KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
4" sadece get ile bana uygun çözüm gibi gelmedi. 4" lik yay+amortisör de kolay bulunmadığından 2" yay+amortisöre ilave 2" yayların üzerine get mi uygun olur acaba? Buna ilave gerekli spacer olursa radius arm değiştirmeden 33" sığar mı acaba?
aslında tek sorun elimin altında defender olmaması
mudstuff un yaptığı vites konsolu patentli olduğu için en az 5 fark gerekiyor. sonuçta ben direk ondan kalıp yapmadığım ve kendim bir tasarım yaptığım için ölçüler farklı olucak ve onda logo yok bana 3 fark daha lazım
4" sadece get ile bana uygun çözüm gibi gelmedi. 4" lik yay+amortisör de kolay bulunmadığından 2" yay+amortisöre ilave 2" yayların üzerine get mi uygun olur acaba? Buna ilave gerekli spacer olursa radius arm değiştirmeden 33" sığar mı acaba?
Abi bu değişikliklere ek olarak caster correction burç uygulamasıda yaparsan radius armları değiştirmeden 33" rahat rahat sığar, üstüne birde Yavuz abideki gibi bir dodik uygularsan 35" bile sığdırabilirsin
Abi bu değişikliklere ek olarak caster correction burç uygulamasıda yaparsan radius armları değiştirmeden 33" rahat rahat sığar, üstüne birde Yavuz abideki gibi bir dodik uygularsan 35" bile sığdırabilirsin
4" sadece get ile bana uygun çözüm gibi gelmedi. 4" lik yay+amortisör de kolay bulunmadığından 2" yay+amortisöre ilave 2" yayların üzerine get mi uygun olur acaba? Buna ilave gerekli spacer olursa radius arm değiştirmeden 33" sığar mı acaba?
heavy duty yük yayları kullanarak direk 33" lastik takılabilir. ama artikülasyonda lastik fazla salınım yapmaz.dar lastikte spacer kullanılabilir ama bazen sürtmeler gözüküyor.
2" offroad yükseltme ve 1" get ile 33" lastik hiç sorunsuz ve ideal ölçüsü olur. bu kombinasyonda dar lastikte spacer kullanılırsa bir sorun olmaz
Abi iyi yolculuklar,bol bol resim çekmeyi unutmayın.Gerçi senin elemanlar o işi hallediyordu,120 km hız ile giderken şöförün gözüne flaş patlatmışlardı yanlış hatırlamıyorsam ;D ;D
para koyma yerleri fabrikasyon enjeksiyonda sıkıntı olmaz ama benim gibi amatör işlerde kalıptan çıkarma kısmında sıkıntı yaratır. sonradan işlem gerektirir
heavy duty yük yayları kullanarak direk 33" lastik takılabilir. ama artikülasyonda lastik fazla salınım yapmaz.dar lastikte spacer kullanılabilir ama bazen sürtmeler gözüküyor.
2" offroad yükseltme ve 1" get ile 33" lastik hiç sorunsuz ve ideal ölçüsü olur. bu kombinasyonda dar lastikte spacer kullanılırsa bir sorun olmaz
Lastik MT117 olarak 33x10,5x16 veya Special Track 265/75/16 ya da 285/75/16 olacak. Spacer da takılırsa lastikler yukarı artikülasyonda çamurluğa sürtmez mi?
para koyma yerleri fabrikasyon enjeksiyonda sıkıntı olmaz ama benim gibi amatör işlerde kalıptan çıkarma kısmında sıkıntı yaratır. sonradan işlem gerektirir