bu parçayı çıkarmanın yakıt farkını bir yana bırakın araç ciddi zarar görecektir, çekişden düşecek tırmanmayı unutun çünkü nerdeyse 2 tonluk aracı patinaja düşürecektir. Kesinlikle tavsiye etmiyorum
ön şaftı söktüğünüzde ön dif. in içi dönmeye devam etmeyecek mi? Sonuc olarak yakıtta bir fark olmayacak. Ön şaftı söküp yakıt tasarrufu yapmak için ön dif. e hub sistemi yapılması gerekir sanırım. Ön şaftı sökmenin yakıtta aşırı bir fark yapacagını düsünmüyorum.
ön şaftı söktüğünüzde ön dif. in içi dönmeye devam etmeyecek mi? Sonuc olarak yakıtta bir fark olmayacak. Ön şaftı söküp yakıt tasarrufu yapmak için ön dif. e hub sistemi yapılması gerekir sanırım. Ön şaftı sökmenin yakıtta aşırı bir fark yapacagını düsünmüyorum.
zannımca o dönme durumuna güç binmediği için zorlama olmayacak zira araç 4 çeker durumundan çıkacak bu nedenle yapılıyor yani araç güçden düşüyor dolayısıyla çekişden de düşüyor, yakıtın azalma nedeni bu oalcak ancak bu seferde ağırlıkla birlikte aracın torku boşa çıkıyor gücü direk yansıtıyor boşda olarak
zannımca o dönme durumuna güç binmediği için zorlama olmayacak zira araç 4 çeker durumundan çıkacak bu nedenle yapılıyor yani araç güçden düşüyor dolayısıyla çekişden de düşüyor, yakıtın azalma nedeni bu oalcak ancak bu seferde ağırlıkla birlikte aracın torku boşa çıkıyor gücü direk yansıtıyor boşda olarak
öyle düşününce aklıma takılan şey : o zaman asfaltta normal bir şekilde kullanıldıgında hiç bir zorlama olmadan bu sefer de ön dif. e yük binmeyecek. 4x2 kadar az yakacağı anlamına gelir mi ?
bir arkadasım ön şaftta cıkan bir problem için ön şaft olmadan 1-2 hafta kullandı. Sordugumda yakıtta bir azalma olmadıgını söyledi ancak denemekten zarar gelmez umarım dediğiniz gibi olur..
öyle düşününce aklıma takılan şey : o zaman asfaltta normal bir şekilde kullanıldıgında hiç bir zorlama olmadan bu sefer de ön dif. e yük binmeyecek. 4x2 kadar az yakacağı anlamına gelir mi ?
bir arkadasım ön şaftta cıkan bir problem için ön şaft olmadan 1-2 hafta kullandı. Sordugumda yakıtta bir azalma olmadıgını söyledi ancak denemekten zarar gelmez umarım dediğiniz gibi olur..
dostum fikrimi soruyor isen bir ZJ kullanıcısı olarak deneme derim zira zararlı güç binmiyor derken şaftın dönme momenti oluşması için gerekli zorlamadan bahsettim zira bu araçlar sürekli 4 çeker olarak tasarlanmıştır, 4 çekerden ayrılması mümkün değil zira şanzımanda böyle bir ayrım yok, ama karar senin...
öyle düşününce aklıma takılan şey : o zaman asfaltta normal bir şekilde kullanıldıgında hiç bir zorlama olmadan bu sefer de ön dif. e yük binmeyecek. 4x2 kadar az yakacağı anlamına gelir mi ?
bir arkadasım ön şaftta cıkan bir problem için ön şaft olmadan 1-2 hafta kullandı. Sordugumda yakıtta bir azalma olmadıgını söyledi ancak denemekten zarar gelmez umarım dediğiniz gibi olur..