Ynt: Acemi WJ Adayı Yardım Bekler...
h.i.d' Alıntı:
dostum benim sana tavsiyem bostancı oto sanayide jeep control servis var aşkın jeep inde kendi servisidir aracı mutlak oraya götür bence masterde falan hiç paranı harcama.... neden dersen işi bilen anadolu ve avrupa yakasında mehmet ustayı tanımayan yoktur istanbuldaki en iyi amerikancıdır fiyatları çok uçuktur fakat expertizi ücretsiz yapıyor... bende bi zamanlar voyager vardı ne kadar lüx ve iyi denen servis varsa götürdüm baya bi para harcadım sorun çözülemedi mehmet usta 5dk da halletti ki bu deil konu amerikan araçlarını a dan z ye tanır amerikan sahipleri araçlarını ona götürür kısaca üşenmezsen kesin olarak ona uğramanı tavsiye ederim ...
Eyvallah süper oldu bu çünkü ben bostancıda oturuyorum , warmı telefonu falan yoksa google'danmı arim
Maslaka sabah 9 da götürmek gözümde büyüdü biraz,eğer aynı işlemi yapabilcek anadolu yakasında hemde bostancıda varsa benim açımdan çok çok iyi olur, ustasıda diosun tamamdır o zaman :
Gerçekten çok iyi bi yer'e benziyo web sitelerini inceledim biraz, çok tatmin oldum , nerde olduğunuda biliyorum tekrar tşekkürler
jeepcontrol.com'dan ;
2. el araç satın almadan önce yapılması gereken ekspertiz raporudur.
ÖNEMLİ NOT
BU EXPERTİZ RAPORU YAŞANAN SIKINTILARDAN YOLA ÇIKILARAK 4 UZMAN BİLİR KİŞİ İLE BİLİNÇLİ HAZIRLANMIŞTIR.
EXPERTİZ RAPORUNUN EN ÖNEMLİ NOKTASI ARACIN GEÇMİŞİNİ GÖREBİLMEKTİR.BU KONTROLÜ ÇOK İYİ ALT YAPISI OLAN SERVİS UZMANIMIZ EKREM TOPALLI YAPMAKTADIR. EKREM TOPALLI 1991 YILINDA AŞKIN JEEP İN KURUCULARIN DAN OLUP 1991 DEN BU YANA 10.000 CİVARLARINDA ARACA EXPERTİZ YAPMIŞ,ALMIŞ VE SATMIŞTIR(BU ARAÇLARIN HEMEN HEMEN HEPSİ ARAZİ TAŞITIDIR.)
GÖRSEL KONTROLLER
* Periodik bakım
* Fren balataları (ön ve arka)
* Komple elektrik aksamı(bütün ampuller,cam motorları,göstergeler,koltuk hafızaları,silecekler,radyo teyp ve CD kontrolu,klima,kalorifer üflemesini yönlendiren aparat,SRS
* Motor yağ yakması,yağ eksiltmesi ve gaz yemesi
* Motora bağlı keçelerden yağ kaçakları
* Aracın daha önce hararetten dolayı silindir kapağının açılıp açılmadığı ve su koyulan plastik deponun etrafında hararetten kalma paslı su kalıntılarının kontrolü (bu kontrol çok önemlidir)
* Silindir kapağından su kaçakları
* Egzost patlakları,manifold kaçakları ve contaları
* Radyatör veya hortumlardan su kaçakları
* Varsa sunroof motorunun kontrolleri
* Araç dizel ise;enjektörlerin tıkalı veya kötü mazot nedeni ile geç çalışma ve gaz yememe gibi kontrolleri
* Araç benzinli ise;tekleyerek çalışıyorsa silindir kapaklarının çatlak olma olasılığının olduğu
* Motor su radyatorüne kaçak testi.(Radyatör kaçak testi aparatı ile)
* Direksiyon pompası,hortumların kontrolleri ve bıçaklarında arıza,inleme sesleri
* Sadece Cadillac escalade ler için arka ve ön amortisörler(amortisörler Türkiye yollarında sürekli patlayabiliyor)sunroof ayakları,gergi bilyeleri
* Direksiyon kutusu boşlukları ve yağ kaçakları
* Varsa havalı süspansiyonları(EAS Motoru)körüklerdeki hava kaçakları,seviye tespit switcleri
* Sadece Hummer H2 için takoz lastikleri,arazi şanzumanı,deve boynu rotu,lastikler,hidrolik elektronik amortisörler,vites kolu,foryalar
* Sadece Dodge Nitro,Jeep Cherokee Liberty ve Voyager 2.8 dizel ler için tansiyoner gergi,motor kulakları,arka diferansiyel rotu,sürgülü kapı otomatikleri,mazot filtre üst kapak(geç çalışma için)arazi şanzumanı,devir daim,silindir kapakları.
* Sadece Grand cherokee ler için diferansiyel sesleri
* Sadece Grand cherokee dizeller için geç çalışma sebebi olan pompa,mazot filtre üst kapak,mazot hortumları,enjektör patlamaları
* Diferansiyel yağ kaçakları
* Fren hattı kaçakları/Esnek hortumları
* Sadece Lincoln Navigator için süspansiyonlar komple,iç koltuk ısıtma ve soğutmalar,otomatik basamaklar,bagaj ototik kumanda ile açılması,test sürüşünde şanzıman titremesi,bobin titremeleri
* Ön takım kontrolleri
* Rotlar,burçlar, akslar,viraj çubukları,amortisörlerde yağ kaçağı,ön takımdan darbe alıp almadığı,jantlarda eğrilik
* Şanzuman testleri
* Araç otomatik ise:Balataların yanık olup olmadığı,vites doldurması,şanzumanın daha önceden açılıp açılmadığı
* Araç manuel ise:Vites senkromençleri,debriyaj baskı balataları
* Lastiklerin durumu
* Ön arka ve yan camlarda çatlak
* Takla,yan yatma,alttan darbeler,şaselerde kaynak veya düzeltme ve genel boya durumu
Ekspertiz Test Sürüşünde Yapılan Kontroller
* Diferansiyel Kontrolleri;U dönüşlarinde ön diferansiyel ve aks tıkırtıları
* Difransiyen bilye ve ayna mahrutisi sürtünme sesleri
* Araç otomatik ise şanzıman vites geçişleri
* Araç otomatik ise roketlemesi
* Araç otomatik ise vites doldurması
* Şaft balanslar
* Diferansiyel ve mafsallarda boşluklar
* Rot balans ayarları
* Vites geçişlerinde senkromençlerde dişli sürtünmeleri
* Frene basıldığında fren diskleri titremesi
* Motor kompresorü
* Cruise control
* Direksiyon ve millerde boşlukları
* Arazi şanzumanı performansı ve arızaları
* ABS fren sisteminin kontrolü