Diferansiyel Kilidi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan egemen Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 256
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 103,603

Etiketler
Ynt: Diferansiyel Kilidi

abi bu diferansiyel hangi araçlarda var iyi birşeye benziyor
 

Ynt: Difransiyel Kilidi


USTA ARKAYA NEDEN DETROIT ON ARKA ARB OLSA DAHA IYI DEGILMI
 

Ynt: Diferansiyel Kilidi

bu ayki 4x4 süper sport dergisinde (mart nisan/ remzi kitap evi) arb nin 2 sayfa tanıtımı vardı türkiye satış ofisini açtı bostancıda Tarotodaymış
 




Ynt: Diferansiyel Kilidi

mergen' Alıntı:
buddy merhaba senin yazıda var mı bu sayıda?

evet basmışlar body al bitane traj yapsın dergimiz zaten tek 4x4 dergisi sanırım ülkenin annemlerdeyim de dergi yok yanımda tarın bilgileri hatırlayamadım. görüşelim itfaiye den haber yok dimi
 


Ynt: Diferansiyel Kilidi

mergen' Alıntı:
tamam derg,ye bakacağım.
İtfaiyeden haber yok. Bu hafta bir telefon edeceğim.

biz nezaman buluşuyoruz 11 nisan sınav var sonrasında bir hafta sonu bişr araya gelelim ok. selamlar
 

Ynt: Diferansiyel Kilidi

Ben dün akşam Camel Trophy yarışlarını seyrediyordum. Ve bu konuyuda baştan sona okuduğum için aklıma bir konu takıldı.
1992 model Discovery'de bu kilit işi nasıldı? O adamlar asfaltta da kullanıyor korkunç derin çamurda da.

Selamlar,
 

Ynt: Diferansiyel Kilidi

Bulduğum yazılarda sadece 24-spline rear halfshaft kullanıldığı ve diffransiyelin açık olduğu yazıyor. Doğrumu bu?
 



Ynt: Diferansiyel Kilidi

 

Ynt: Diferansiyel Kilidi

işte iş burada çözüldü. işi bilen arkadaşlara verdikleri bilgiler için teşekkür ediyoruz ancak, bilgi verirken bilmeyenin düşüncesine göre cevaplanırsa veya cümle kurulursa çok daha fazla katkı sağlayacaktır, biz bilmeyenlere. eminin bu kısma kadar benim gibi, ön akslara bağlı hublarını (electra) dif kilidi zanneden bir çok acemi vardır. konu okunması zorlaşan bir seviyeye gelsede paylaşım için teşekkürler.
 



Ynt: Diferansiyel Kilidi

bir sorun daha var aslında diferansiyel kilitleri geçtiği zaman yerinden cıkarmakda bi okadar sorun yaşanır.
orjinal diff lock olarak kullandığım 2 araç var biri unimog l 1300 diğeri bizim traktör ;D
ikisindede devreden cıkması için aracın çektiği yükten yada battığı çamurdan kurtulması gerek
gene açılmıyorsa aracı yarım debriyajla ileri geri oynatmak yeterli
 



Ynt: Diferansiyel Kilidi

Unımog 404 kullanıyorum.Orjınal %100 mekanık kılıtlı, yuk altındayken kılıdı bosaltmaması normal. Kıldı bosaltmak yuksuz yavas harekete kolu ındırmem veya yuksuz hareketlıyken debraja basıp kolu ındırmem yeterlı oluyor. 1300 lerde kılıtler pınomatık oldugundan dolayı fark gosterebılır fakat ne olursa olsun yuksuz konumda kılıdı bosaltması lazım.