KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Bu araçtan daha uygun fiyatlı iki seçenek daha var ama onlar sonradan dizele çevrilmiş. Üzerindeki vinç eğer Warn ise zaten ileride taktırmak isteseniz maliyetiniz 2000 YTL'yi geçer. Bence 22.000 YTL'de anlaşılabilirse uygun bir araç.
hep merak etmişimdir; neden motoru o kadar uğraşıp rektifiye ettirip yaptırdıktan sonra insanlar araçlarını satarlar ??? ... yada satacaksa neden uğraşıp rektifiye ettirirler...motor yaparlar... hep kıllanırım bu tür durumlardan : ....
orsa' Alıntı:
Bu araçtan daha uygun fiyatlı iki seçenek daha var ama onlar sonradan dizele çevrilmiş. Üzerindeki vinç eğer Warn ise zaten ileride taktırmak isteseniz maliyetiniz 2000 YTL'yi geçer. Bence 22.000 YTL'de anlaşılabilirse uygun bir araç.
Şu anda 4 tane aracımızda LPG takılı, hepsi sıralı sistem diye adlandırılan eskilere göre nispeten akıllı ve gerçekçi ayarlar yapılabilen türden. LPG kitlerinin markaları Lovato (İtalyan Malı - Sorunsuz mükemmele yakın çalışıyor) - Landi (İtalyan Malı Enjektörler Bosch - İlk zamanlar ayar sorunu vardı, artık yok) - Romano (İtalyan Malı - Sorunsuz mükemmele yakın çalışıyor) - KME (Polonya Malı - İlk zamanlar ayar sorunu vardı, artık yok-Software.i yetersiz bence) Eski sistemlerde başı yanan, üzülen çok kişi var ama bu sistemler gitgide daha iyi hale geliyor. Software tarafı sürekli gelişiyor ve sistemler gitgide daha yetenekli hale geliyor.
Ayrıca gerek yüksek mazot fiyatları gerekse ağır dizel tamir - bakım giderleri düşünüce, aracımda bir yakıt sistemine muhtaç olmaktansa 2 tane birden taşımak bana daha mantıklı geliyor. Çünkü sıralı sistemler başlı başına bir yakıt sistemi gibi çalışıyorlar. CNG dönüşümüne uyumlu olmalarıda başka bir artıları.
Umarım gönlünüzdeki aracı bulursunuz ama benzinli motor ve sıralı sistem LPG kitlerinide yabana atmayın bence, kolay gelsin
Lgp 'ye her zaman soğuk bakan ben, Gezenbilir'deki arkadaşların aracını gördükten sonra fikrimi değiştirdim.Murat'a katılıyorum.
Yokuşta tor tor egzos dumanı atarak gidemeyen bir düz dizeldense, homurdayarak tırmanan bir lpg takılı makinayı tercih ederim..Bencede yabana atmayın..
şahsen ben gündelik hayatta da 5.2 atıker sıralı sistemli ile geziyorum bir gün size ödünç vereyim bir günde dizeli kullanın yeni teknolojiler dışında dizelin yanına bile yaklaşmazsınız . ama yeni teknolojik bir dizel jeep içindel benimkinden 3 tane satmanız lazım
şahsen ben gündelik hayatta da 5.2 atıker sıralı sistemli ile geziyorum bir gün size ödünç vereyim bir günde dizeli kullanın yeni teknolojiler dışında dizelin yanına bile yaklaşmazsınız . ama yeni teknolojik bir dizel jeep içindel benimkinden 3 tane satmanız lazım