Bir Jeep Cj7 Hikayesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Evren Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 29
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,879
Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

doğrudur yapılabilir.Benimki içinde sıra geldi SOA ya
 

Etiketler

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

amerika CJ lerini SOA yapanlar ön makaslar için daha kalın olan wranglerın makaslarını kullanıyormuuş okudğuma göre,gezmenin birazda önüne geçmek için.SOA dan çok memnun olan da var söküp eski haline getiren de.ama bence tüm gerekenleri düzgün bir şekilde yaparsak problem olmaz gibi.nu konuda Orkun abi nin yorumları önemli SOA yaptı o da
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

SOA da kamber kaster açılarını duzeltmezseniz gitmez CJ 40km'nin üstüne çıkmaz, yolda tutamazsınız... ama SOA lı 140km'ye çıkan CJ'de var namı diğer Ati'nin Bıdırı.... Şu an şasi yuksekliğim 33 lerle 92cm'de ( en son öyleydi ???). lastikler değiştiğinde 97cm civarında olacak sanırım :...

Sami V8'e SOA ve 37" lastik yakışır derim ;D
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bu arada ön şaft genelde problem olmamasına rağmen arka şaft açısı fena oluyor...
 



Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi


Merhaba,
Yarı Samsun'da yarı İstanbul'da yasayan biri olarak, Fatsa - Ordu tarafını maliyetler acısından cok cok tercih ederim. İletisim bilgilerini verirseniz cok sevinirim. Tesekkurler.
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

Sevgili ''semuca'' aramıza hoşgeldiniz..Diğer arkadaşlarımızın sizi daha iyi tanıyabilmeleri için Off-Road bölümümde yer alan
''Tanışma Köşesi'' 'nde kendinizi tanıtabilirseniz memnun oluruz.
Saygılar..
Link aşağıdadır :

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=9726.0
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bull' Alıntı:
toplanan araçtaki makas bağlantıları dingilin üstünden olmuş buda şasi bayağı yukarı çekmiş acaba bizim cj lerdede aynı uygulamayı yapabilirmiyiz

cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii... bitek şaft (önmü arkamı hatırlamıyorum) muhafazasına değebiliyor, muhafazayı şafta göre eğiyorsun. ok. Bodrum da tanımadadığım adamın birire pizlenirken söyledim, yaptırmış, gördüm. Sonrada beni sormuş, bulmuş, tşk.kere geldi mağazama... hiç teredtüt etmeyin, çok güzel oluyor..
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bişey daha eklemek isterim, sertleşsin diye makkas eklettirmiştim ben, bunu yapınca hiç gerek kalmıyor, nasıl olsa bisürü mesafe var teker kasa arasında, ama çok dikkatli kullanmak lazım özellikte asfaltta, hem yüksek, hem yumuşak, mazallah yaslancak yer bakarsınız viraj dışında...
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

"cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii..."

;D Dediğiniz uygulamanın adı SOA(spring over axle) ne yazık ki bitmiyoooor aracın geometrisi ve açıları komple değiştiği için kaster açılarından şaft açılarına, makas kurulmalarına kadar bin tane bela ve surpriz var. Yapıpta söken çok var, şu anda sadece yürüyen benim ki galba :
garajımı inceleyin lütfen:

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=13119.0
 



Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi



ben 6 ay bindim SOA ile. Gezilere katılmak için en az 150 km asfalt yol beni bezdirdi. Yoksa arazi performansı yükseltme kitinden daha iyiydi.
 


Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

Yazık etmeyelim arkadaşlar bu yakışıklıları kesip biçerek..