Arazi vitesine düğme veya kol ile alınmasında performans ve kullanım açısından bir fark yok , tek önemli husus ki benim başıma geldi , elektrik kablolarında kısa devre olması durumunda aracınızla 100 / 120 km hızda giderken aniden kısa devre sonucu low vitese geçiş yapması , bu durumda maalesef şanzıman ve yavru şanzıman dağılıyor , bu konuda dikkatli olup gereken tedbirleri alırsanız sorun olmaz .
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok feci olmuş, geçmiş olsun. Şu anda araştırmalarımı 4-5 araç üzerine yoğunlaştırdım ve müthiş bir kararsızlık içerisindeyim. Her birinin ayrı ayrı artı ve eksileri var. Araştıra araştıra en doğrusuna ulaşmaya gayret ediyorum. Aşağıda bunları maddeledim gibi, konu hakkında yardımınız olursa çok sevinirim. Aracı kamp ve keyfi gezilerde kullanmak istediğimden dolayı benim için en önemli konu yıllık masraflarının fazla olmaması (mazot sarfiyatı, mtv, kasko, trafik sigorta gibi)
L200'ler Hilux Adventure'a göre kağıt üzerinde 1.5/100 km. daha fazla yakıyor gibi, buradan eksi puan alıyor. Hilux'ta ise bildiğim kadarı ile arka diff lock yok, onun da en büyük eksisi bu gibi duruyor. Bunun dışında L200'lerde direksiyon mili probleminden bahsediliyor, bir de parçalarının Temsa tarafından çok aşırı pahalıya satılması söyleniyor. Aslında Hilux'ta arka diff lock olsa epey bir öne çıkacak ama yok. Bir de Instyle'ların otomatik olması hoş ama zannedersem onda da diff lock bulunmuyor
1) 2004-2006 arası L200 Magnum (2 önceki kasa) : Fazla yakışı ve gücünün diğerlerine göre daha az oluşu beni düşündürüyor. Artısı arka diff lock
2) 2006-2009 arası L200 Magnum manuel veya otomatik (1 önceki kasa) : Eksisi fazla yakışı ve direksiyon mili problemi, artısı sunroof & deri koltuk, otomatik olanın ekstra artısı ise 176 bg.'lik motor gücü ve tork'u. Bu araçlarda orijinalinden diff lock var mı ondan emin olamıyorum?
3) 2007-2009 arası L200 Intense
4) L200 Instyle (Manuel veya Otomatik)
5) 2006-2009 arası Toyota Hilux 2.5D Adventure