Abi benim anlamadığım böylesi bir araç dağa taşa sürülemez , satılacak olsa böylesi emeğe değerde biçilemez sanırım bunun adı sevda olsa gerek
Ellerinize sağlık...
Bu 38" lastiklerin diş yapısı Insa ya da Silverstone ile karşılaştırılınca AT'ye daha yakın duruyor. Her ne kadar boyutları nedeniyle düz eğimde çoğu kanallı yolda göbekten oturmadan ilerleyebilecek olsan da, yokuş yukarı çamur tırmanış ve tam tersi güvenli iniş performansları merak uyandırıyor? bu konuda tecrübelerini paylaşır mısın?
Artık zevkli yerlere geldik Altuğcum, dodikler de çok kararsız kaldık, çamurluklarda kesme gerekecek diye düşünüyorduko yüzden beklemedeydik ama kesmeye gerek kalmayınca şimdilik mevcut olanları kullanmaya karar verdik, ileride değiştirebiliriz.
Bende bir süpriz yapayım bari... Şimdi bukadar uğraşmışken içim elvermedi o dodikleri takmaya.
Ve aşağıdaki dodiklerin olmasına karar verdik ve uygun şekilde temin edip aldım. Dodikleri yenileriyle değiştirecez, Ama araç bittikten sonra... ;D ;D ;D
yavuz abi tam 14 gündür yoksun yahu meraktan çatladık (işyerindeki arkadaşlar senin adam kaçdı galiba demeye başladılar ) yokmu yeni resim sus durayım şunları
Bu 38" lastiklerin diş yapısı Insa ya da Silverstone ile karşılaştırılınca AT'ye daha yakın duruyor. Her ne kadar boyutları nedeniyle düz eğimde çoğu kanallı yolda göbekten oturmadan ilerleyebilecek olsan da, yokuş yukarı çamur tırmanış ve tam tersi güvenli iniş performansları merak uyandırıyor? bu konuda tecrübelerini paylaşır mısın?
Engincim creepy crawler özellikle kaya için dizayn edilmiş ama çamur tahliyeside müthiş, çok dayanıklı bir lastik, asfalttada AT den daha iyi yol tutuyor diyebilirim , hafif bir yol gürültüsü (mudzillayla , silverstone ile falan kıyaslanamayacak kadar az) ve küçük göbek büyük çap sebebyle oluşan bir balans yapma zorluğu dışında hiçbiryerde silverstonedan geri kalacağını düşünmüyorum. Lastiğin geneli büyük olduğundan dişler çok belli değil ama silverstonedan daha derin yan dişlere sahip, işin güzel yanı asfaltta bu yan dişler yerle çok az temas ettiğinden aşınmıyor ve gürültü yapmıyor.
ortadaki baklava dişler düz yolda çalışıyor, lastik gömülmeye başlayınca yanlardaki asimetrik dişler devreye girip tutunmayı sağlıyor. Özellikle asfalttada performansını çok beğendiğim için tüm araçlara aynı lastikten aldık.
yavuz abi tam 14 gündür yoksun yahu meraktan çatladık (işyerindeki arkadaşlar senin adam kaçdı galiba demeye başladılar ) yokmu yeni resim sus durayım şunları
Biraz projenin dışına çıktık bazı kararsızlıklarımız vardı onlar netleşti yine bekleme konumuna girdik ama yeni foto ve videoları bu hafta koyarım
En büyük süpriz yakıt sisteminin yeniden değişmesi, aslında bunu 1 yıl kullandıktan sonra planlıyorduk ama yeni bir imkan doğunca uygulamaya karar verdik, 500 cfm 4 bare edelbrock Karbüratör komple kit olarak alındı, gelmesini bekliyoruz, bu bize sakin kullanımda ekonomi, limitleri zorladığımızda ise bu motordan maksimum gücü almamızı sağlayacak, elbette basit ve yalın olarak.
İnanılmaz ama GY MTR den çok daha sessiz ve yumuşak , BGF AT ile yol tutuşu neredeyse aynı ama ondan biraz daha sesli. Kesit genişliğini 13 inch diye biliyorum, yanakların şişmesiyle 15 inch civarıdır.
Birde bu lastiği çok düşük basınçta hava ile kullanabiliyorsun.
Yok Türkiyede var , Ankara Abdulkadir Özcan Aş., 38 ellerinde kalmadı galiba ama 37 X 15 X 14,50 vardı bolca, Diğer ebatlar siparişe göre sonbaharda gelecekmiş.
Abicim ne yaptın ;D ;D ;D .... 38" benim ne haddime ...Ben Abbas'ım için düşünmüştüm.. Yani 235 / 85 / 16R...Şu an üzerinde Pirelli Scorpion var ama pek içime sindiğini söyleyemeyeceğim..
İnanılmaz ama GY MTR den çok daha sessiz ve yumuşak , BGF AT ile yol tutuşu neredeyse aynı ama ondan biraz daha sesli. Kesit genişliğini 13 inch diye biliyorum, yanakların şişmesiyle 15 inch civarıdır.
Birde bu lastiği çok düşük basınçta hava ile kullanabiliyorsun.