plan proje çok ama ekonomik ortam malum ,, forester ile devam gorunuyor şu an , biraz bununla oynamaya devam , forestere 4.44 kilitli dif takip bi kaç geliştirme şu an tek plan , ehliyetide kaptirdik 6 ay o sebeple sakin sakin yol dışı ufak aksiyonlarla idare edicez , sen neler yapiyorsun , sende varmı plan proje feyz alalim ?
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
plan proje çok ama ekonomik ortam malum ,, forester ile devam gorunuyor şu an , biraz bununla oynamaya devam , forestere 4.44 kilitli dif takip bi kaç geliştirme şu an tek plan , ehliyetide kaptirdik 6 ay o sebeple sakin sakin yol dışı ufak aksiyonlarla idare edicez , sen neler yapiyorsun , sende varmı plan proje feyz alalim ?
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
abi küçük araba o bu diyoruz da, kia da ki m3 hacmi debi derya, araçta arkada lsd çift klima şimdi de 3000 cc nissan bak neler olacak bir de bu araçta ayna mahruti 4.77, ilk vites oranı 4.6 defender da 3.6 ikinci vites orano 2 küsur ilk 2 vites ağır arazide iyi iş görecek 66 hp ile bile görüyordu şimdi 100 vereceğiz ona)
SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
abi küçük araba o bu diyoruz da, kia da ki m3 hacmi debi derya, araçta arkada lsd çift klima şimdi de 3000 cc nissan bak neler olacak bir de bu araçta ayna mahruti 4.77, ilk vites oranı 4.6 defender da 3.6 ikinci vites orano 2 küsur ilk 2 vites ağır arazide iyi iş görecek 66 hp ile bile görüyordu şimdi 100 vereceğiz ona)
SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kucuk arac derken tofas motorlu samrai , niva filan kastedmistim , japon parcalar cepleri fena yakiyo hele subaru x2 katı , Allahtan ben ağır işleri devülasyondan önce yapmistim şimdi ivir zivir idare ediyoruz , Besta nin guzelliği kamp için iç hacminin yeterli olması , gelistirmelerden sonra istedigin yerde solo gezilerde yaparsin .
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arkadaşımızın Musso su için sanayiye gitmişken uzun zamandır yaptırmayı düşündüğüm uygun zaman olmamasından ertelediğim , vites burçlarındaki boşlukların tamiri için nihayet vakit bulduk , vites kolu burçlardaki plastiklerin aşınmasından dolayı şakır şukur ses ve titreşim yapıyordu. Nihayet kolları söktük ve burçlara teflon yaptırmak için tornacıya gönderdik , sonuç mukemmel titreşim ve rahatsız edici ses tümü ile kesildi , artık Subaru Forester ile yolculuk daha keyifli olacak , selamlar saygılar...
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi