Ferrari Kırmızısı Laredo

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan 3mm Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 32
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,871

3mm

yılmaz
Mesajlar
36
Tepkime Puanı
0
Yer
gaziantep
bir kaç gün içinde aracın bir çok eklentili halini resimleyeceğim.yorum ve önerilerinizi bekliyorum.bu arada laredo cherokee modelinin en özel modelidir.hemen hemen hiç elektronik aksamı yoktur.2 çeker ve 4 çeker kullanma şansınız var.en önemliside araç hareket halinde iken bile 2 çekerden 4 çekere geçebilirsiniz.bunu sağlayan select track özel şanzımanı.bu araçda bilyalı şaft kullanılmamıştır tamamıyle aktarma organları istavrozludur.4000 motor olasından ötürü parçası ve bakımı daha ekonomiktir.yakıtda 5.2 5.9 lara göre nerdeyse yarı yarıyadır.vergisi ise 6 aylık 300 tl.en önemlisi arazi performansı.kesinlikle mükemmel....aracın defransiyeli şaftları ön takımı şanzımanı iç aksamı,tamamıyle ağır arazi şartlarına uygun üretilmiş jeep markasının en özel aracıdır.bu aracı almadan önce çok araştırdım çok test ettim.kesinlikle bu sınıf araç alacak arkadaşlara tavsiye ederim.









 

Etiketler

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

Klasik off road modifiyeli ZJ'lerden o kadar bööö geldiki artık...
Bunu gördüm gözüm gönlüm açıldı...
Kırmızı çok yakışmış, siyah tampon ve jantlarda öyle...
Güle güle binin ben çok beğendim...
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

jantlar boyanmadan önce çok enayi duruyormuş,sonra siyah çok değişik olmuş kırmızı arabanın altında çok hoşuma gitti. yanlız üstteki yuvarlak sisleri sevmedim ben.
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

kırmızı siyah uyum içinde olmuş guzel port bagaj şart ama
 



Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

araciniz hayirli olsun...on ceki kancasi bile olmadan o lastikler ne ise yarayacak diye sormadan edemedim
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

araç malum ilan sitesinde satışta. 21.000 tl isteniyor. öğle civarı burda gördüm, sonra da ilan sitesinde..
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

önde çeki kancası var dikkat etmemişsiniz veya görünmüyor.gösteren resim atayım hemen.araç henüz bitmedi bu arada üst port bagaj eğer kısmet olursa şinorkel eklenecek.





 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

vites te neden 3. vites yazısı var? overdrive tuşu yokmu bu arabada? bizimkinde 2 ve 1 var çünkü. overdrive off tuşuna basınca 4 ten 3 e düşüyor.
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

km de ne kadar yakıyor? hani şu yarı yarı yarıya yı tespit açısından...
bi de sahibinden deki ilanı direk kopyalamışsınız, amaç tanıtım mı satış mı?
laredo için en özel demeylim de en boş versiyonu desek?
 



Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

bu araçlarda aksesuarın olmaması yani sizin değiminizle boş olması sadece off road amaçlı ağır arazi şartları için üretilmiş olmasıdır.bu işi bilen hatta çok iyi bilen kişilere sorabilirsiniz.bir su geçişinde 5.2 5.9 larda o an yaşamayıp bir kaç gün içerisinde elektronik problemi yaşarsınız.yaşadım biliyorum.bu araçta bunun olma ihtimali yok.çünkü elektronik aksam yok.herşeyi mekanik.yeni kasa üretimlerde bile laredo modelleri ile limited modelleri arasında fiyat farkı yoktur.ben size bu araçtan önceki sırf problem araclarımdan 2 sinin resimlerinden bir kaç kare göndereyim.zaten bu tür araçları gezi gösteriş amaçlı almak isterseniz limited den şaşmayın.ama arazide kullanacaksanız kesinlikle temiz bir laredo tavsiyem.









 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

laredo da epey elektronik ve elektrikli parça var aslında. v8 deki motor aksamından mı bahsediyorsunuz su geçişlerinde sorun olabilir derken?
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

5.2 ve 5.9 larda egzost borusunun tam üstünde 4-5 adet kablolar mevcuttur o kablolar zaman içinde aşınmış yıpranmış ve üst plastiği soyulmuş ise suya girdiğinizde bir çok problemi ve hatta yangına ulaşıcak dereceye kadar durumu getirebilir bu durumu herkezin kontrol etmesi lazım tüm agzost sisteminin ortadan arkaya doğru olan kısmındaki kabloları kontrol edip hepsini bir araya toplayıp plastik kelepce ile sıkıp etraflarını su gecırmez band ile gecip saglamlastırmak en güvenli yoldur.
 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

laredolarda 1 ve 2 vites 1 in yerindedir select track şanzımanın özelliğidir sadece,nedenine gelince dik yamaç tırmanışlarında araba çok bağırmaz.1 vitesde 1 ve 2 çalışır devamlı,diğer araçlarda 1 viteste devir saati sonuna kadar dayanır buda aracın yavaş seyrederek ilerlemesini sağlar...









 

Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

bizde zaten selectrac laredo 4.0 var 1997 model. ancak D nin altında 2 ve 1 yazıyor. 3 yazmıyor. arka silecek düğmesinin altında overdrive vitesini kapatma tuşu var. yani 4 ü kapatıyor 3 ü geçmiyor araç. farkı sormak istedim.

aynı şu resimdeki gibi

 



Ynt: Ferrari Kırmızısı Laredo

yükseltme işlemi nasıl yapıldı. kit mi taktınız nedir?
yapılanlar hakkında daha detaylı bilgiler yazarsanız sevinirim.