Ben 2 yıldır 96 grand cherokee kullanıyorum araç üzerinde ciddi tecrübelerim var.. Sakın şaftınızı sökmeyin 1- yakıtta fark yok diyebileceğiniz kadar az. 2- Araç çok tehlikeli bir hale geliyor şehir içinde çok ıslak olmayan bir havada bile viraj dönerken yanlama oranınız çok yüksek! Bukadar güçlü bi motor 2 çeker kullanılmaz..
benim aracımda hiç aksesuar yok bu arada aracınızı çok güzel yapmıssınız elinize sağlık,100tl gaz ile 140 km yol yaptı :-\ egsoz manifot contasını değiştirdim , emme manifotlarına baktık hava alan yer yok ,bujiler ve kabloları yeniden değiştirdim, lpg filtrelirini sıfır taktım ve şu an fulledim depoyu bakcaz bakim kaç km yol yapacak ?
benim aracımda hiç aksesuar yok bu arada aracınızı çok güzel yapmıssınız elinize sağlık,100tl gaz ile 140 km yol yaptı :-\ egsoz manifot contasını değiştirdim , emme manifotlarına baktık hava alan yer yok ,bujiler ve kabloları yeniden değiştirdim, lpg filtrelirini sıfır taktım ve şu an fulledim depoyu bakcaz bakim kaç km yol yapacak ?
lpg ayarını kıstırmak da motora zarar verir attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez motorun hacmi belli yakması gereken yakıt belli ön şaftı ben de söktüm hiçbirşey farketmiyor. bizim araçlarda %60 arkaya güç aktarımı yapıyor %40 önlere ihtiyaç olduğunda. onun yerine aracın sensorlerinin katalitik konvertörün ve ateşleme kısmının sağlıklı olmasına dikkat edin yeter.şaft ve lpg ayarını kıstırmak belki 10 km fazla yaptırır hepsi o kadar...denemesi bedava şaftı sökmek kolay alın elinize lokma takımını altına yatın sökün ve deneyin.
lpg ayarını kıstırmak da motora zarar verir attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez motorun hacmi belli yakması gereken yakıt belli ön şaftı ben de söktüm hiçbirşey farketmiyor. bizim araçlarda %60 arkaya güç aktarımı yapıyor %40 önlere ihtiyaç olduğunda. onun yerine aracın sensorlerinin katalitik konvertörün ve ateşleme kısmının sağlıklı olmasına dikkat edin yeter.şaft ve lpg ayarını kıstırmak belki 10 km fazla yaptırır hepsi o kadar...denemesi bedava şaftı sökmek kolay alın elinize lokma takımını altına yatın sökün ve deneyin.
42-46 litre lpg alıyor benim tank 60 litrelik ve maksimum 150 km yapabiliyorum lastik çap farkı dahil...4 inch yükseltme 31.7 lastik demir tampon vinç ön cam üstü kep gibi tüketim düşmanı ürünler var aracımda. 2 yıl önce ilk aldığımda şehiriçinde 1 depo ile standart haliyle tabi 200-220 km yaptığımı hatırlarım ne günlerdi
42-46 litre lpg alıyor benim tank 60 litrelik ve maksimum 150 km yapabiliyorum lastik çap farkı dahil...4 inch yükseltme 31.7 lastik demir tampon vinç ön cam üstü kep gibi tüketim düşmanı ürünler var aracımda. 2 yıl önce ilk aldığımda şehiriçinde 1 depo ile standart haliyle tabi 200-220 km yaptığımı hatırlarım ne günlerdi
sensorler çok önemli bu noktada. hepsinin sağlıklı olması lazım..sensorlerin değişmemiştir muhtemelen normalde ömürlerini doldurmuşlardır hata mesajı vermese bile. Roket teli ayarı da önemli. buji ve buji kablolarının orjinal olması önemli...lpg ayarının iyi bir usta tarafından yapılması da önemli.
gaz telinin boğaz kelebeği dibi tarafında bir vida var.
vida rolanti yükselsin diye sıkılmış olabilir yani gaz pedalınız basılı pozisyonda bırakılmış olabilir.
kelebek tam kapanmıyorsa tuketımınız artar
gaz telinin boğaz kelebeği dibi tarafında bir vida var.
vida rolanti yükselsin diye sıkılmış olabilir yani gaz pedalınız basılı pozisyonda bırakılmış olabilir.
kelebek tam kapanmıyorsa tuketımınız artar
Yakıt rakamlarının yüksek olması araca yapılan en ufak şeylerin bile yakıta yansımasının hissettirme seviyesini yükseltiyor. Benim aracım orjinal halinde iken 0,40 yakıyordu. Lastik ebadı ve diğer aksesuarlar ile rakam 0,77 tl ye kadar yukseldi. Fakat gazın beyninde ağrıza tespit ettik ve beyin değişti. Depoyu fulledim km sıfırladım bakalım değer 130 km den 140 - 150 lere çıkarmı. Çıkmasada bu araca gundelik binmiyorum. Gerekirse sökecem tüpü atacam. Benzinle tüpün arasında 200-300 krş fark ediyosa gaz eziyetini çektiğime deymez.
Yakıt rakamlarının yüksek olması araca yapılan en ufak şeylerin bile yakıta yansımasının hissettirme seviyesini yükseltiyor. Benim aracım orjinal halinde iken 0,40 yakıyordu. Lastik ebadı ve diğer aksesuarlar ile rakam 0,77 tl ye kadar yukseldi. Fakat gazın beyninde ağrıza tespit ettik ve beyin değişti. Depoyu fulledim km sıfırladım bakalım değer 130 km den 140 - 150 lere çıkarmı. Çıkmasada bu araca gundelik binmiyorum. Gerekirse sökecem tüpü atacam. Benzinle tüpün arasında 200-300 krş fark ediyosa gaz eziyetini çektiğime deymez.
ustayı boşver usta olsa sorununu bulup çözerdi.
kelebekteki vidayı bi kontrol et kelebeği tam kapıyormu gör.
vidayla kelebek kolunun temas ettiği yere bir jelatin koy kolayca aradan çekip alabilmen gerekir kelebeğin tam kapanmasına izin veriyorsa.
kelebek tam kapanmıyorsa beyne giden bilgiler farklılaşıcağı için ayarların tutmaz yada arızaları gizler
Arkadaş , eğer adana gibi büyük bir vilayette, arıazayı giderecek usta yoksa, çok yazık lpg nin üretici firmasını , ara şikayetini bildir inanki sorunu hemen oraya gelir çözerler ,tabi sorun lpg deyse.
Arkadaş , eğer adana gibi büyük bir vilayette, arıazayı giderecek usta yoksa, çok yazık lpg nin üretici firmasını , ara şikayetini bildir inanki sorunu hemen oraya gelir çözerler ,tabi sorun lpg deyse.