2008 Chevrolet Captiva Sport Dizel...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erolkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 58
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 39,499
26804834 10155587099218355 5182453434734155758 n
26804834 10155587099218355 5182453434734155758 n
 

Etiketler
2 yıldır 2011 high kullanıyorum 75 binde almıştım şu an 95000 de aracınızda kumho kl 51 4 mevsim lastik kullanırsanız rahat edersiniz. davraz ve saklıkent e yoğun kar varken gittiğimde hiç yolda bırakmadı kaydırma yapmadı grand cherokem varkende aynı lastiği kullanıyordum. hatta üzerinde prelli scorpion vardı onları çıkardım kumho 4 mevsim taktım antalyada olduğum için kış lastiğine ihtiyaç duymuyorum kışları da karlı yerlere gidersem yollarda kontrol olsa dahi rahatlıkla geçiyorum. bugüne kadar ne plajda kumsalda battım ne çamurda nede karda kaldım. eğer uzun yolda 2 bin devirle cc ile 90-100 km hızla giderseniz 6.9 7.1 arası değişiyor yakıt 110 un üzerinde yol durumuna göre 8-9 arası yakıyor. şehir içi tamamen kullanıma bağlı 9 - 14 litre arası değişir. opel antara captiva wauxhall holden aynı araçlardır makyaj farkları vardır. bunun haricinde kronik sorunlarından biriside iticiler ve horoz sorunudur. + egr ötme sesi olabilir.
 


Konu kirliliği olmaması adına buradan devam etmek en doğrusu olur diye düşünüyorum. Bir Captiva sahibi olarak bugüne kadar ki yaşadığınız motor, yürür veya elektronik sorunları bizlerle paylaşabilir misiniz? Buna ek olarak yükseltme konusunda hazır lift kit'ler piyasada mevcut değil diye biliyorum, yükseltme ile ilgili çalışmanız oldu mu?
 

Bugüne kadar herhangibir arıza yaşamadım. Yükseltme kitine gelecek olursak yükselince yol tutuş olumsuz olacaktır.. Zaten fazla iyi olmayan yol tutuş yükseltmeyle hızlı virajlarda sizi zora sokabilir...

F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Fazla iyi olmayan yol tutuş demişsiniz, referans olması açısından kaç km süratlerde sorun yaşıyorsunuz. Yıllardır arazi aracı kullanmaktan dolayı 90 km' nin üzerine çıkmayan bir sürüş tarzına sahip oldum, bu nedenle yükseltmeler beni yol tutuşunda pek etkilemiyor.
 

Bundan önceki aracım Subaru forester 2007 model.. O yuzden bana yol tutuşu daha az gelmişti.. 100 km ve üzeri virajlarda ön taraftan yavaştan başlıyordu kopmaya.. Tabii zamanla kullandıkça limitleri daha düşürmem gerektiğini anladım captivaya binerken

F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Subaru Forester'dan sonra tahmin edebiliyorum, çok haklısınız:smiley: Tabii Captiva' nın cüsseli halinin bu konuda etkili olduğunu düşünüyorum. Herhalde markanın amerikan ruhunun kattığı bir özelliği diyelim. Bugüne kadar nacizhane kullandığım amerikanlarda hızlı virajlara pek gelmiyor. Ama eskilerin tabiriyle "tank" hissi veriyordu. Captiva bu konuda hakkını verip güven veriyor mu?
 

Görüntü ve güvenlik seviyesi olarak "tank" gibi ibaresini hak ediyor. Ama yol tutuş içinse biraz zayıf

F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Anlaşılan yol tutuş sizi bir hayli üzmüş:smiley: Ama Subaru ile karşılaştırmak biraz haksızlık olur ki adamlar awd'nin mucidi ve yüzde elli ön yüzde elli arka olarak devreye giriyor normal kullanımda, simetrik diye bir sistem. Bu yüzden hızlı virajlarda sedan araba gibi performans alabiliyorsunuz. Ancak aracın önden kopmaya başlaması çok enteresan çünkü genelde simetrik olmayan awd'ler normal sürüşte arkadan itişli olur.
 

Yol tutuş eğer limitlerini bilerek gidecekseniz sıkıntı değil Captivada..Ama sınırları zorlarım dersenız seçiminişz Captiva olmamalı :smiley:Subarunun awd si gerçekten harika...Subaruyu satıp Captıva almamın sebebı ıse 7 koltuklu olması ve donanım olarak 2007 Forester a göre daha fazla özellıkler olması gıbı.
 

Önceliğim asfalt olmadığı için rahatlıkla Captiva diyebilirim o zaman:smiley: Sanırım benimde Captiva düşünmemin en major sebebi sizinkiyle aynı. Tek çekingem sıkça duyduğum turbo ve şanzıman sorunu ki bununda maliyetleri malum yüksek, insanın gözünü korkutuyor. Bunun haricinde piyasada 350-400 bin km'lerde hala saat gibi çalışan Captiva'lar görmek motor ömrü açısından benim için yeterli aslında.
 

Önceliğim asfalt olmadığı için rahatlıkla Captiva diyebilirim o zaman:smiley: Sanırım benimde Captiva düşünmemin en major sebebi sizinkiyle aynı. Tek çekingem sıkça duyduğum turbo ve şanzıman sorunu ki bununda maliyetleri malum yüksek, insanın gözünü korkutuyor. Bunun haricinde piyasada 350-400 bin km'lerde hala saat gibi çalışan Captiva'lar görmek motor ömrü açısından benim için yeterli aslında.
Almadan önce ben expere soktum.Egerkı turbo arızası çıkarsa vay halinize :smiley:
 

Bunlarda direksiyon kutusu sorunu oluyordu. Zamaninda alacaktim, o esnada fark etmistim. Bir diger durum ise gurultulu dizel motor idi.
 



Yıllardır captiva kullanırım.O beni bırakmadığı müddetcede değiştirmeyi de düşünmüyorum.Kullanırken hala keyif alıyorum.
Yukarıda sorun diye bahsedilenleri hiç yaşamadım. İnşallah yaşamamda.
Aracın kilometresi 200 bine dayandı.Modeli ise 2009
Ofroad harici her türlü arazide kullandım.Başka benzer araçta olsa fizik kurallarının daima üstün gelebileceğin hatırladığım için sadece virajlara hızlı girmem.

Zamanında bakımını servise yaptırdığınızda her araç size uzun süre randımanlı hizmet eder.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,434
Mesajlar
1,517,922
Kayıtlı Üye Sayımız
172,081
Kaydolan Son Üyemiz
ÜMİT YAZDIÇ

SON KONULAR



Geri
Üst