Merhaba,
2011 1.5 dizel dusterım var. Geçen hafta 80 bin bakımına aracımı yetkili servise götürdüm. Bakımdan 2 gün sonra motor arıza ikazı gelmeye başladı. Yeniden servise gittiğimde aracı bilgisayara bağladılar, 4 enjektöründe arıza verdiğini belirttiler. Normalde parçanın değişmesi gerektiğini ancak 4 enjektöründe arıza vermesi her zaman karşılaştıkları bir sorun olmadığını belirttiler. Parçanın fiyatının 2500-3000 lira civarı olduğunu söylediler. Bende başka yapılacak bir şey yokmu tamir edilemezmi, bu fiyatın çok yüksek olduğunu söyledim. Bunun üzerine beyine reset atarak ikazı kaldırdılar. Ancak aynı ikaz yeniden gelirse parçanın kesin değişmesi gerektiğini söylediler.
Bugün aynı ikaz tekrar geldi.
Şimdi benim sorum; aracı bu şekilde kullanmam sorun yaratırmı? 80bin bakımından 2 gün sonra bu arızanın çıkması normalmi? Bu parçanın ömrünün bu kadar erken bitmesi Normalmi?
yardımlar için şimdiden teşekkür ederim
2011 1.5 dizel dusterım var. Geçen hafta 80 bin bakımına aracımı yetkili servise götürdüm. Bakımdan 2 gün sonra motor arıza ikazı gelmeye başladı. Yeniden servise gittiğimde aracı bilgisayara bağladılar, 4 enjektöründe arıza verdiğini belirttiler. Normalde parçanın değişmesi gerektiğini ancak 4 enjektöründe arıza vermesi her zaman karşılaştıkları bir sorun olmadığını belirttiler. Parçanın fiyatının 2500-3000 lira civarı olduğunu söylediler. Bende başka yapılacak bir şey yokmu tamir edilemezmi, bu fiyatın çok yüksek olduğunu söyledim. Bunun üzerine beyine reset atarak ikazı kaldırdılar. Ancak aynı ikaz yeniden gelirse parçanın kesin değişmesi gerektiğini söylediler.
Bugün aynı ikaz tekrar geldi.
Şimdi benim sorum; aracı bu şekilde kullanmam sorun yaratırmı? 80bin bakımından 2 gün sonra bu arızanın çıkması normalmi? Bu parçanın ömrünün bu kadar erken bitmesi Normalmi?
yardımlar için şimdiden teşekkür ederim