Güzel bi tercihde bulunmuşsun Bende 2 aracımdada turbolusu var BD30 un performansından mükemmel derecede memnunum v184 olsun ıveco motoru olsun bunlardan çok çok başarıılı bi motor Tork eğrisi harika. yeterki toz çekmesin toza karşı çok hassas
Kanka webastodan haber var. termostatı yok muş üstünde bu şekilde alırsanız yollucak dedi. Bir de tavan döşemeleri varmış ama resimlerini ne zaman yollar bilmiyorum biliyosun bunların huyunu...
Bu kapaktan mke'de var mıdır. Bakmamı ister misin?
Kanka webastodan haber var. termostatı yok muş üstünde bu şekilde alırsanız yollucak dedi. Bir de tavan döşemeleri varmış ama resimlerini ne zaman yollar bilmiyorum biliyosun bunların huyunu...
Bu kapaktan mke'de var mıdır. Bakmamı ister misin?
Motoru aldığım servisle konuştum, eski kapağı sök buna tak dedi. eğer uymazsa ben sana istediğin kadar parça gönderirim dedi. ;D webasto için ben seni arayacağım kanka.
arazi şanzumanı için biraz kararsızım. kullanan bilen varsa fikir edinmek istiyorum. 1.41 mi 1.67 mi rampalarda daha rahattır??
Yavuz abi, Özgür yardım..
Tafa Henüz motor inmedi. malum eksik parçaları toparlamak için araba lazım oluyor. Dün şanzumanı aldım, parçaları araba ile birlikte garaja bıraktım.
ilk önce yeni motor ve şanzumanı yerde birleştiricez. o yüzden eksik olan prizdirek kapağını bulmam lazım. Bu gün bmc parçacılarına bakıcam o parça için. motoru aldığım servis gönderiyor ama araya haftasonu girecek o yüzden buradan biryerden elden alıcam. zaten 50-60 tl bişey.
Dün enteresan bir şekilde her zaman sıkıntısız kullandığım defenderım yağ kaçırmaya başladı. karter contasını almıştım değiştirmek için ama bu operasyon çıkınca değiştirmekten vazgeçmiştim. herhalde o da artık bana veda ediyor. ;D
Arazi oranları konusunda mevcut oranla bir süre denemeye karar verdim. 1.67 nin tork unu bu motorda görmem lazım. en kötü ihtimal bir süre sonra 1.41 e çeviririm.
Ekstra olarak şanzumanın flanşına çok para istiyorlar. o yüzden motor göğüse fazla yaklaşacak. bende flanşa o kadar para vermeyip ön tarafı adam akıllı izole etmeyi düşünüyorum. tabi her an fikir değişebilir.
arazi şanzumanı için biraz kararsızım. kullanan bilen varsa fikir edinmek istiyorum. 1.41 mi 1.67 mi rampalarda daha rahattır??
Yavuz abi, Özgür yardım..
1.67 normalde rampada daha iyi ancak BD30 düşük devirde daha güçlü olduğudan 1.41 daha uygun oluyor gii hatırlıyorum. En güzel bilgi Zafer'den gelir, onu ara bence
1.67 normalde rampada daha iyi ancak BD30 düşük devirde daha güçlü olduğudan 1.41 daha uygun oluyor gii hatırlıyorum. En güzel bilgi Zafer'den gelir, onu ara bence
Tam olarak anlamadığım tek şey bu dişli hesabı zaten
rn380 + 1,667 dişli + 33" lastik = rampa gidiş / kalkış / son hız ???
rn380 + 1.41 dişli + 33" lastik = rampa gidiş / kalkış / son hız ???
Aynı kombinasyonlar la 35" lastik nasıl ??
Forumdaki diğer konuları tekrar okumam lazım galiba.
Reha abinin konusuna bir yorumunu yakaladım zafer'in. Bakalım anlayabilirsem buradan ne çıkartacağım ;D ;D
Reha bey belki hatırlarsınız bizim kırmızı 110 a BD 30 motor taktım şanzıman oranı 1.67 ürekli dağyolu yokuş ta kullandığımız için çok güzel oldu biraz ağır ama hiç lov kullanmadan buralardaki bütün yayla vs dolaşıp geliyoruz %80 arazıde kullanım yakıt 10.5 lt araç ağırlığı 2350kg + 5 - 6 kişi yolcuyla
Birtanede 90 var şuan bende duruyor onada BD 30 taktım 1.41 oran var asvaltta çok güzel hızlanma mükemmel tirafikteki hemen her araçla ışıkta aynı kalkıyor 4. viteste 120 km görüyor son hızlanmayı yapmadım ama 130 140 yapacağına inanıyorum yaklaşık 1300km yol yaptım sürekli şehir içinde 9 lt yakıt yakıyor ama sizin araç ambulans kasa olduğu için 1,41 rampalarda ağır kalabilir yüksek devirde kullanılırsa aynı performansı verecektir iye düşünüyorum
eğer verim alamazsanız lastik ölçünüzü küçültüp devam edersiniz veyahut 1,67 yapıp 35'' lastik yaparsanız yine çok güzel olur