Düz dizel Defender BD30 dönüşümü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dturan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 154
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 86,923

Ynt: Düz dizel Defender BD30 dönüşümü

Powered by low2garage reklamimizda olsun arada


Sent from my iPhone using Tapatalk
 


Ynt: Düz dizel Defender BD30 dönüşümü

Sticker degil musterimiz olan tum araclara 3d pvc den bu sekilde yaptirip verecegiz az kaldi yapim asamasina gecmeye


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ynt: Düz dizel Defender BD30 dönüşümü


Bilgi için teşekkürler..

Sent from my Novo7 using Tapatalk
 







Ynt: Düz Dizel Defender Bd30 Dönüşümü

Çok Güzel bir çalışma olmuş.

dün itibari ile bmc minibus aldım donör olarak 2001 model
en kısa sürede başlıyorum değişime.

rn380 mi kendi şanzumanımız mı karar veremedim .

ne farkı var
 




Ynt: Düz Dizel Defender Bd30 Dönüşümü

Super Dahada nasıl açıklanabilirdi ki

önemli bir fark göremiyorum. lt77 ye bakım ve yola devam.
 

Ynt: Düz Dizel Defender Bd30 Dönüşümü

Aslında fark var, rakamsal olarak oranlar arasında ufak farklılıklar olmasına rağmen RN380'i tercih edin bence. Motor gücü fazla değil araçlarımızda rn ile daha rahat bir sürüş olacağı kesin.
 

Ynt: Düz dizel Defender BD30 dönüşümü

Lt sanzimanda 3 . Vitesle 4 vites arasi cok acik ve oransiz 3 de bagirtmaniz gerekiyorki 4 vites rahat devirlensin . Buda dizel motorun kullanim avantajini ortadan kaldiriyor . Tabi bu durum kimisinin hosuna gidebilir ama bence cok can sıkıcı bir durum .

ibrahim IPEK
 

Ynt: Düz Dizel Defender Bd30 Dönüşümü

ONTURK' Alıntı:
Super Dahada nasıl açıklanabilirdi ki

önemli bir fark göremiyorum. lt77 ye bakım ve yola devam.

LT77 ile BD30 denemediğim için bir şey diyemeyeceğim ancak..,

Benim kombinasyonda (BD30+rn380) 265/75/16 ekstrem lastikle çok tatminkar bir grafiği var. Hızlanması çok iyi. max. devirde (devir saatim bağlı değil henüz tahminen yazıyorum.) 3 viteste 80km/h 4. vites 100-110 km/h 5. vites te 120-130 kmh hıza ulaşıyor. Gaz tepkileri de çok güzel. hangi viteste olursa olsun ivmelenmeyi hemen hissettiriyor. Bence doğru tercih.
Yakın zamanda da 35" lastik ile deneyeceğim. Onuda buradan yazarım.
 



İyi günler Derya bey,

Öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın demek isterim

Bu yıl bitmeden bir Defender almak gibi bir niyetim var. Bayadır araştırma yapıyorum. Forumda da sağ olsunlar çok yardımcı oluyorlar.

Uzun süren bir araştırma sonucunda çok az sorun çıkartması ve az yakması (ilk araçolarak kullanacağım için 12lt ile 16lt fark yaratıyor ister istemez ) sebepleri ile düz dizel bir defender da karar kıldım.

Sevilmeyen tarafı içe güçsüz bir motora sahip olması. Belki ileride değişim olur gibilerinden başka motorlarada bakınıyorum ufak tefek ve sizin konunuzu buldum.

Hem düz dizel hem de bd30 kulanan biri olarak aklımda birkaç soru var, bunları cevaplayabilir misiniz?

1. Düz dizel size sorun yarattı mı acaba? Sıkıntısını çektiniz mi?

2.Bd30 sorun çıkartıyor mu? Hani sorun babında bakarsak hangisi daha az sıkıntı çıkartıyor bd30 ile düz dizel arasında?

3. Performansından çok memnun olduğunu belirttiniz bd30'un peki bu yakıta nasıl yansıyor? Net bir ölçüm yapma şansınız oldu mu bilmiyorum ancak düz dizel ile bd30 100kmde kaç litre yakıt harcıyorlar acaba?

4. Son olarakta lastiklere takılmış durumdayım. Sanırım 33' lastikler düz dizel aracınızda kullandığınız lastikler. Acaba nasıl bir performansı vardı düz dizelin bu lastikler ile? Zorlanıyor muydu arazide ve yolda? Hızlanması nasıldı? Denediyseniz 35'likler ile karşılaştırarak anlatabilir misiniz acaba?

Şimdiden çok teşekkür ederim.