Arkadaşlar yeni aldığım hdi araçta
2500-3000 devir aralığında ses geliyor.Bu devirin altında ve üstünde ses yok.
fikri olan arkadaşlardan yardım bekliyorum (şaft istavroz değişiminden sonra ses azaldı) ama halen
malum ses var
Aracınız hayırlı olsun.
Sesi tam tarif edebilir misiniz? Mesela rolantide mi? Yolda mi? Gaza ani yüklenince mi? Ses aracın motor kısmından mı geliyor vs.
iyi dilek ve yol göstericiliğiniz için öncelikle çok teşşekkür ederim İlhami bey;
araç seyir esnasında 2400 deviri geçince 3000 devir aralığında geliyor.
motor kısmından geldiğini sanmıyorum.Aracın motoru gerçekten çok düzgün.
horultu şeklinde ..(tahminim aks ve kompenentleri şeklinde )
Yarın vakit bulacağım büyük ihtimalle çözülür problem..
Bahsettiğiniz üzere aracın gücü beklediğimin çok üstünde..
içeri motor sesi alması dışında şikayetim olacağını sanmıyorum..
bunun içinde ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum.Bu konuda fikirleriniz nelerdir İlhami bey
Güncel Yardım Yardım
şanzıman Takozu Ömrünü Tamamlamıştı Onu Grand Oto Battal Ustaya Sipariş Verdim.
ancak Sesi Keseceğini Düşünmüyorum.
fikri Olan Arkadaşlardan Yardım Bekliyorum
Merhaba benim 2004 JLX 2.0 HDI aracımda zannedersem aynı sorun var. Aracım boş da, vites de, debraja basılı veya değil fark etmiyor hareket halinde veya sabit ken 2800- ila 3000 Devir arasında vibrasyonya beraber alt taraftan ses geliyor. Şaftı saga sola sıkıştırdığımız da ses azalıyor ama kesilmiyor. Bu tür sorunla deneyimi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Aytekin.
Serkan abicim bu Ispanyollar Avrupanin gobeginde nasil bu kadar
Beceriksiz oluyorlar anlamadim. Hubs yapamazlar aks yapamazlar arka dif yapamazlar.
Bu japonlar nasil musade ediyorlar buna oda ayri konu.
Serkan abicim bu Ispanyollar Avrupanin gobeginde nasil bu kadar
Beceriksiz oluyorlar anlamadim. Hubs yapamazlar aks yapamazlar arka dif yapamazlar.
Bu japonlar nasil musade ediyorlar buna oda ayri konu.
kullandıkları malzemeden olsa gerek hakan 1991 model vitara hala orijinal defransiyeliyle yürüyor 1999-2001 arası İspanyol vitaraların defransiyel,kelebek boğazı , beyin, ateşleme sistemleri çok problemli. donanım olaraksa bilemiyorum burada üretilen Tofaş larla italyada üretilen fiat lar arasında ne kadar fark var bilirsin. bunun gibi olsa gerek.
Gören ustalar ya şanzıman dedi yafa şaft
en sonun da iş başa düştü ve Pele yi sahalara döndürdüler...(1 maçlık tabi)
sorun bunların hiç biri değil aracım da ....