ve sonunda motoru açtık
silindir kapak, eksantirik mili,pistonlar, sekmanlar, subaplar, yataklar, znicir, dişli , su tapaları, karter,yağ pompası vs vs sıfırlarıyla değişti
Kolay gelsin. Su tapalarını hazır bulabildiiniz mi yoksa tornada mı yaptırdınız.
Hava filtresi kapağına conta kesmek ve başka amaçla kullanmak için 3-5 mm kalınlıkta lastik plakaya ihtiyacım oldu. Satıldığı yeri gören, duyan, bilenlerin yardımı gerekli. İç lastik kullanın demeyin, düz olması gerekiyor.
Başka topik açmak istemedim, sayfayı amacı dışında kullandığım için CJ8 kusura bakmaz umarım.
Kolay gelsin. Su tapalarını hazır bulabildiiniz mi yoksa tornada mı yaptırdınız.
Hava filtresi kapağına conta kesmek ve başka amaçla kullanmak için 3-5 mm kalınlıkta lastik plakaya ihtiyacım oldu. Satıldığı yeri gören, duyan, bilenlerin yardımı gerekli. İç lastik kullanın demeyin, düz olması gerekiyor.
Başka topik açmak istemedim, sayfayı amacı dışında kullandığım için CJ8 kusura bakmaz umarım.
kızmaz kızmaz su tapalarını hazır buldum sıfır satılıyodu. hava filtresine takılan contayı anlamadım ama fotoğraf koyarsanız bakıyım bizim parçacılardan
kızmaz kızmaz su tapalarını hazır buldum sıfır satılıyodu. hava filtresine takılan contayı anlamadım ama fotoğraf koyarsanız bakıyım bizim parçacılardan
Hava filtresinin üst kapağındaki sızdırmazlık contası, düdüklü tencere kapak contası benzeri. Zaman içinde çürüyüp toz alıyor. Yıllar önce orijinalini bulamayıp eski bir kamyon paçalığı olan düz lastikten kesmiştim. Şimdi tabaka halinde lastik bulamıyorum. Bulsam paçalık da yapacağım, piyasadaki üniversal paçalıklar küçük geliyor.
Su tapalarını aldığınız yerin telefonunu verebilirseniz sipariş vermek isterim.
Biraz geç oldu ama pütür uygulamasının çıplak metal üzerine yapılması daha sağlıklı ve uzun ömürlüdür diye biliyorum. Astar boya üzerine zift atılabilir ama pütürü ilk defa duydum. Eskiden pütür yerine kullanılan IC diye bir malzeme vardı, çözücü ihtiva ettiği için astar boyayı bozmasın diye çıplak metale doğrudan uygulanırdı. Würth'ü araştırdım ama bileşimine bir yerde rastlamadım. Bu ustanızın tecrübesi mi yoksa würth böyle mi uygulanıyor.
Biraz geç oldu ama pütür uygulamasının çıplak metal üzerine yapılması daha sağlıklı ve uzun ömürlüdür diye biliyorum. Astar boya üzerine zift atılabilir ama pütürü ilk defa duydum. Eskiden pütür yerine kullanılan IC diye bir malzeme vardı, çözücü ihtiva ettiği için astar boyayı bozmasın diye çıplak metale doğrudan uygulanırdı. Würth'ü araştırdım ama bileşimine bir yerde rastlamadım. Bu ustanızın tecrübesi mi yoksa würth böyle mi uygulanıyor.
parçacının numarasını size mesaj attım.
kullandığımız astar akrilik astar değil,sac astarı bu astarın üzerine boya macun akrilik astar daha iyi yapışıyor ve sonradan çatlama vb durumlar olmuyormuş. ustamız çok tecrübeli birisi ona güvenip devam ediyoruz bakalım
akrilik astar atıldı yarın aracın altı ve sase temizlenip boyanacak. sonra da motor sanzuman elektirik tesisatı için diğer ustaya götürcez daha sonra da asıl boyası için geri dönücek
merhabalar çalışmaları merakla takip etmekteyim..sormak istediğim elimde kupası kötü durumda cj8 var..araştırırma yaparken bildiğiniz gördüğünüz başka kupa varmıydı..maliyeti nekadara geldi size..?
merhabalar çalışmaları merakla takip etmekteyim..sormak istediğim elimde kupası kötü durumda cj8 var..araştırırma yaparken bildiğiniz gördüğünüz başka kupa varmıydı..maliyeti nekadara geldi size..?