Cekme Karavan Cekici Modifikasyonu.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yugun Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,348

yugun

YÜCEL GÜNDÜZ
Mesajlar
30,117
Tepkime Puanı
6,230
Yer
Ankara
Web
www.pirikamp.com
Arkadaslar cekici aracimi farkli oranli bir ayna mahruti dislisi takarak daha dik yokuslarda gonul rahatligiyla kalkacak hale getirmeyi dusunuyorum. Bu konuda cekme karavan kullanan arkadaslardan fikir alisverisi rica ediyorum.
Aracina daha once boyle bir modofikasyon yapan var mi acaba bu degisikligi yaptirmaya deger mi? Bu degisikliklik kalici bir guc artisiyla beraber maksimum hizlarda kalici bir dusmeye sebep olacak. Sizce bunu yaptirmali miyim?
Not:Aracimi degistirmek istemiyorum.

Selamlar...

SM-J710FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
Şahsi fikrim aracın mekanik aksamı ile oynamamaniz. Ayna mahrutiyi değiştirdiğinizde akslarida kalinlastirmaniz gerekecek doğal olarak frezeler büyüyecek bence siz aracınızı mevcut hali ile kullanmaya devam edin. Tabi süratte ki düşüşü söylemiyorum tabi yakıtta artacak bir yandan.
Takdir sizin.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bence bu aracın, karavan zahmetine katlanın.
Yani karavan ile alt viteslerde yüksek devirlerde kullanın.
Zaten gücü fazla bir araç değil ve eski benzinli araçlara ne yaparsanızz yapın,
tork değerinde kayda değer bir artış olmaz.
Tork değeri elde etmek için de, ayrıca şanzıman değiştirip konfor hızını kesmiş olursunuz

Kanaatim, aracı kendi değerlerinde kullanın.
Araçlar kendi kombinasyonları içerisinde,
tüm özellikleri ile optimize değerlerde sunulur.
İlave ettiğiniz soğutma fanına güvenerek de, sadece su ısınma
değerlerine bakıp fazla yüklenmeyin.
Motor ısınmadan değil, başka bir yerden sorun çıkarır.

Karavanınızı ve aracınızı iyi gezilerde kullanın..