Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi
Yok yok uğraşacak pek birşey kalmadı
Araba haftaya Cmt kaportadan çıkıyor. Bu arada diğer herşey hazır olur. 19 Mayıs haftası ruhsat v.s. de biter.
Araba koyu füme olacak (Selim Ak'ın arabasının rengi). Lift kit, 33" Silverstonelar v.s. yeni arabaya aktarılacak. Arka diff kilidi, takvilyeli rot kolları v.s. de.
Diğer yapılacaklar: Karbüratör Stomberg olacak (şimdilik), Camshaft ve piston kulları değişecek, araba 3.9'a yakın bir hacme gelecek, böylece düşük devir torku yükselecek.
Ateşleme zaten değişti (motor şu anda mırıl mırıl çalışıyor - taa ki devri 2500 - 3000 devirlere getirene kadar. Egzost olmasa çıkan sesten camlar iner aşağı herhalde
)))
Akslar şu anda mevcut hali ile kalacak. Kırarsak 60YTL filan bir fiyatı var. Çok kırarsam önlere TT kilit ve freze büyütüp daha sağlam hale getiririm.
İleride yapılacaklar: Edelbrock karb set takılacak (+10 hp, +20Nm tork artışı), camshaft tekrar değişecek, ve daha birçok şey. Sonuç olarak 190hp'ya yakın biryere varmayı hedefliyorum.
Şu andan hedef bütçenin %30 üstündeyim bakalım nasıl bitecek....