Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Lastman Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 50
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,290
Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Top case ler özellikle de alü olanlar ziyadesiyle pahalı alternatifleri de çok şık olmuyor*yada ben bulamadım,bir kaç farklı marka var bir ara sana göndereyim.
 

Etiketler


Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Bir kıştır her hafta 1-2 kere boşta çalışmaktan boşalan depomu, güneşin yüzünü göstermesiyle bir doldurayım geleyim dedim. Yaptım... 8)
 

Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın



Resimlerdeki Eksoz koruma, alt koruma, sağ ve sol kapak korumalar, ( debriyaj ve manyeto kapakları ) el işçiliği ile yaptırıldı.


Rodajı yapıldı. Rodaj iğnesi jetleri yarış için olanları ile değiştirildi. kabrirator ayarları yapıldı. buji değişti. Hava filitresi temizlendi.


Yarışa hazır.






 



Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın


Güzel hazırlanmış,egzoz korumanın içinde bir dolgu var gibi gözüküyor.Malzeme nedir,dayanımı nasıl olur?
 

Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Lastman' Alıntı:
Güzel hazırlanmış,egzoz korumanın içinde bir dolgu var gibi gözüküyor.Malzeme nedir,dayanımı nasıl olur?


Eksozun üstü Aleminyum parçalarla kaplandı. Parçalar birbirlerine perçinli. %100 el yapımı. çok uğraştırdı ama 2 zamanlılar için olmazsa olmaz bence. 3 hard enduro turda denedim 10 numara koruma sağlıyor. Güzel yanı ezilen yada büzülen parça olursa sadece o parçayı yapıp bire bir değiştirebilirim.


İçinde çok az kısımda eksoza değmeyi önlemek için ısıya dayanıklı özel kaucuk parçalar kullandım.


Daha önceleri amyant sarmıştım tüm pipo ya fakat karda yada çamurda yada motosikleti yıkadığımda çok uzun süre ıslak kalıyor. Bu daha iyi oldu.
 

Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Merhaba
Kış geldi geçiyor dedik böyle uzaktan bakmaz olmaz. Yine bir sürü uğraşlar yaptık..
Sonra dedim ki dışarıda garajda üşümüyor mu bebeğim.. 2. katta ki odama çıkardım ve başladım sökmeye.. bakalım ne varmış ne yokmuş gibisinden ;D
Fotoğraf kötü acele ile çekildi affedin şimdiden.
Bu günlerde topluyorum yavaş yavaş..
Şimdilik arkadaşların granajlarını tamir ediyorum
Toplanırken Şasesine kadar soyulmuş olan arkadaşa silikon elcikten , tellerden ve yağdan başka birşey yapmayacağız böyle çıkıcaz piyasaya
Sağlıcakla kalın



 


Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Mondial 150 ut.. Öncelikle bazı civataları kalitelileri ile değiştirdik.. arka amortisörü kaldırdık ve ön amortisöre parça ekledik.. Ön arka tekerleri metzeller Six Days extreme serisi ile değiştirdim.. Fazla parçaların hepsini çıkardık.. Örnek bir resmi burada Buyrun;

 



Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Evet topladım ve evden çıkardım ilk marş düğmesinin lehimini kopartmışız yaptım.. Akümüz bozuldu. Yepyeni akü garantiye girecek mi o da bir muamma. Arka lastiğin havası azdı. Kendi kendime söylendim sibop keser havar vur iki dakka diye. Yarım saatlik bi arazi denemesine çıktım ve lastiğide aklımdan çıkardım tabi. Sibop kestim en kısa zamanda alıp takacağım fotoğraflarını eklerim
 

Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Hizmet süresini çoktan dolduran fakat benim ısrarımla görevine devam eden sahara 3 lerimi emekli edip yerine distanza ları takdırdım.Sırt deseni biraz daha yol ağırlıklı olan yeni lastiklerle neredeyse uçuyorum



 


Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

Africa Twin e TKC 80 yakışır. 2 efsane bi arada olur abi ;D ;D

 

Ynt: Bu Gün Motorun İçin Ne Yaptın

[quote
Africa Twin e TKC 80 yakışır. 2 efsane bi arada olur abi ;D ;D
[/quote]

Doğru söze ne denir ;D Biraz uzun yolum var,daha çok kışa doğru arazi yoklaması yapıyorum.Asvalt da boş yere vibrasyon yemeyelim