bende takmıştım o bağlı bulunan çıta gibi şeyi ilk ağaçta almıştım elime ,mayıs sonrası antalyadayım atla gel , hem o dedğin işeri yaparız hemde gırgır şamata yaparız
Aracınız çok güzel olmuş, anlatımda benim gibi yeni başlayanlar için gerçekten öğretici elinize sağılk.
Aracınızda 4" kullanmışsınız. Merak ediyorum 4"--2" arasında araştırma yaptınızmı?
Teknik açıdan ne farklılıklar yada ilaveler var özellikle 4" te
birde fiyat çok değişiyor mu?
Aracınız çok güzel olmuş, anlatımda benim gibi yeni başlayanlar için gerçekten öğretici elinize sağılk.
Aracınızda 4" kullanmışsınız. Merak ediyorum 4"--2" arasında araştırma yaptınızmı?
Teknik açıdan ne farklılıklar yada ilaveler var özellikle 4" te
birde fiyat çok değişiyor mu?
2 ile 4 arasında değişen tek şey kullanılan yaylar, amortisörler aynı. Fiyatda değişmiyor aynı. Arka amortisörde sıkıntı olursa daha uzunu gerekebilir yada amortisör kafasına ek yapılıyor. 2 veya 4 tamamen sizin aracı nasıl kullanmak ve ne çapda lastik takmak istediğinizle alakalı. hafif off road ve gezi aracı yapıcaksanız zaten 2 inc den fazla yükseltmeyin.
Aracın orjinalinde 255x55x18 lastik var.
Önce 2" yükseltme yaparsam lastik ve jantlarıda aynı anda değiştirmem gerekirmi.
Bir müddet mevcut lastiklerle idare edebilirmiyim.?
Aracın orjinalinde 255x55x18 lastik var.
Önce 2" yükseltme yaparsam lastik ve jantlarıda aynı anda değiştirmem gerekirmi.
Bir müddet mevcut lastiklerle idare edebilirmiyim.?
Bence lastik ve yükseltmeyi birlikte yapabildiğinizde yapın, küçük lastikle aracı yükselttiğinizde çirkin durur. zaten discovery 2 standart hali ile hiçbirşey yapmadan çok işinizi görür. Sadece çamur zeminlere girerseniz ve çamur lastiğiniz olmazsa sıkıntı yaşarsınız. Standart binin lastik ve yükseltmeyi bir kerede yapın tavsiyem
ve benim arka körükler bayrak çekmeye hazırlanıyor. Önceleri arada bir arka lastiklerinin üstüne oturup kalırken,
son bir kaç haftadır hareket halindeyken sert kasislere girdiğimde özellikle sol taraf çöküyor ve kompresör tekrar toparlayamıyor, hatta arefe gecesi kompresör hiç çalışmadı ve o şeklde eve getirdim şükür ki yakın mesafedeydim
tamam kompresör gitti hayırlı olsun dedim. ancak sabah çalıştırdığımda tekrar aktif olmuştu ve aracı yükseltti, çok sık başıma gelmeye başladı, körük sistemden kurtulmak istiyorum. tabii körük mü patladı yoksa kompresörde mi kaçak var o kısmını hiç araştırmadım.
helezona dönmek istiyorum ancak lastik olayına hemen girmek istemiyorum. kafamda iki şık var,
ya yükseltip standart lastiklerle bir süre kullanacağım,
ya da standart helezon kit kullanıp daha sonra yükseltmeyi yapacağım ancak bu iki ayrı masraf demek oluyor.
bir sonraki hafta LPG için istanbula geldiğimde bu işi de halletmem gerekiyor karar vermeliyim.
tecrübene istinaden fikrini almak isterim.