Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orhan19 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 24
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,000
Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

Orhan bey merhaba,
Paylaşım için teşekkürler. Biraz da standart arazi donanımından ve motordan bahsedebilir misiniz?
Kronik arızaları var mıdır?
Bu arada, EGR valfi izole edince sorun çıkmıyor mu?
Selamlar.
 

Etiketler
Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

Orhan Bey aracınız çok güzelmiş. Güle güle kullanın. Aracınız pajero'nun NP modeli olarak mı geçiyor? Yoksa NT modeli mi?
 

Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

aracın ürertim modeli ülkelere göre farklılık gösteriyor bizde pajero 3.2 did instyle ov rusyada pajero 4 almanyada pajero v98 avusturalyada pajero NS bazı ülkelerdede pajero hiç telafuz edilmeyip shogun gls diye geçiyor.
 

Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

şenol bey merhaba egr bilindiği gibi egzoz gazının bir bölümünü motora geri gönderen motorlu bir vanadir zamanla egzoz kurumu bu vananın üzerine kurum yaparak sıkıştırır ve bozulmasına neden olur pajeroda bu yaklaşık 1500 tl lakin egr nin kapatılmasıyla bu risk ortadan kalkmakla beraber motorda önemli ölçüde rahatlıyor Arazi kabiliyeti tartışılmaz arka diflock standart önde yok ama atsc var boşa çıkan tekerlegi durdurarak güçü diyerine aktarıyor buda ummadık yerlerde bile aracın ilerlemesini saglıyor kolay kolay parça bozmuyor bozarsada can yakabiliyor fakat tüm japon araç parça fiyatları uçuktur bu pajeroya özel deyil toyotada öyledir nissanda pajeronun avantajı mitsubishinin avrupada parça sevkiyat deposu vardır eger araca bir parça lağzım olursa Türkiyede yoksa en geç bir hafta içinde avrupadan gelir Araç 2260 kg 4 silindirli turbo dizel intercoller commonrail motora sahip 170 hp dir 5 ileri süper select ıı triptonik şanzima sahiptir yag deyişimleri düzenli yapılırsa sorunsuz bir şanzımandır Yakıt sarfiyatına gelince sehir içi orta sertlikte kullanımla 13-15 lt sehir dışı 110-120 km hızla 8-9 lt dir bu kullanıma bağlı olarak düşüp yükselebilir araçta şuda olsaydı diyebileceginiz tek şey airmatik (indirip kaldırma ) olsaydı tadından yenmezdi gerçi toyata landcruiser vx100 lerde varda neoluyor piyasadaki araçların birçogunda çalışmıyor yenisini almaya kalksan 20,000 tl istiyorlar çogu kişi bu parayı vermemek için yükselme kiti takıyorlar buseferde araç sehir içinde hiç tat vermiyor şimdilik aktarabileceklerim bunlar hoşçakalın

 

Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

Yanıt için teşekkürler Orhan bey.
 



Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

merhaba 2007 model yeni kasa pajero aracıma yaklaşık 4 ay önce yaptırdıgım dpf iptali ve chiptunning uygulamasıyla ilgili izlenimlerimi paylaşmak istiyorum aracı 4 aydır kullanıyorum yalklaşık 40 ps artıştan sonra araç alt devirlerde mükemmel tepki veriyor tabiri caizse her kalkışta patı çekiyor hızlanma ve vites doldurmalarında hissedilir artış oldu çok keyifli ve güvenli olan aracım daha keyifli bir hal aldı yakıt sarfiyatında %10-15 arası düşme var kesinlikle abartı deyil dpf araçlara ektradan masraflar açıyor toplanan kurumu yakma işlemi ( rejenerayon ) artık yok 0/40 pahalı yag kullanımı artık yok ışık yanınca sönene kadar dolaşmak artık yok artık güç var tork var ekonomi var SAYGILAR
 

Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

Orhan Bey merhaba,

Bende de 2008 Pajero 3.2Did var. Dpf'ten büyük sorun yaşamıyorum şimdilik. Bir kaç kez ışık yanmıştı ama son 40.000km'dir bir şey yok.
Şu an 105.000km'de. Siz dpf iptalini nerede yaptırdınız, nasıl yapıldı biraz daha bilgi verebilir misiniz? Sizin Ankara'da yaptırdığınızı varsayıyorum, bilgileri İstanbul'da yaptırırken faydalı olur diye sordum.
Selamlar,
Sinan
 

Ynt: Buda benim oyuncağım 2007 Pajero 3.2 did

 

Ynt: Buda Benim Oyuncağım 2007 Pajero 3.2 Did

Aracınız güle güle kullanın . Takip edeceğim.