Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan discovery-V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 706
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 210,120
Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

harikasınız ;D ilk mesajlarınızda konuyu kilitlemiştiniz keşke bitene kadar kilidi kaldırmasaydınız. kesintisiz izler sonra tebrik ve sorularımızı yazardık. sadece düşüncemi belirttim.
 

Etiketler
Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Passha' Alıntı:
Ustadim Muthissin...

Teşekkürler.

meriçbager' Alıntı:
Yavuz bey biz de imkanlar çerçevesinde 4, 5 araçın toplanma aşamasını yaşadık ama böyle bir olmadı sizin ki çok mükemmel olmuş. Bunun bir ilerisi daha yok. Resimlerin devamını bekleriz. Saygılarla

Meriç çok sağolasın bunu senden duymak çok güzel.
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Tam deli işi,bir kaç tahtan eksik diyorlardı da inanmıyordum , ;D ;D ;D
Yavuz eline sağlık,mükemmel ötesi bir çalışma,neden bu kadar uzadığı şimdi daha net anlaşılıyor.
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Yaw ben bu projeyi baştan sona biliyom ama Fotoları görünce Aynı heycanı tekrar yaşadım ;D ;D ;D

Bu arada Fotolardaki tarihlere bakarsanız GÜNLER arasında biraz kopukluklar var.
O kopuklukların sebebi Şasi yi GALVANIZ kaplamadan önce projenin tam halinin Şasi üzerinde bitmiş olması gerekiyor. Tüm Kaynakların yapılmış olması,
Tüm güçlendirmelerin tamamlanmış olması ve ayrıca Şasiye daha sonra monte etmeyi düşündüğünüz tüm Parça karşılıklarınında Kaynaklaması gerekiyor.

Sonradan Eklem/Çıkarma yapılama-ması gibi bir durum var. GALVANIZ yapıldıktan sonra geri dönüşü malesef yok, yada yaptığınız tüm emekleri bir daha harcamanız gerekli. (Allah korusun )
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

hazır elinizi vurmuşken sünnet edip 100 lük niye yapmadınız ? ;D
 



Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Motorun yeri ayarlanırken, birkaç noktaya dikkat çekmek istiyorum, Eğer amacınız v8 motor kullanmaksa, R380 veya LT77 hangi şanzıman olursa olsun v8 için olanının kullanmanız gerekiyor, prizdirek ve şanzıman içi dişli oranları diğerlerinden farklı, motor güçlü bir motor, prizdirek kaynatılarak uydurularak verim alınması mümkün değil.

ikinci konu şanzıman kulakları v8 lerde diğerlerinden farklı ayarlama yapmadan önce bu kulakları kullanmanız gerekiyor, bunu yapmazsanız motoru doğru yerinden 10 cm kadar ileri veya geri monte edersiniz ki bu bütün işin yeniden yapmanızı gerektirir.

üçüncü konu şanzımanın v8 kulaklarla yerine sabitlenip motorun bu posizyonda denk geldiği yere motor bağlantı kulaklarını koymanız gerekiyor, orjinal v8 lerle karşılaştırdığınızda aynı ölçüleri elde ediyorsunuz. Aksi taktirde çok ciddi tünel , radyatör posizyonu ve soğutma, vites kollarının ileri veya geri kayması gibi sorunlarla boğuşmak zorunda kalırsınız.

Son konu tünel v8 için diğer modellerden farklı (LT77) yeni model Rn380 ve 300 tdi kombinasyonlu tüneller ile aynı. Oturak sacı ve fire-wall un bu tünele göre ufak kaportacı işleriyle bağlanması gerekiyor.
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Tempus' Alıntı:
hazır elinizi vurmuşken sünnet edip 100 lük niye yapmadınız ? ;D

E daha dur sıra onada gelecek önümüzdeki yılda onu anlatırız ;D ;D ;D
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

Yavuz, ellerine sağlık. Hani şu arabanızı yeniden yaratalım diyen bir belgesel programı vardı ya, sanki onun fotoromanını takip ediyormuşum gibi hissettim. ;D ;D
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

discovery-V8' Alıntı:
E daha dur sıra onada gelecek önümüzdeki yılda onu anlatırız ;D ;D ;D
Ya kesmeye gerek yok ki, Donör zaten 100 inch ti ;D ;D, Onuda yarışlara hazırlarız....
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

rumelian' Alıntı:
harikasınız ;D ilk mesajlarınızda konuyu kilitlemiştiniz keşke bitene kadar kilidi kaldırmasaydınız. kesintisiz izler sonra tebrik ve sorularımızı yazardık. sadece düşüncemi belirttim.

Bende öyle düşünmüştüm Cem ama, hep foto olunca sayflar çok zor açılmaya başladı, aralarda bir iki yazı olursa hız biraz düzeliyor, artık böyle devam edelim.
 



Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Tam deli işi,bir kaç tahtan eksik diyorlardı da inanmıyordum , ;D ;D ;D
Yavuz eline sağlık,mükemmel ötesi bir çalışma,neden bu kadar uzadığı şimdi daha net anlaşılıyor.

;D ;D ;D ;D ;D Var bir çatlaklık bizde normal insan böyle şeylere uğraşırmı?

Şaka bir yana Defender in en hoşlanığım yönü lego gibi olması, biz o legoyu birazdaha ölümsüz hale getirmeye çalıştık.
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor


Şaside işlemler devam ederken motor şanzıman arazi en ince parçasına kadar dağıtıldı, önce motor ölçüme gitti, motor hiç açılmamıştı, binde 10 civarı bir aşınma vardı, gömlekmi pistonmu derken, binde 20 ye honlattırdık, tüm parçalar orjinal ve sıfır olarak temin edildi, ana dökümparçalar dışında hiç bir eski parça geriye takılmadı.


 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Tam deli işi,bir kaç tahtan eksik diyorlardı da inanmıyordum , ;D ;D ;D
Yavuz eline sağlık,mükemmel ötesi bir çalışma,neden bu kadar uzadığı şimdi daha net anlaşılıyor.


Ben birebir konuşmalarına da tanık oldum Keşke onları kaydetseydim
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

yavuz abi masal kıvamında merak takip ediyorum süper bir çalışma bunları DVD olarak hazırlayıp rehber olarak kullanmamız lazım ilerde ;D ;D ;D

abi bu legodan çok puzzle gibi olmuş ;D bir kere yapıp sonra çerçevelenip saklanması gereken bir puzzle
 

Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

VARHUB' Alıntı:
Yavuz, ellerine sağlık. Hani şu arabanızı yeniden yaratalım diyen bir belgesel programı vardı ya, sanki onun fotoromanını takip ediyormuşum gibi hissettim. ;D ;D

Sağolasın murat.
 



Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor

ufukozkan' Alıntı:
Ben birebir konuşmalarına da tanık oldum Keşke onları kaydetseydim

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Nasıl gaz veriyorduk birbirimize dimi ;D ;D ;D