KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Karıştırmak istemem ama aracında super select arazi şanzımanı var 4hllc de d den aşağı viteslere in zaten geregini yapıyor 4llc de araba zaten başka bir şey oluyor. ;D
birde l200 BF leri seviyor iyi anlaşıyorlar. ;D ben bütçem uygun olursa bir takımda M/T olarak BF kevlar düşünüyorum A/T BF ler keşke çamurdada kar buz daki kadar başarılı olsa.
bir tavsiye 4*4 de özellikle dur kalk sıkışık trafikte durduğunda vitesi N boş a geçir hem şanzımanı korursun hemde yakıta frenlere ekonomi sağlar. şanzımanın dünyanın en iyi arazi şanzımanlarından biri.
güle güle kullan.
Karıştırmak istemem ama aracında super select arazi şanzımanı var 4hllc de d den aşağı viteslere in zaten geregini yapıyor 4llc de araba zaten başka bir şey oluyor. ;D
birde l200 BF leri seviyor iyi anlaşıyorlar. ;D ben bütçem uygun olursa bir takımda M/T olarak BF kevlar düşünüyorum A/T BF ler keşke çamurdada kar buz daki kadar başarılı olsa.
bir tavsiye 4*4 de özellikle dur kalk sıkışık trafikte durduğunda vitesi N boş a geçir hem şanzımanı korursun hemde yakıta frenlere ekonomi sağlar. şanzımanın dünyanın en iyi arazi şanzımanlarından biri.
güle güle kullan.
Düz otomatik fark etmez araç güzel arazi şanzımanı güzel daha yazıcam kendi aracımın reklamı gibi olacak ;D
resimler videolar çok güzel güle güle kazsız belasız kullan.
bir de İstanbula kar yağsa kar bulmak için 100 - 200 km. yol gidiyoruz.
küçük bir tavsiye daha eğer değiştirmediysen fabrika çıkışı alt muhafaza karter koruma saçı zayıf. kar yada çamurun gizlediği kaya gibi cisimler zarar verebilir. ilk fırsatta benimkini değiştiricem tavsiye ederim.
Düz otomatik fark etmez araç güzel arazi şanzımanı güzel daha yazıcam kendi aracımın reklamı gibi olacak ;D
resimler videolar çok güzel güle güle kazsız belasız kullan.
bir de İstanbula kar yağsa kar bulmak için 100 - 200 km. yol gidiyoruz.
küçük bir tavsiye daha eğer değiştirmediysen fabrika çıkışı alt muhafaza karter koruma saçı zayıf. kar yada çamurun gizlediği kaya gibi cisimler zarar verebilir. ilk fırsatta benimkini değiştiricem tavsiye ederim.
bugün yaptığımız gurup gezide aracımı daha iyi tanıma fırsatım oldu meğersem ayağımı korkak alıştırmışım alt muhafazayı hangi aracı alırsam alıyım ilk yaptığım iş daha güçlendirilmişi ile değiştirmektir tavsiye için teşekkür ederim...
Tecrübe paylaşımınız için çok teşekkür ederim Sn Murat067. Bu lastiklerle ortalama yakıt tüketiminiz ne kadar oluyor? Kusura bakmayın konu konuyu açıyor, kafada bir soru var WJ' mi olsa L200'mü yoksa bu kadarına gerek var mı yok mu? Daha mütevazi bir yerden mi başlasak diye.
Tecrübe paylaşımınız için çok teşekkür ederim Sn Murat067. Bu lastiklerle ortalama yakıt tüketiminiz ne kadar oluyor? Kusura bakmayın konu konuyu açıyor, kafada bir soru var WJ' mi olsa L200'mü yoksa bu kadarına gerek var mı yok mu? Daha mütevazi bir yerden mi başlasak diye.
araca daha önce aldığım BF 265/75/16 lastikleri satıp BF 245/75/16 ebadına çeviirdim benden l200 kullanıcılarına tavsiye 245-75-16 ebadından büyük lastik takmayın yakıt çekiş ve direksiyon hassasiyetinde arada çok fark var saygılar...
geçen hafta debriyaj balatasını yetkili serviste orjinal olarak değiştirdim yolda kalmadım fakat balata bitmek üzereydi baskı sağlam çıktı sadece balata ve işcilik 600 tl tuttu ....
2 yıldır L 200 178 Hp ATSC ve Hem otomatik hem Manuel Kullanıcısı olarak birkaç hatırlatma da bulunmak isterim;
ATSC nin farkını istemediğin zaman da aracının kontrolünü kacırdığında aracın kendini düzelttiğinde göreceksiniz.
Arazide bir cok tehlikeden koruyan sistem aslında.
Aracınızı yükseltme yapmayın L200 ün buna ihtiyacı yok. Yükseltirseniz de Aks Kesmeye hazır olun.
Aracınız 138 Hp ise Chip e ihtiyac duyacaksınız. Alt Korumayı taktırmazsanız.Ön dingilde bulunan kit kırılınca nasılsa değiştirirsiniz. 900 Tl cünki akumlu pompa.
4x4 ön ışıkları yanıp sönünce anlaşılıyor.
Manuel vites te Baskı balataya güvenme az bir zorlamada bırakır seni. Tek çözüm ağır devir. Asla patinaja vurma ki hepten kalmayasın.
Vincin eksik olması ise en önemli eksiğiniz bence.
Tecrube ile sabittir. Gozunuz gibi sakinin o parcayi
ARB alt muhafaza takili olmasina ragmen, tamirci hatasina kurban vermistim o aktuatoru. Neyse ki daha iyi bir usta da o parcaya ufak bir tadilat ile orjinalinden daha guvenilir ve hizli calisir hale getirdi. Elleri dert gormeye
2 yıldır L 200 178 Hp ATSC ve Hem otomatik hem Manuel Kullanıcısı olarak birkaç hatırlatma da bulunmak isterim;
ATSC nin farkını istemediğin zaman da aracının kontrolünü kacırdığında aracın kendini düzelttiğinde göreceksiniz.
Arazide bir cok tehlikeden koruyan sistem aslında.
Aracınızı yükseltme yapmayın L200 ün buna ihtiyacı yok. Yükseltirseniz de Aks Kesmeye hazır olun.
Aracınız 138 Hp ise Chip e ihtiyac duyacaksınız. Alt Korumayı taktırmazsanız.Ön dingilde bulunan kit kırılınca nasılsa değiştirirsiniz. 900 Tl cünki akumlu pompa.
4x4 ön ışıkları yanıp sönünce anlaşılıyor.
Manuel vites te Baskı balataya güvenme az bir zorlamada bırakır seni. Tek çözüm ağır devir. Asla patinaja vurma ki hepten kalmayasın.
Vincin eksik olması ise en önemli eksiğiniz bence.