Teşekkürler..Pikap tarzını bende bi ara düşünmüştüm.Ama benım hem arazı merakım hemde asfalt da olan kullanımıma Forester daha iyi geldi. Biliyorsunuz " yerden ne kadar yükselırsek asfalttan o kadar uzaklaşıyoruz".Ama Forester sayesinde bunu dengede tutabiliyorum
Doğrudur, forester zaten asfaltta harika bir araç, hem hız hemde arazi kabiliyeti talebine en iyi cevap verebilecek araçlardan.. Ben Hilux u tercih ederken asfaltta zaten genelde sakin ve 110/km hızı pek geçmeyen biri olarak Hilux'un bana arka kabin ve tavan sepeti ile bagaj kapasitesinin çok çok daha iyi olması, ilaveten pek çok daha farklı beklentilerime cevap vermesi sebebi ile tercihim oldu ve çok da memnunum açıkcası, birde bana en dolu model olan Adventure modeli denk gelince kaçırmak istemeyim hemen satın aldım ve iyiki de almışım diyorum aracı her kullandığımda, verdiği keyif inanılmaz... Alırken araç zaten 10cm yükseltilmiş, AT lastik takılmış, vinç, arka kabin ve çeki demiri de takılmış halde geldi, tek eksiği tavan sepeti, o da şu anda hazırlanıyor, kısmet olursa kısa süre sonra tam hayalimdeki konuma ulaşmış olacak...
Bu vesile ile Allah herkese gönlündeki aracı nasip etsin diyorum
Tavan sepeti ve vinç bende düşünüyorum.Vinç olayını araştırmaktayım gizli olmasını istiyorum ama aracımın önundeki tampon korumadan dolayı biraz sıkıntılı olacak.Tavan sepetinin maliyeti ne kadara gelecek?
arkadaslar camur lastigi olmayan aracla zaten araziye girilmez,onumuz yaz en azindan at lastik gerekir yoksa onunde vinc de olsa lastik patladiktan sonra bi ise yaramaz 2,5cm yukseltmeyi get ile degilde yay amortisorle yapsaydin arazide fark ederdi suan bi degisiklik yok eger lastigin ebatiyla oynamazsan,orhan bey biraz yanlis aciklamis tavan sepeti bazen cok lazim oluyo ama vinc olayi farkli zaten o lastikle cok agir biyere giremezsin.oldu da 40yilin basi bi girdin bir kere kullandin sardin topladin o kadar.bosuna masraf olur size diye dusunuyorum hayirli gunler
Lastiklerim Ã/t. Kullanımın her zaman arazi olmadıgı için M/t lastiğe ihtiyacom yok. Yayla yükseltmeyide araştırdım. Forester arka amortisörleri selfleveling özellikli oldugu için yay değiştiğinde bu özellik kullanılamıyor.
4 cm e arabanin camurluguna vurur diye tahmin ediyorum.yine de bi lastikcide olcun kac cm kurtarir diye.on arka farkli olmaz hepsi ayni olmasi laz virajlarda sikinti yapar yoksa
Bende şuanda QQ dizel 4x4 var ve yüksekliği biraz az geliyor, o nedenle bende yükseltme düşünüyorum fakat lastik boyuyla yapmakta istemedim. Bu kadar az bir maliyeti varsa ve uzun yolda sürüşü olumsuz etkilemiyorsa gayet uygulanabilir bir yöntem. Teşekkürler