Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan NAZIM Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 76
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,503

Etiketler
Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

zor yollarda iniyor ama bakın nasıl tırmanıyor ;D
http://video.mynet.com/h.bilgehancihanci/Zor-Yollar-Cinili/1207697/
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

foremost' Alıntı:
zor yollarda iniyor ama bakın nasıl tırmanıyor ;D
http://video.mynet.com/h.bilgehancihanci/Zor-Yollar-Cinili/1207697/


asfalt lastiği ile bu kadar olur
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış



Evet Huseyin, Yankiler bu videoyu görmemişti...Bunlara da postaladım ki gözleri biraz bayram etsin
Cartop

http://www.clubgwagen.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=2397
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

çıkışınızı abime gösterdim resimlerinizi bizim jc 5 in rahatlıkla burayı cıkacagını söyledi abimle aynı fikirdeyiz bizim jc 5 cıkar burayı
 




Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

iyi etdin mehmet abi. yanky'ler gorsun nasil cikilir ....

ama nazim'dan daha ses soluk almadik..!
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

zor yollarda nissan ın çıkış videosunuda izledim mercedes in çıkış videosunuda, zor yollarda Sayın Becce nissanın sadece arka difransiyelinde kilit olsa çıkar diyordu.mercedes de ise çıkarken hem ön hemde arka kilit kullanılmış yazıyor. aracın devirli gitmesi dışında pekte zorlanmış gibi görünmüyor. bence bu sadece mercedesin başarısı değil difransiyel kilitinin başarısı gibi duruyor
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

arkadaşıma bende katılıyorum ancak tek neden bu olmayabilir mercedesin kısa şase olması 3.0 dizele sahip olması lastıklerin uyumu aracın aşşağıdan kaptırması ve hızlanması ve o anki yolun arazı koşulu buna etken olmuş olabilir.
 




Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

o tirmanisi basarili cikmak icin ;

capi buyuk lastik, en az 33" idial olcu 35". lastik buyudukce zor kosul kuculur
dogru ayna pinyon orani
on arka dif lock sart
dusuk lastik havasi onler 10 psi , arkalar 8 psi oldumu gor lastik nasil emisir zemine. nazim'in da becce'nin lastik havalari cooooook fazla . kaya gibi sert. zaten
zemin kaygan kaya , ve kaya gibi lastik kaya'ya carpinca ilerleme mumkun degil ]

aslinda mercedesin avantaji sadece diff lock degil. her arac da diff lock ile super performans sergiler , ancak mercedes'in avantaji saglamligi. biseyin kirilma, kopma veya dagilma
sansi cok daha azdir diger araclara gore

tabi ki, hor kullanilan HER ARAC ARAZI YAPAR, MERCEDES DAHIL !!
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

Selamlar,

Göle ilk indiğimizde ön diff lock çalışmıyordu ve sadece arka kilitlerle vinçleyerek çıkabildik.
Mahmut Usta ön kilidi yaptı ve ince lastikleri taktık, tek denemede çıktık.

Sadece arka kilit yeterli olmayacaktır.
Ön ve arkada kilit olan ve yüksek irtifada motoru bayılmayan her araç rahatlıkla çıkabilir.

Nazım
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

nazım bey dogru demiş bu tür yerlerde dıf kilıtleri çok önemli dünyada fabrika çıkışlı ön arka dif kilitleri olan 2 araç var benim bildigim biri lc digeri mers g mersedesinkilit sistemi çalışması lc göre biraz daha iyi ama lc de ön arka kilitlere ilaveten orta kilıt var oda lc farkı kısaca zamanı gelince tırmanma yaparız yine söylüyorum 2 ci vitesle parçalar 3 vitesle çıkarım daha düşük vitesler sıkıntı yapar bu turbo intercool dizel lc farkı
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

Bekliyoruz farkı bizde görmek isteriz)
 

Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

V8'i alip gelsem cok iyi olurdu,ama...... dumrul, 460 G'lerin 2 diff lock'u var ama 463 kasa'nin 3 diff lock mevcut

lc iyi arac, yan yana mukayese etmek cok iyi olacak. lc uzun sase mi ?

video cekimlerini dort gozle beklerim.

huseyin
 



Ynt: Çinili Göl Tırmanışı ve Kraterden Çıkış

hüseyin bey lc hdj 80 kasa sizinde yazdıgınız gibi 463 kasa mekanik sistemden elektronik sistemlerle 3 lü kilit sistemine geçmişler lc deki daha farklı orta kilit mekanik olarak devreye alınabiliyor lc yeni modellerinde hep elektronik sistemlere geçti arazide ne kadar az elektronik o kadar az proplem v 8 makinaya gelince tabiiki öyle bir makinayla denememek yanlış olur her şeye ragmen 2 vitesle parçalar 3 le çıkarım ;