Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan foremost Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 104
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 53,093
Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

marş dişlimiz ve karşılık dişlisi aşınmıştı yenisi ile değişti marş,marş o zaman



 

Etiketler
1150
Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

arkadaşlar merhaba yeniden aracımıcı yürür hale getirdik zor olsu biraz bizi sarkmış kapılar yordu ancak duzetmeyi başardik ancak ilk yolculuğumuzda arka sol forya sıyırdı ama baktık ileride bizi üzecek birde tek parça akıs sistemine geçelim dedik ve sipariş ettik ancak bu vazıyette forya dan korkarken başımıza daha elhem bir olay geldi arazıde tam çamurun keyfini almışken geri vites geçmiyor haydiiii bir aracın can damarlarından olduğunu öğreniyoruz
aracımız arkadaşlarımız tarafından geri geri çekiliyor ve arazıden çıkıyoruz araç kurtarıcıya yükleniyor ve usta ile kucaklaşıyor







 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Abi indirilen şanzıman candır. Elden geçmesi iyi olmuş. Bir daha kolay kolay sorun çıkarmaz umarım.
Ayrıca sol porya bende de sıyırdı. Çözümü şapkalı aksta buldum. Bu seferde biltanem dağıttı. Şimdi tekrar çift parçalı orjinal aksa döneceğim.
 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

bana da tek parçalı aksı önerdiler bu yüzden birde tek parçayı deneyeceğim benim disko 1 de de arka akis sıkıntım vardı onlarda tek parça şapkalı olandandı bende onları parçalı olarak değiştım ascroft marka sağlam çelikten poryalarda pirinçten ayrı şimdilik bir sıkıntı yok kullanıyorum asıl sorun şanzımanı açınca ortaya çıktı
 




Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Tek parça akslar bilindiği gibi sağlam kovan istiyor. Eğer arka diff sağlam dişlileri yoksa tüm yük oraya binecektir. Mutlaka bunu gm önünde bulundurun. Şanzıman da ne gibi sorunlar çıktı?
 


Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

izrafeel' Alıntı:
Tek parça akslar bilindiği gibi sağlam kovan istiyor. Eğer arka diff sağlam dişlileri yoksa tüm yük oraya binecektir. Mutlaka bunu gm önünde bulundurun. Şanzıman da ne gibi sorunlar çıktı?
merhaba esrafeel bey cj7-8 gibi aksesuarlı 2 tonun üzerindeki araçlarda kullanıyorlar şapkalı aks kitlerini 35 lastik + flanş v.s. ve sorun yaşayanı duymadım cj5 hafif olduğu için bir sorun çıkarmaması gerekiyor çift parçalı akslarda sağlam ama ustalık faktörü var porya sıyırmada sizin şapkalıda bilya dağıtmanız çelik flanşlardan olabilir bir arkadaşında başına geliyordu ordan aklıma takıldı , saygılar ...
 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Her zaman AMC20 için orijinal çift parçalı aks tercih ederim.
İki defa poryo sıyırdım. İlkinde frezeli poryo taktım. Usta göbek somununu iyi ayarlayamadığı için aks ve poryo frezesi tam oturmadı, onu da sıyırdım. İkinci aldığım aks frezesizdi. Preste, aks kendi yuvasını kendi açtı ve tek parça gibi oldu. Yıllardır sorunsuz kullanıyorum.

Tek parçalı aks çakma Dana44 gibi oluyor. Tüm yük diferansiyelde olduğu için sorun çıkarsa maliyet en az 4 kat artacaktır. Hesabınızı ona göre yapın.
 




Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Walla arkadaşlar ben tek parca ile şansımı deniyecegim olmadı ayna marutiyede el atacağız bu aks olayını kafamızfan atmamız gerekiyor artık
 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

çıkolata üreten arazı şanzımanı bulundu

 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Of çikolata tam kıvamında olmuş
Kolay gelsin abi, iş baya zor görünüyor.
Bir ara tamirciye bende gelim sohbete orada devam ederiz. ;D
 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

beklerim halil kardeş ne demek zaten akıslerde geldi tek parça onlarıda monte işlemine başladık
 

Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

Üstad güzel ilerliyorsunuz
baskı balataya baktırdınız mı ?
 



Ynt: Cj 8 İle 1150 Km Yol Çekildi !!!!!

izrafeel' Alıntı:
Üstad güzel ilerliyorsunuz
baskı balataya baktırdınız mı ?
evet baskı balataya baktırdık ve balatanın değişmesi gerektiğini gördük orjinal alıp yerine taktık artı çatal bilyasınıda bir milim büyük taktık