Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor
Motorun yeri ayarlanırken, birkaç noktaya dikkat çekmek istiyorum, Eğer amacınız v8 motor kullanmaksa, R380 veya LT77 hangi şanzıman olursa olsun v8 için olanının kullanmanız gerekiyor, prizdirek ve şanzıman içi dişli oranları diğerlerinden farklı, motor güçlü bir motor, prizdirek kaynatılarak uydurularak verim alınması mümkün değil.
ikinci konu şanzıman kulakları v8 lerde diğerlerinden farklı ayarlama yapmadan önce bu kulakları kullanmanız gerekiyor, bunu yapmazsanız motoru doğru yerinden 10 cm kadar ileri veya geri monte edersiniz ki bu bütün işin yeniden yapmanızı gerektirir.
üçüncü konu şanzımanın v8 kulaklarla yerine sabitlenip motorun bu posizyonda denk geldiği yere motor bağlantı kulaklarını koymanız gerekiyor, orjinal v8 lerle karşılaştırdığınızda aynı ölçüleri elde ediyorsunuz. Aksi taktirde çok ciddi tünel , radyatör posizyonu ve soğutma, vites kollarının ileri veya geri kayması gibi sorunlarla boğuşmak zorunda kalırsınız.
Son konu tünel v8 için diğer modellerden farklı (LT77) yeni model Rn380 ve 300 tdi kombinasyonlu tüneller ile aynı. Oturak sacı ve fire-wall un bu tünele göre ufak kaportacı işleriyle bağlanması gerekiyor.