Videodaki zemin sanki dümdüz bir yer gibi duruyor eğer bu videoyu daha önce izleseydim l200 almazdım kesin ama genede aracımı sevdim bu işi düzeltmek için ne gerekiyorsa yaparım l200 araçlarında federal mt lastik kullanan arkadaşlar var görüntü olarak bence iyi bir lastik yapısına göre Land Curiser de denemiştik Fevkaladenin Fevkinde olmuştu
Birde arka kabine ağırlık düşünüyorum bence oda bir etken hafif oluşu yani
o vıdeodakı l200 kırmızı l 200 ıse o arac benım aracım ılk baslardakı o kucuk yerden gecememesının tek sebebı benım benım becerıksıklıgımden oldu aracın hıc bır kusuru yok hem cok yavas ılerledım,açıyı koruyamadım,cok hafıfe aldım,azcık oturunca cok fazla gazverdım tamımıyle benım hatam
yoksa bu arac,senın kaldın yerde bız zaten bıtmıs oluruz denılen arac
dogru lastık,dogru donanım,dogru pılataj ıle gecılmeyecek aşılmayacak yer yok
Dmax 2007, lastiklerim orijinal lastikler 40.00 de araç.
bende yaşamaya başladım ıslak zeminlerde tutunamamaya.
lastiklerin dişlerinden ziyade sertleşmesinden sanırım.
Asfalt lastiği olmasına rağmen hiç sorun yaşamıyordum.
ayrıca eski kamyoncuyum.
Videodaki zemin sanki dümdüz bir yer gibi duruyor eğer bu videoyu daha önce izleseydim l200 almazdım kesin ama genede aracımı sevdim bu işi düzeltmek için ne gerekiyorsa yaparım l200 araçlarında federal mt lastik kullanan arkadaşlar var görüntü olarak bence iyi bir lastik yapısına göre Land Curiser de denemiştik Fevkaladenin Fevkinde olmuştu
Birde arka kabine ağırlık düşünüyorum bence oda bir etken hafif oluşu yani
Federal lastikleri biz de L200 de memnuniyetle kullanmıştık. Hatta olması gerekenden büyük ve kalındılar. Çok farklı çamur çeşitlerine girdik hatta oraman içi çamur -kar ve yaprak karışımından sülüklü göle inmiştik. Çok zorlu bir yerdi. Başımıza bu videolardaki gibi bir durum hiç gelmedi. Araç yaklaşık 2 ay önce satıldı şuan yok...
Arka kabine ekstra koyacağınız ağırlık Allah korusun bir kaza durumunda aracın boş haline göre daha fazla hasar almasına sebep olur... Şöyle ki yeni kasa L200'ün Ncap test sonuçları 4 yıldız dır. Arkaya koyacağınız + 100 kg ile 4 yıldız alması imkansız dır. Kasa deformasyonu ve kabin içine yansıyan şiddet çok daha farklı olur...
Heh işte favori lastiğim bu performansını merak ettiğim lastikte bu , diş yapısı bana daha iyiymiş gibi geliyor benim lastiklerde yere basan 3 tane diş var onlarda büyük zaten toprağa batamıyor zannedersem ( bu arada araçta çok güzelmiş allah kaza bela vermesin )
evet ankaradayım aynı aracdan bendede o vıdeodakı arac benım sızın aracınızın vıncıne talıp olmustum ama onu sokmek ısın şaseyı komple almam lazıdı ;D ;D
ama arac ıle ılgılı gozunuz arkada kalmasın hem aracın temızını buldunuz hemde 10 numara arazı aracı aldınız o vıdeodakı tamamen benım hatamdan dolayı oldu
Heh işte favori lastiğim bu performansını merak ettiğim lastikte bu , diş yapısı bana daha iyiymiş gibi geliyor benim lastiklerde yere basan 3 tane diş var onlarda büyük zaten toprağa batamıyor zannedersem ( bu arada araçta çok güzelmiş allah kaza bela vermesin )
Fotoğraftaki lastik 285x75x16 Federal Couragia M/T dir. Uyarıları dinlemeyip büyük ve kalın taktık. Bazı yerlerde kalın olması dezavantaj olsa da gayet memnunduk. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Daha agresifi de Insa Turbo Special Track bu lastiği de inceleyin...
evet ankaradayım aynı aracdan bendede o vıdeodakı arac benım sızın aracınızın vıncıne talıp olmustum ama onu sokmek ısın şaseyı komple almam lazıdı ;D ;D
ama arac ıle ılgılı gozunuz arkada kalmasın hem aracın temızını buldunuz hemde 10 numara arazı aracı aldınız o vıdeodakı tamamen benım hatamdan dolayı oldu
Fotoğraftaki lastik 285x75x16 Federal Couragia M/T dir. Uyarıları dinlemeyip büyük ve kalın taktık. Bazı yerlerde kalın olması dezavantaj olsa da gayet memnunduk. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Daha agresifi de Insa Turbo Special Track bu lastiği de inceleyin...