CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan m38a1 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 10
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,462

m38a1

Ana Kamp
Mesajlar
91
Tepkime Puanı
4
Yer
İstanbul
Merhabalar

Uzunca zamandır bütçeme göre aradığım Cj-5 ler içerisinde pek önemli olmasa da bir konu kafama takıldı Fotoğrafta yer alan arka çamurluk üzerindeki girinti ne işe yarar ? Hangi modellerde var yada olması veya olmaması gereken modeller var mı ? 78 model iki ayrı ilanın birinde bu girintiden mevcut diğerinde yok sanıyorsam belli bir model aralığında mevcut. yada toplama aşamasında kupalarda kapatılıyor da esasında hepsinde mevcut (mu)???

değerli yorumlarınız benim için çok önemli
syg

 

Ekli dosyalar

  • 1977-model-jeep-cj-5-nb28560.jpg
    31.3 KB · Görüntüleme: 316

Etiketler
Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

Sorduğunuz girinti bu modellerin atası olan M38A1 modellerde tente taşıyıcı boru sisteminin kaportaya bağlantı yeri için yapılmış bir tasarımdır.Kaiser dönemi CJ5 ( erken dönem CJ5) lerde ve AMC dönemi CJ serisinde 1977 yılına kadar var ve sonrasında yoktur.



 

Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

merak ettiğim bir konuydu aydınlandım bilmek ne kadar guzel
 


Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

eski model c şaseye sahip olan bir cj üzerinde olmadığını gördüm kafam karışmıştı herhalde bu harmanlanan cj lerde sonra kapatılmış kaporta işçiliğyle vs gerçekte hepsinde var diye düşünmüştüm bilgileriniz için çok teşekkürler arkadaşlarda merak ediyormuş
 



Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

gerçekten bilmek güzel.Bilgi paylaşılınca dahada güzel, teşekkürler.
 

Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

paylaşım için teşekkürler. bir şey daha öğrendik.
 


Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

Vadaaaa bende bilmiyordum.Çok aydınlatıcı oldu teşekkürler..Aslında kafama takılmamış olmasıda ilginç ;D ;D
 




Ynt: CJ ARAYIŞINDA TAKILDIĞIM BİR KONU

Seyit hocam sizi bu bilgi birikiminiz ve paylaşımcı yanınız için kutluyorum...