Daihatsu Feroza Teknik Yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ophtha Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 319
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 143,951
Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

Bütün amortisör lastiklerini değiştirin derim alt karter muhafaza saclarının cıvatalarını yenileri ile değiştirip bir deneyiniz
 

Etiketler
Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

Emel hanım o vurma sesi bende kasanın şaseye bağlanan
takozlardan biri kırılmış ordan geliyodu birde amortisörlerden
kaynaklı bi vurma vardı değiştirince ses kalmadı.
Bu arada tüm parçaları buldum fakat sinyal kolu hala muamma ???
Yakıt bendede 33krşa kadar düştü
lpg valfi arızalıymış lpgye benzin karışıyomuş şuan arazide bile
35 krşu geçmez oldu.
Alttan gelen tencere sesi aks dış kafalardanmış. Şuan sanayide hala :(
Yeni jant ve lastik aldım makaslardan torsiyondan Yükselttirdim ama yanaklar iç kısımdan çamurluğa sürtecekmiş gibi geliyo
Geriye vinç ve şnorkel kaldı.
İğneada longoz ormanlarında aktivite düşünen olursa lütfen haber versin.
 


Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

Kırklarelinde ve Lüleburgazda çok fazla tamirci gezdim fakat itiraf etmeliyim ki hem orjinal hemde ucuz parça temini ve işçiliğiyle Kırklareli Bosch-Car hepsinden daha iyi. Orada Ozan ustadan hariç genç bi eleman var 2.7 dizel terranoyu tek başına topladı. Doğal yetenekli bi genç motor konusunda. Motor işlerini ben ona yaptırmıştım ve harikalar yarattı diyebilirim. Bi gösterin ne diycek.
 

Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

arkadaşlar porya kilitlerim bozukmuş ve buldum yer 1000 tl gibi bir fiyaat ıstedi. yardımlarınızı bekliyorum
 



Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

kırklareli eski sanayide girgin otoya uğrayın 1. blok ana cadde girişinde. Recep GİRGİN belki değiştirmeye gerek kalmaz.
 







Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

arkadaşlar conta yanması nasıl anlasılır.yanı ben nasıl anlayabilirim

bu tür problemler bazen çok bariz anlaşılır, bazen işin ustası bile uygun test aleti ile ancak anlar. hatta bazen işin ehli olmayan bir kişinin olaya müdahale etmesi son derece tehlikelidir. Mesela radyatörü kesinlikle kendiniz açmayın! Çok mu zor, hayır ama sıcakken açarsanız çok ciddi yanıklar oluşabilir. Hadi kendinize zarar vermediniz diyelim radyatörü kapatırken içinde bırakacabileceğiniz hava kabarcığı tek başına hararet sebebi olabilir.
 

Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

motor yağı,fotoğrafta görüldüğü gibi su ile karışıp beyazlar çok su karışırsa yağ yoğurt kıvamına gelir ;D fotoğrafı kendi ferozamda çekmiştim ;D ;D

Conta
 


Arkadaşlar hepinize merhaba. Ben Bolu dan yeni feroza sahibi bir arkadaşınızım ve adım Erhan.
Malesef 6 ay önce aldığım aracıma rektefiye yaptırmak zorunda kaldım ama araç şuan eskisinden daha kötü durumda. Aşağıda detaylı olarak açıklayacağım fakat şunu bilmenizi isterim ki bu topicteki bütün mesajları tek tek okudum.
Araç 270 bin km iken bodrumdan alındı ve boluya kadar sorunsuz geldi. İlk zamanlar su ve yağ eksiltme dışında bir sorunu yoktu. Zaman geçtikçe tekleme problemi başladı ve boluda sanayiye götürdüm. Usta bujiye su indiğini ve silindir kapağında çatlak yada conta da sorun olabileceğini, kış gelmeden yaptırmam gerektirdiğini söyledi. O zamanlar Rıdvan ustadan bihaber bir tanıdık vasıtasıyla aracımı istanbula gönderdim tamir için. Yapılan işlemler ve değişen parçaları fotoğlarda görebilirsiniz. Toplamda 6500 tl ye patladı. A9ad97e7f2f73c1c04145b2842c04107 453438eb5d3316368ba77a4717bcc0f9 337032e5f6cf146b1c9732ae47525854

Ama asıl sorunlar bundan sonra başladı. Şuan aracın çekişi çok kötü rölantide devir 2000 lerde soğuk havalarda ilk çalıştırmada güçlük yaşıyorum ayrıca motor ısınmadan hareket edersem araçta aşırı bir kasma ve gaza yüklendiğimde boğulma oluyor boluda sanayide subab, sente ve avansına bakılması gerektiği ama sıkıntıların bunlardan sonra da devam edebileceğini söylediler o yüzden aracı rektefiye yapan ustaya tekrar götürmem gerekiyormuş. Şuan ne yapsam bilemiyorum verdiğim parayamı yoksa aracımın düştüğü duruma mı üzüleyim bilemedim. Yada direk rıdvan ustaya mı gideyim. Ne dersiniz ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Merhaba Arkadaşlar,

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim, ilgili bütün arkadaşlar burada olduğu için güncel görüşlerinizi almak istedim.

1994 model FEROZA SE sahibiyim, SE ne demek ne anlama gelir ?
Araç giresunda kullanmak için aldım ağırlıklı stabilize köy yolları ve nadiren asfalt şehir içi kullanımı olacak
Araç ile alakalı aslında bir sorun yok ama uzun yıllar kullanmak için biraz masraf yapmak istiyorum.

1. Aracı istanbula getireceğim aracın a dan z ye mekanik elektrikten anlayan işi layığıyla yapan uygun fiyatlara tabii bir usta tavsiye eder misiniz ? Giresunda ustası yok

2. Araca yeni koltuk ve iç döşeme yaptıracağım kimi tavsiye edersiniz.

3. Altında GINELL GN3000 yazılı lastik var, dün giresunda 40 cm karda tüp ile çıkamadı 4l de iken ön tekerleklerde kilit için düğme çeviriliyor akabinde 4l ye aldım ama yanımdan cj 5 yara yara gitti karı. yazlık ve kışlık iki lastik kullanmak istemiyorum hem karda hemde çamurda hem de yazın sıcakta sıkıntı yaratmayacak lastik önerebilir misiniz ? 235 55 veya 75 16 idi ölçüler. Hangi ölçüyü kullanmalıyım ?

4. Aracın yedek parçalarını siz nerden temin ediyorsunuz ? Benzin depoyu doldurdum ama sızıntı var benzin uçtu gitti orjinal mi almalıyım yoksa kaynak mı yaptırmalıyım ? Araçta Atiker tüp var 30 lt lik ne zaman değişilmesi gerekir hangi markayı tavsiye edersiniz ? Tüpte tek marşta çalışıyor ama kazan ne zaman değişti nasıl anlarım ?

5. Ampermetre hep beyaz çizgi üzerinde eğim göstergesi çalışmıyor hiç oynama yok ?

6. Öncelikli hedefim beni üzmeden gerekli parçaları değiştirecek komplike bir usta

İlginiz için çok teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Eser YILMAZ
 



Ynt: Daihatsu Feroza Teknik Yardım

ön tekerlekte elle çevrilen şey manuel porya kilidi aslında sizinki daha saglamdır. O zaman 4L veya 4H ye aldıgınızda inip elle porya kilidini kilitlemeniz gerekir . 1600 motor 4H de zorlansa da 4L ye aldıgınızda yapamayacagı iş yoktur. Küçükyalıda daihatsunun merkez servisi var. Bütün orjinal yedek parçalar burada mevcut. zaten başka servisede gitseniz orjinal parçaları buradan getiriyorlar.
Aracınız tekrar ediyorum piyasadaki en saglam kasalı arazi araçlarından bir tanesidir. Masrafları oldukça uygun fiyatlara halledebilirsiniz. (Tabi diger arazi araçlarıyla kıyasladıgınızda diyecegim yoksa her araziye çıkışta ufaktefek sorunlar la karşılaşmanız normal.) Her ne yaparsanız orjinal parçalar kullanmanızı tavsiye ederim.
izmite gelince sizlerle tanışmak isterim tabiii geleceginiz zaman haber verin irtibata geçelim. Görüşmek üzere...
Verdiğiniz bilgiler çok değerli paylaştığınız için çok teşekkürler
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,476
Mesajlar
1,518,514
Kayıtlı Üye Sayımız
172,131
Kaydolan Son Üyemiz
Kuzey92

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst