moonwalker_arc
Zirve
Ynt: Dacia - Duster - Diferansiyel Kilitlenmesi Hakkında
Sizin şahsınıza yönelik herhangi bir açıklama yapmadım.Lafım ortayadır dileyen üstüne alınır.O konuda (inanın ki açıp bakmaya bile eriniyorum) Ümit beydi yanlış hatırlamıyorsam direk olarak boşuna yorulmuşsun yazmıştı.Sonrada bazıları gelip benim verdiğim örneklerle alay edip big foot resimleri filan koymuştu vs. vs. ben orda ağzımın payını aldım.Neyse konunun yeri burası değil.
Difransiyele kaynak hususuna gelinirse;
Off Road yapan bir araç için istavroz kutusunun kaynatılması deliliktir, kolum kalınlığında akslarınız yoksa aks kesmeniz an meselesidir.Ayrıyette araç kasılır viraj alamaz hale gelir.
Drag için hazırlanan araçlarda bu yöntemin kullanıldığı doğrudur (eskiden) bu da imkansızlıklar sebebiyle zamanında yapılmış uygulamalardır.Bu araçlarda sadece draglarda kullanılırdı.
Sonuç olarak off road kullanımı için istavroz kutusunun kaynatılması söz konusu olamaz.Haa kaynatırsın %100 kilit olur mu olur, taki aks kesene kadar...
olguncandan' Alıntı:"..bilgi güncellemesini ben önermiştim. diferansiyel kilitleri hakkında ki tüm öğrendiğim şeyleri yine bu forum sayesinde öğrendim. bilmezken de, burda ki kimseye bilmişlik taslamadım. sordum, öğrendim. kendi aracımda ne gibi bir aktarma organı var, nasıl çalışır dedim. cevabı geldi, öğrendim. "
*********
Şahsen çekiş sistemleri ile ilgili bilgi sorunum yok; be de birçok kaynaktan -bu site ve diğer kaynaklar- öğrendim ve neyin ne olduğuna dair kendime yetecek bilgim var. Bilgilenme konusundan sizlere katılırım.
Sayın monwalkwer, sizin yazdığınız yazıyı da hatırlıyorum, gayet güzeldi.... Hatırlarsanız kimse sizinle alay etmemişti verdiğiniz güzel bilgiler dolayısıyla. Ben sizin yazınızdan da birşeyler öğrendim.
Ancak herkes için geçerli olması gerektiğini düşündüğüm şey şu: Yanlış görülen bir beyan varsa, uygun olan, bu beyanın yanlışlığına işaret edilmesi daha uygun olur, alaycı üslup değil.
Hele kendisi hiçbir konuda bilgi vermeyen Ali bey'in alaycı üslubu daha da nahoştur. Ali Bey, kendinizce mesaj yazıp duruyorsunuz; dilerseniz şöyle bir bakın, nerede kime teknik bilgi vermişsiniz? Ne hikmetse ben hiç rastlayamadım. Sadece kendinizce kafa bulmaktasınız. Bu size başkasına karşı alaycı üslup kullanma hakkı verir mi?
Sizin şahsınıza yönelik herhangi bir açıklama yapmadım.Lafım ortayadır dileyen üstüne alınır.O konuda (inanın ki açıp bakmaya bile eriniyorum) Ümit beydi yanlış hatırlamıyorsam direk olarak boşuna yorulmuşsun yazmıştı.Sonrada bazıları gelip benim verdiğim örneklerle alay edip big foot resimleri filan koymuştu vs. vs. ben orda ağzımın payını aldım.Neyse konunun yeri burası değil.
Difransiyele kaynak hususuna gelinirse;
Off Road yapan bir araç için istavroz kutusunun kaynatılması deliliktir, kolum kalınlığında akslarınız yoksa aks kesmeniz an meselesidir.Ayrıyette araç kasılır viraj alamaz hale gelir.
Drag için hazırlanan araçlarda bu yöntemin kullanıldığı doğrudur (eskiden) bu da imkansızlıklar sebebiyle zamanında yapılmış uygulamalardır.Bu araçlarda sadece draglarda kullanılırdı.
Sonuç olarak off road kullanımı için istavroz kutusunun kaynatılması söz konusu olamaz.Haa kaynatırsın %100 kilit olur mu olur, taki aks kesene kadar...