Bir Jeep Cj7 Hikayesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Evren Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 29
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,822

Etiketler

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

amerika CJ lerini SOA yapanlar ön makaslar için daha kalın olan wranglerın makaslarını kullanıyormuuş okudğuma göre,gezmenin birazda önüne geçmek için.SOA dan çok memnun olan da var söküp eski haline getiren de.ama bence tüm gerekenleri düzgün bir şekilde yaparsak problem olmaz gibi.nu konuda Orkun abi nin yorumları önemli SOA yaptı o da :smiley:
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

SOA da kamber kaster açılarını duzeltmezseniz gitmez CJ 40km'nin üstüne çıkmaz, yolda tutamazsınız... ama SOA lı 140km'ye çıkan CJ'de var namı diğer Ati'nin Bıdırı.... Şu an şasi yuksekliğim 33 lerle 92cm'de ( en son öyleydi ???). lastikler değiştiğinde 97cm civarında olacak sanırım ::smiley:...

Sami V8'e SOA ve 37" lastik yakışır derim ;D
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bu arada ön şaft genelde problem olmamasına rağmen arka şaft açısı fena oluyor...
 



Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

indian' Alıntı:
Fatsa ve Ordu'da CJ5 ve CJ8'ler oldukça yaygın bir kullanımı var. Bu kadar yaygın olmalarının sebebi elbetteki nostalji değil, bölgenin arazi yapısı ve bu jeeplere ucuz bir şekilde sahip olabilmek. Ben türkiyenin hiç bir yerinde bu kadar CJ5 i bir arada görmedeim. Özelliklede 5. Fatsa Cip Festivalinde.
Oldukça tanınmış ustalarda bulunuyor burada. Kısaca CJ'ler için herşeyi bulup herşeyi yaptırmanız mümkün hemde ucuz maliyetlere.
Bu arada sık sık Ordu Fatsa arasında gidip geliyorum istiyenlere ustaların telefonlarını vs. iletebilirim.

Merhaba,
Yarı Samsun'da yarı İstanbul'da yasayan biri olarak, Fatsa - Ordu tarafını maliyetler acısından cok cok tercih ederim. İletisim bilgilerini verirseniz cok sevinirim. Tesekkurler.
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

Sevgili ''semuca'' aramıza hoşgeldiniz..Diğer arkadaşlarımızın sizi daha iyi tanıyabilmeleri için Off-Road bölümümde yer alan
''Tanışma Köşesi'' 'nde kendinizi tanıtabilirseniz memnun oluruz.
Saygılar..
Link aşağıdadır :

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=9726.0
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bull' Alıntı:
toplanan araçtaki makas bağlantıları dingilin üstünden olmuş buda şasi bayağı yukarı çekmiş acaba bizim cj lerdede aynı uygulamayı yapabilirmiyiz

cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii... bitek şaft (önmü arkamı hatırlamıyorum) muhafazasına değebiliyor, muhafazayı şafta göre eğiyorsun. ok. Bodrum da tanımadadığım adamın birire pizlenirken söyledim, yaptırmış, gördüm. Sonrada beni sormuş, bulmuş, tşk.kere geldi mağazama... hiç teredtüt etmeyin, çok güzel oluyor..
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

bişey daha eklemek isterim, sertleşsin diye makkas eklettirmiştim ben, bunu yapınca hiç gerek kalmıyor, nasıl olsa bisürü mesafe var teker kasa arasında, ama çok dikkatli kullanmak lazım özellikte asfaltta, hem yüksek, hem yumuşak, mazallah yaslancak yer bakarsınız viraj dışında...
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

"cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii..."

;D Dediğiniz uygulamanın adı SOA(spring over axle) ne yazık ki bitmiyoooor :smiley: aracın geometrisi ve açıları komple değiştiği için kaster açılarından şaft açılarına, makas kurulmalarına kadar bin tane bela ve surpriz var. Yapıpta söken çok var, şu anda sadece yürüyen benim ki galba ::smiley:
garajımı inceleyin lütfen:

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=13119.0
 



Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

Jeepcj7' Alıntı:
"cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii..."

SOA(spring over axle) yükseltmenin son noktası şu an sanırım birtek orkun by aracı çok profosyonel hazırlandıgıından yürüyor en son (jeep) göktug by de sıkı hazırladı ama yürütemedi kite geri döndü sanırım dertli iş 4 makası def üstine alıp şaft açısını ayarlamak yetmez ve amatörce olur tonlarca detayı var derdi riski var
orkun by garajını inceleyin hak vereceksiniz kolay gelsin
 

Ynt: Bir Jeep Cj7 Hikayesi

Jeepcj7' Alıntı:
"cj lere oluyor, hemde çok güzel oluyor. basitte. makasları aksların altından değilde üstünden takıyorsun. bitttiii..."

;D Dediğiniz uygulamanın adı SOA(spring over axle) ne yazık ki bitmiyoooor :smiley: aracın geometrisi ve açıları komple değiştiği için kaster açılarından şaft açılarına, makas kurulmalarına kadar bin tane bela ve surpriz var. Yapıpta söken çok var, şu anda sadece yürüyen benim ki galba ::smiley:
garajımı inceleyin lütfen:

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=13119.0


ben 6 ay bindim SOA ile. Gezilere katılmak için en az 150 km asfalt yol beni bezdirdi. Yoksa arazi performansı yükseltme kitinden daha iyiydi.
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,069
Mesajlar
1,528,248
Kayıtlı Üye Sayımız
166,816
Kaydolan Son Üyemiz
car3393car

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst