3.7 Limited - Bazı Sorunlar - Tavsiyelere Ihtiyac Var.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Cihat-Cihangir Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 18,226

Etiketler

2 adet önde oksijen sensörü 2 adet arkada emisyon sensörü var.yakıtı etkiliyen öndeki sensörler
 





yinede bir bilene söktürmek daha akılıca olur.eksoz üstünde olduğu için yöğun miktarda paslı oluşumu olacaktır bu yüzden sökerken siyirma yada daha kötüsü kırılma ihtimali var
 

sökmesini bilirsen kolay
Pardon yanlış sormuşum
Erişmesi kolay mı?

Bugunki söktüklerimden sonra inanın sökmekten ziyade erişmek mesele bişeylere kaputun altında.
Zaten daracık yer, bi lpg bi vinç solenoid kutusu derken iyice daraltılmış

Bugun buji değişimi, kelebek temizliği, tps temizliği baya bi yordu. Elektrikli fan olmadan geziyorum o konuya hiç girmeyeyim.
 



Hocam bnm araçta gösterge şehir içinde o kadar dikkat ettiğim halde 20 altına inmiyor. Biyerde bi sorun var ama bi türlü bulamadım.
Benim araç 2.4 lt. olduğu için 12.5 lt. size düşük gelmiş olmalı, fakat 3.7 nin tüketimi de 20 lt. olmamalı, benim bildiğim kadarı ile 15 lt. civarı genelde.
 



Arkadaşlar ben de bu pazar Bi araca bakmaya gidecem,
Neleri önemlidir ilk etapda dikkat etmem gereken şeyler??
 

Yazilanlari forumdan tek tek kagida gecirin. Kontrol listesi olusturun. Jeep wj icin neler problem olabiliyorsa bunda da asagi yukari onlar ters gider.
 

wj 4.7 ile kj 3.7 yi mukayese bile etmemek lazım.neticede iki araçta farklı kullanım amaçlarına hitap eder.aralarındaki en önemli fark arazi şanzumanları.wj sürekli 4 çekerken kj 2 çekerde kullanılabilir.bu durumda otomatik olarak aracın alt takım akisler ve şanzumanı dırek etkılıyor.birde parça gerektiğinde nedense wj kasaların parçaları % 100 daha pahalı.kj kasa alırken en önemli şey bence aracın kasasının orjınal ve elektronik aksamının ellenmemiş olması lazım.geri kalanını halletmek çok fazla önemlideğil.örnek benim aracın komple ön takım fren balataları şanzuman yağ ve filitresi buji takımı orjinal olmak kaydıyla 1350 tl tuttu.
 

erişmesi kolay zaten aracın altına yatınca katalizatörün girişinde göreceksiniz
 

Jiplerle ilgili genel dikkat edilecekler tamamda, vites geçişlerinde vuruntu var mı, şanjuman da kaçırma var mı? Arazi vitesi geçişlerinde ses, katırtı kuturtu var mı? Motor üflüyor mu? Yağ yakıyor mu? Vs. Vs. Ama "kj" lere has kronik masraf çıkarabilecek - ve alırken gözden geçirmemiz gereken , bu aracın kullanıcılarının en iyi cevaplayabileği, tecrübeyle sabit bilgiler harbi işimizi çok kolaylaştırır..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 



kj kasalarla ilgili benim bildiğim tecrube ettiğim yada duyduğum kronik bir sıkıntısı yok.hatta jeep işiyle uğraşanların söylediği en sorunsuz araç olduğu