makas küpelerinin bakış açısı çok önemli..Küpe dışa doğru esneme yapacak pozisyonda makas yükseltilmeli. Aksi taktirde makas rahat bir esneme yapamayacak ve daha fazla darbeyi araca ve sürücüye yansıtacaktır. Buda uzun vadede araçda zayıf olan parçaların kırılması, çatlaması hatta kopması gibi kötü sonuçlar doğuracaktır. Tecrübeyle sabitlenmiştir. ;D
makas küpelerinin bakış açısı çok önemli..Küpe dışa doğru esneme yapacak pozisyonda makas yükseltilmeli. Aksi taktirde makas rahat bir esneme yapamayacak ve daha fazla darbeyi araca ve sürücüye yansıtacaktır. Buda uzun vadede araçda zayıf olan parçaların kırılması, çatlaması hatta kopması gibi kötü sonuçlar doğuracaktır. Tecrübeyle sabitlenmiştir. ;D
http://www.humaoto.com/ bu siteden istediğin araç yüksetmen için gerekli makaslar mevcut tabi bu örnek bir site istersen google büssrü bu siteden bula bilirsin
herşey gönlünce olsun
şunu belirtmek isterim bu cj lerdeki virüsün yaşı yok kimisi daha 5 yaşındayken aşık olur kimisi 50sinden sonra, Bende virüs 12-13 yaşlarında iken bulaştı 18imde henüz ehliyetim bile yokken avarta daki sarı kıza bindim, 4 yıllık flörtün ardından ekonomik nedenlerden ayrıldık ama hala o aşk yakıyor içimi,,, :'( :'(
inşallah ileride yine başlar flörtümüz,,
Merhaba
Yükseltmede dikkat edilecek diger bir hususda(Ünal beyin deginmis oldugu hususlara ilaveten),aracin agirlik merkezinin yükseleceginden virajlarda ve ani manevralarda reaksiyonunun degisecegidir yani arac cok daha kolay devrilir,ikincisi de amartisör yolu kisalacagindan amartisör baglantilarinin yükseltilen oranda degistirilmesi gerekir diye düsünüyorum,
Arac yükseltildigi kadarda genisletilirse cok daha iyi olur.
Selamlar
Muzaffer Kargu