.
Ömür bey foruma hoş geldiniz.
* Torsiyonlu digilden beklenen reaksiyonu
üreticisinden öğrenmelisiniz !..
* Şasinin iki ödevi varsa,
çekimi; en kısa yoldan tekerleklere ulaşarak,
taşımayı da yine en kısa yoldan köşelere ulaşarak sağlayabilirsiniz. Böylelikle hafif olması yanında hızlı bitirilebilen ucuz ama statik açıdan en doğru bir şasiniz olmuş olur.
Kaportanın alt
stabilitesini çağdaş ve büyük karavanlarda bile sadece uygun taban yapısı sağladığından, hedeflediğiniz karavanınız için bir sorun beklenmemeli..
Belki çağdaş şasi yapımı için
bu sayfayı faydalı bulabilirdiniz ?
Aşağıdaki şekilde yapılacak bir şaside, 25 yerine sadece 7 birleşim noktası bulunmakta. Kullanılacak malzemenin yarıdan bile az dolayısıyla hafif olması yanında, hızlı bitirilebilmesi de büyük avantaj olmalı ?
Düşünün derim.
.
Ekli dosyayı görüntüle 518755
Tekerleklere en yakın noktada profilleri bükebilirseniz (?) ki birleşim noktaları beşe düşebilir veya ara elementlerle ön ve yan parçayı beraberce vidalayabilirsiniz . En arka kenar için de daha ince bir profil vidalanarak uygulanabilir.
Böylelikle sonuçta kaplin de vidalanacağından, sadece iki kısa ön köşe desteklerinin kaynak yapılması yeterli olurdu..
Perçinleme de vidalamanın alternatifi durumunda..
Yumurta ya da teardrop, yasalarca da en az sorunlu görülen karavan.
Kolay gelsin..
.