ayni motordan var sizin aractada bu arabalarda enjektor diplerinden kompressor kacirmasi hastaliktir cok takilmayin fisini cekmenize gerek yok sadece biraz fazla yakar mazot kacirir bise ses yapar cekisten cok az duser hissetmezsiniz bile


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 


ben senin yerinde olsam mazot kalitesinin 0 oldugu turkiyede bu araci almaya cekinirdim bende w211 kasa e270 cdi mercedes vardi bu aracin ne icinin sesini kesebilirsin ne motorun sesini yalitabilirsin ne de arabanin titresimini kesebilirsin bu araclar asiri derecede gurultulu calisir hatta etraftaki ustaciklar sana surekli bu araba sibop vuruyo diye seni surekli kaygilandiracaklar bi sure sonra sende onlar gibi dusunmeye baslayacaksin
bu araclar benzinliler gibi pek hararet yapmazlar ama enjektor patlatmaya pek yatkindirlar genelde enjektorlerin altindan surekli kompressor kacirirlar bu da arabanin icinden bile duyulabilen cik cik cik vik cik sesu surekli kulaginizda kupe olacak

benim fikrimi soracak olursaniz ille bu kasadan olsun istiyorsaniz 4.7 benzin lpg lisini alin bulabiliyorsaniz bide dusuk km li olsun tadindan yenmez yakiti dusunuyorsaniz kesinlikle 4.7 ye yonelin ulkemizde mazotlu arabanin bi avantaji kalmadi ben 100 tl lik gaz ile 150 km yol yapiyorum full sehir ici otobana cikmadan..
yardimci olduysam be mutlu bana


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

k

Bakalım...kronik sorun haklisiniz. adana, antalya, mugla, izmir ve geri dönüş tatil planim nedeniyle ciktim yola...antalyada 5.enjektör kacirma sesi algiladim. bu arada 5 yildir bu jeep i kullaniyorum. kullsndikca sesinden nerede ne var artik anliyorsunuz. simdiye kadar hep adanada yada yakinlarda 5 yil icinde 3 kere farkli enjektorlerde kacirma oldu. usta yakin oldugu icin halledildi. ilk defa uzun yolda basima geldi bu da ayri bir tecrube oluyor. izmirde ayhan usta vardi bir ara onceki gelislerde kucuk bir sorun icin yamina ugramis tanismistim. onu aradim antalyada gelir dedi. muglada tatilime devam ediyorum. mugla marmaris aradi yolu bilenler bilir dik yokuşlu. iki gunfur mugla marmaris arasi gidip geldim 2 kez. yokusta 60/70 le 2bin devirde ciktim zorlamadim. suan icinsorun yok gibi. bir kac gunde bodrumda kalacagim. persembe gibi izmirde ustayla buluscaz bakalim. antalyadan buyana 700km. yol gecti. bir 300/400 km daha gececek izmire kadar. 4 enjektorle bin kusur km. gitmis olacagim tabiki kontrollu. bakalim isin sonu neye varacak. mugla cevresinde malesef usta yok. eger izmir enjektor halledilince sorunsuz konu kapanirsa bir kez daha jeep kullanicisi olarak memnun olacagim. hakkini vermek lazim arabayi iyi yapan yolda birakmamasidir. tabi daha 400km yol tepmeli. ßuan icin hic bir ışık yakmadi.

bu arada bu sorundan bagimsiz kalitesiz yakit uyari lambam ara ara 3 aydir yaniyor. kontak kapayinca yeniden yanmasi bazen onkm bazen 100km buluyor. ustam sensorde ariza vardir dedi. istersen baypas ederiz istersen sensor alirsin dedi. bu arada 5 yildir shellden baska yakit almadim. hep mahallemdeki shelden aldim sadece tatillerde diger shellerden aldim. yakitim da problem yok yani.
 

evet arkadaslar bu gün izmire geldim ve bornova 3.oto sanayindeki atolyesinde ayhan ustayla bulustuk. bu arada alanyada yaptigim su testinde 5.enjektor pulu kacirdigi ortaya cikmisti ve bu şekilde yaklaşım bin km mugla marmaris bodrum ve izmire geldim. araci 2bin devirin ustunde kullanmadim. araci ustaya goturdum biraz isi vardi biraktim. sonra dondugumde araci calistirdik su testini yaptik ve kacirma olmadigini soyledi usta. cit cit seside durmustu. problem yok suan dedi. cok sasirdim usta bazen pul yerine geri oturabiliyor kacirma ortadan kalkiyor dedi. yani buna bebzer bir durum ilk defa yasadim cunku onceki bebser enjektor arizalarinda ustaya kisa surede goturmustum. sonuc olarak ayhan usta parada kabul etmedi. işinde uzman aciklayici bilgileri var. izmirdeki ustqm artik kendisi. şansli mi desem şanssizmi desem bir yari yol tatili gecirdim ama simdilik sorun ortadan kalkmis. donuste afyon konya ustunden ankaraya donecegim. zorlu yol olmadigindan umarim problem cikmaz. iyigunler.
 



Sesi kesilmesi normal. AMa bu bir daha olmayacak anlamına gelmez ki olacak. Sürekli yapıyor ise ve enjektör diplerinde kirlenme varsa bakım zamanı gelmiş demektir. Ama sana önerim bütçen uygun ise yenisi ile değiştir. Ben bakımını yaptım ama orijinali gibi olmadı. Bir de işin kötü yanı enjektörü sökmek değil. enjektörü yapan kişinin ustalığı. Ustalığı iyi değil ise araca takana kadar kesin oldu diyemezsin. Benim ilk bakımımda enjektör ustasının gazabına uğradım. Usta dedik ama ustalığı yokmuş.. 2 hafta içinde 2 kez enjektörleri söküp bakımını yaptırdım. 5000 bin TL param gitti.. Yenisini alıp taksaydım 6.000 TL olacaktı.. O sebep ile pişmanlığım var. Umarım senin tek seferde sorun çözülür. Ama önerim yenisini alıp takman.