Difransiyel değişiklikleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan suatti Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,817

suatti

2008 Suzuki Jimny / 1980 Jeep CJ5
Mesajlar
141
Tepkime Puanı
0
Yer
Artvin / İstanbul
Manuel 2008 Jimny aracıma otomatik vites 2008 jimny den çıkma ön ve arka difransiyel koydum.
Ayna maruti oranları 43/10 iken 43/11 olarak değişti.
Arazi performansında bir değişme hissetmedim. Hissetmem gerekir miydi ?
Başka bir problemle karşılaşır mıyım ?

bi de...
Jimny'e çıkma havalı veya LSD kilit arıyorum,
satmak isteyen olursa irtibata geçebilir mi ?
 

Etiketler
Ynt: Difransiyel değişiklikleri

İki oran arasında %10'a yakın fark var aslında.
Bu işlem için en doğru ölçümü gps üzerinde belirgin bir hız misal 100 km. hız ölçümünde değişim öncesi ve sonrası devir saatindeki farktan anlayabilirsiniz.
Araç iki çekerdeyken rahatladıysa bu da bir ölçüt.
Bir de 30'' ve üzerindeki lastikte fark iyice anlaşılır.
Sahibinden.com'da satılık ARB kilit var bir tane ikinci el.
Uyuyormu bilmiyorum G.V. 2.5 V 6'da önde takılıydı daha önceden.
Eğer ikinci aracınızsa Jimny Lock-right tarzı mekanik %100 kilit önerebilirim.
 

Ynt: Difransiyel değişiklikleri


Selam Onur Bey,

Matematiksel olarak %10 luk değişimi ben de bekliyordum aslında ama gerçekleşmedi, sanırım en iyisi dik bir yamaçta denemek olacaktır.
Arb yi bende gördüm ama ne kadar temiz bilemiyorum, ayrıca kompresör fiyata dahil değil, o da maliyeti tabiki etkiliyor.
Lock- right kullanıyordum eskiden taze OK144 lerimi 5 bin kilometrede kemirince çıkarttım