Acer Dizüstü Bilgisayar ve Servis

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kudesci Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,929

kudesci

Ana Kamp
Mesajlar
51
Tepkime Puanı
13
Yer
İstanbul-Beylikdüzü
Telsiz Çağrı Kodu
TA1LSK
Bimeks Bilgi İşlem ve Dış Tic. A.Ş.' nin Yeşilköy-Teknoport şubesinden satın almış bulunduğum ACER marka diz üstü bilgisayarım touchpad'ın (dahili mouse) kendi kendine tıklaması sorunu sebebi ile Bimeks aracılığında servise gönderdim. Bu sorunun çözümü için üst kapak kısmını değiştirip ürünü teslim ettiler. 2 gün içerisinde aynı sorun tekrar başgösterdi ve tekrar yetkili servise götürdüm. Oradaki görevliler sorunun işletim sistemi Vista'dan kaynaklandığını ve işletim sistemimi değiştirmem gerektiğini söylediler. Sorunumun düzeleciği ümidiyle bende linux işletim sistemini yükledim. Fakat yine sorunum çözülmemişti. Hala bilgisayar kendi kendine ikonlara tıklıyor, mause işaretçisi dokunmadan başına buyruk hareket ediyor ve bilgisayar kendi kendine kapanıyordu. Bu defa yetkili servis yerine ana servisi olan TPM Teknoloji'ye bizzat götürdüm. Bana söyledikleri bu olayın yeni yüklediğim yazılımdan dolayı olduğu ve işletim sistemimin tekrar Vista olarak düzeltilmesi gerektiğiydi. Eski işletim sistemi Vista'yı tekrar yükleyip anakartı değiştirip bilgisayarımı bana teslim ettiler. Sorun çözüldü diye ümit ederken, bizim başına buyruk touchpad yine benim komutlarım yerine kendi nefsinin istediği yerleri tıklamaya başladı. Servise tekrar gittiğimde TPM Teknolji'nin sözleşmesinin ACER tarafından feshedildiğini ve servisin kapandığını öğrendim. Yeni servis olan SERTECH Bilgisayar'ın adresini alarak bilgisayarın 4. kez geldiğini ve sorunlarımın devam ettiğini, üstüne üstlük bluetooth olan bilgisayarımın bu özelliğinin kaybolduğunu bildirdim. Sorunlu bluetooth un ve “müşteri memnuyeti” için klavyemi de değiştirdiklerini söylediler. Servis görevlisine, tıklama sorunu hakkında ne işlem yaptığını sorduğumda “ bu sorun bana iletilmediği için birşey yapmadık!..” cevabını aldım. Yeni kurulmuş bir serviste böyle küçük kusurların olabileceğini düşünerek ne zaman sorunumu çözebileceklerini sordum. 15-20 gün içerisinde stoklarına üst kapak kısmının gireceğini ve ürünü getirdiklerinde yarım saatlik bir işlemle sorunumun çözüleceğini belirttiler. Belirtilen süre sonunda ürünü götürdüğümde ürünün Acer tarafından onay beklediğini ve bunun birkaç gün sürebileceğini bildirdiler. 1 hafta kadar bekledikten sonra harddiskin arızalı olduğunu, değişimi yapacaklarını ve D sürücüsündeki bilgileri yedeklemek için ücret olarak 70$+kdv alacaklarını söylediler. Garanti kapsamında kendi hatalarından kaynaklanan birşey için bu ücreti talep etmelerini ayrıca yadırgadım ve yedeklemeyi kendim yapacağımı belirterek ürünü teslim aldım. Yedeklemenin ardından ürünü teslim ettim ve değişimi yaptılar. Ürünü aldığımda üst kapağın hala değişmediğini ve bizim çılgın touchpadin hala akıllanmadığını gördüm. Görevliye bunu belirttiğimde bunun unutulduğunu ve hemen telafi edileceğini söylediler. 30 dk. İçerisinde yeni ve üst model bir kapak takıldı. Artık sorun kalmamıştır diye düşünüp evime döndüm. Sorunumun devam ettiğini gördüğümde Acer'dan 4'ü aynı sorundan 5 defa servise gitmesine rağmen devam eden problem için bilgisayarın değişmesini talep ettim. Tabiki olumlu bir yanıt alamadım.

Yapanın yanına kar kalmaması için hemen Tüketici Sorunları Hakem Heyetine dilekçe ile başvurup satıcı olan Bimeks'ten para iadesi istedim. Lehime verilen karar ve servis formları ile Bimeks'e başvurdum. Fakat talep ettiğim paranın yasal bağlayıcı sınır 936 ytl'nin üzerinde olduğu için başvurumu Acer'a ileteceklerini, eğer Acer bunu kabul etmezse iadenin yapılamayacağını söyleyerek tabiri caiz ise işi yokuşa sürdüler.

Şu anda bunun sonucunu beklemekteyim ve Tüketici Mahkemesi için araştırma yapmaktayım. Tekrar olumsuz sonuç almam durumunda satıcı ve üretici firmaların yasaları hiçe sayamayacaklarını göstermek adına önümüzdeki hafta içerisinde hukuk mücadelesine girmeyi düşünüyorum. Gelişmeleri burda paylaşmaya devam edeceğim.



.
 

Etiketler
Ynt: Acer Dizüstü Bilgisayar ve Servis

936 liranın üzerindeki uyuşmazlıklarda Tüketici Hakem heyetlerinin vermiş olduğu kararlar kesin değildir. Bu kararlara karşı tebliğden itibaren 15 gün içinde Tüketici Mahkemesine itiraz hakkı vardır. Ancak, mahkemeye başvurulması kararın icrasını durdurmaz. Bunun için itriraz eden tarafın -sizin olayınızda itiraz ederse Bimeks- mahkemeden ayrıca icranın durdurulmasını talep etmesi gerekir. İcranın durdurulması talep edilmediği sürece mahkemeye başvuru kendiliğinden icrayı durdurmaz. Hakem heyeti kararına karşı itiraz halinde Tüketici Mahkemelerinin vereceği kararlar kesindir. Şunu da belirteyim, olayda sizin muhatabınız Acer değil, size satışı yapan Bimeks'tir. Size para iadesini yapacak olan Bimeks'tir. Bu konuda sizi Acer'a yönlendirmeleri yanlıştır.

Umarım sorununuz kısa süre çözülür.
 

Ynt: Acer Dizüstü Bilgisayar ve Servis

selamlar ben çanakkaledeyim 2 ay önce diz üstü bilgisayarım ekranı karardı (acer marka ) bulunduğum yerdeki servise götürdüm.baktılar burada yapamayız deyip istanbula göndereceğiz dediler.eyvallah deyip bıraktım bilgisayarı servise 2 hafta sonra aayan soran olmayın ca servise uğradım.servisteki arkadas istanbulda gönderdiğimiz yere ulaşamıyoruz dedi . 2hafta sonra servisten aradılar bilgi sayarınız geldi diye gittim baktık arıza giderilmemiş .tekrar geri gönderdik.bekliyoruz.
 

Ynt: Acer Dizüstü Bilgisayar ve Servis

merhabalar, benim acer notebookum var, arızalanmıştı internette araştırma yaptım acerın teknik servis konusunda yatırımlar yaptığını falan gördüm müşteri hizmetlerine çok önem veren firmalarla çalışacaklarını duydum ve datapro firmasıyla çalışmaya başladıklarını okudum oraya gönderdim bilgisayarımı 2 haftada onarıp geri gönderdiler kargo ücretini de onlar karşıladı. teknik servis konusunda datapro firmasını öneririm

şu saatten sonra yeni bi bilgisayar alacak olsam yine acer alırım hem fiyat hem performans olarak çok iyi ürünleri var.
 

Ynt: Acer Dizüstü Bilgisayar ve Servis

Acer dizustu almak gibi bir hataya bende 2 sene once düştüm.Ekran kartı arızalanmıstı pc donup kalıyordu ekranda binlerce nokta çıkıp kilitleniyordu.Aradım konuştum ekran kartını güncelleyin dediler yaptım,işletim sistemini değiştirin dediler yaptım en sonunda dayanamadım recovery yapmaktan sıkıldım pc yi tamamen formatladım utanmadan birde driverlar vs için cd sattılar 22 dolara +kdv onuda aldım yukledim olmadı.Doğru sertech servise götürdüm garanti bitimine 11 gün kalmıştı neyse aldılar yaptılar ertesi gün mesaj geldi alın pc hazır dıye aldım 2 saat sonra aynı hatayı tekrar yaptı tekrar gittim Aynur hanım var servis kabulde o olmasa sanırım kafasına geçirirdim birinin pc yi.Dedilerki ekran kartı arızalı değişmesi gerek ok dedim ama elimizde yok 1 haftaya gelir siparişle tamam dedim o zaman gelince arayın bende getireyim pc yi en azından 1 hafta orda yatacagına iyi kötü idare ederim,ama yok öyle olmaz dediler pc kalacak ancak öyle sipariş veririz.Yahu manyakmısınız garantiden değişecek nasılolsa hani parça siparişi versemde sonradan almasam ellerinde patlasa parça tamam diycem pc yi getiren ben garantiden yaptıran ben niye gelmeyim dedim ve bağırıp çağırmaya kollarımı sıvayıp kafa göz girmeme ramak kala Aynur hanım tekrar devrede neyse diyerek pc yi bıraktım 10 gün ses seda yok aradım hazır gelin dediler gittim test ediliyor daha bitmedi dediler yahu ne diye hazır dediniz o zaman diye bağırırken öğle paydosundan dönen aynur yine sakinleştirdi beni saat 6 da hazır gelin ben ilgileneceğim vs.......Neyse sonuçta sorun halloldu fakat birdaha acermi aslaaaaa........
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,637
Mesajlar
1,530,909
Kayıtlı Üye Sayımız
166,931
Kaydolan Son Üyemiz
mcmehmet

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst