Düz dizel Defender BD30 dönüşümü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dturan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 154
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 79,261
Aracin yapimini ve sonraki durumunu az cok gordum fikir vermek adina Derya abi adina bi kac sey yazayim.Duz dizel cok sorunlu bir motor degildir fakat yavas bir motordur
Bd30 atmosferik bir motor oldugu icin oda sikintisizdir daha yeni model olmasi sebebi ile daha az ariza cikartir.
Yakiti 8-9 litre civari demisti diye hatirliyorum
Duz dizele 33 inc hatta 35 inc lastik takanlarda var sorunsuz cevirir.arazide zaten arazi vitesinde oldugundan fazla da hiz yapma sansiniz olmadigindan cok sikinti yaratmaz.Yolda biraz daha hizi duser 35 de.
Bu arac sadece motordan ibaret degil tabiki,metal yorgunlugu olan araclar alirkende bi ekspertiz yaptirmanizi oneririm. Derya abinin montajini da yapan Istanbul bahcesehirde low 2 garage da Ayhan usta ile iletisime gecersen daha detayli hepsini anlatabilir.
 

Etiketler
Motor değişimine gireceği zaman ihtiyacım olacaktır diye düşünüyorum Bu konuyu açtığımdan beri biraz zaman geçti ve çok yardımcı oldular sağolsunlar. Motor konusunda bulunabilirliğinden dolayı hafiften transite kaymıyor değilim hani Ancak gelişme olursa heleki alıp toplamaya başlayınca düzenli olarak paylaşım yapacağım. Gerektiğinde de Ayhan Usta ile iletişim kurmak isterim. Teşekkürler tekrardan.
 

Uzun zamandır foruma girmediğim için yazılanları görmemişim kusura bakmayın.
Genel olarak Oğuzhan özetlemiş konuyu sağolsun
2 yıldır sıkıntısız kullanıyorum bd30 u. Vitesin Low pozisyonunu unuttum neredeyse performans açısından o kadar iyidir motor. Bence Defender da kullanılacak (performans/maliyet/bakım açısından) en uygun motor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi