KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
g kullanan büyüklerimiz nereye kayboldu birden
2002 model honda cr-v aracımla http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mercedes-g-112000-kmde-1986model-gd-290-mercedes-jeepbu-fiyata-bu-arac-kacm/detay bu ilandaki araçı takas etmek istiyorum ne dersiniz acaba?
Herşeyden önce 24 yaşında bir araç için 140000 km. pek inandırıcı gelmiyor..Kuvvetle muhtemel, km. si doğru değil. Bu da başka soruları getirmeli akla derim..
Eğer doğru ise, araç sıfır sayılır bence, iyice bir kontrol ettirilip takas düşünülebilir tabii.
Saygılar,
nadir bey G başlıkllı forumun' bu işin sonu yok 'bölümünde ilk resimdeki G nin ön aksları diferansiyel vs tam görünebiliyo.yanlışmı anladım bilemiyorum sanki aksdan gelen hareket orda bi dişli takımına hareket veriyo.bu dişli takımının 10 cm kadar alttaki aksına tekerlek bağlı.unimoglardada sanki bu tür bi son aktarma var.sizden ricam G lerde böyle bir aktarma varmı ara dişli grubu gibi
Portal aks uygulanmış G'lerin dışında ayrıca böyle bir dişli sistemi yok.Dingillerden gelen hareket ön ve arka tekerleklere iletilirken sistemin diğer 4x4'lerden pek farkı yok.
Sadece G'lerde kendi aralarında bazı farklılıklar var.461 tip eski kasalarda 2 Adet (ön ve arka ) dağıtıcı şanzıman varken , 463 tip yeni kasalarda 3 adet ( ön , orta, arka ) var.
Aks bağlantılarında Unimog'larda olduğu gibi ek bir dişli sistemi var.
Böylece hem araç yükselmiş oluyor, hemde "torque-tork" artıyor.
Türkiye'de nerede yaptırılabilir bilmiyorum ama,
Almanya-Ostfildern'de ORC'de yaparlar. Teçhizatın maliyetini sorabiliriz ama sadece aracı (kısa 463) oraya götürüp
getirmek (4 000km) 6 630TL ye (15 gün konaklama ile birlikte) mal oluyor.
dogan adasmisiz ben su andaalmanyadayim ve arabayla gelmeyi dusunuyorum yardimim olabilirse sevinirim slmlar . erdogan ozdemir olarak face den sik sik gorusebiliriz
Herkese merhabalar konu başlığında mersedes g sorulmuş ancak bıraz gecte kalsam cevap yazayım dedım.Bendede 1990 250 GD var.sivil versiyonda cok nadır bır motor tüm versıyonlarıyla 1987-1994 arasında 2052 adet uretılmış.Sanırsam ülkemizde 2 veya 3 tane var .Evet bıraz yavaş kalıyor 120 yı gecmıyor sollamalarda agır kalıyor ancak o bir G.Bu yaz gurcıstana kadar gıttım ve trabzondan sonra daglardan yayla yollarından hatta harıtada yol olarak bıle gozukmeyen yerlerden sarpa kadar gıttım.Aile olarak ve ordanda gurcıstan bayramlarda keza oyle antalyadan istanbula 2300 kglık tekne cektım.Kışın cok kar altında (ki sadece kapılar dondu)anahtarlıklarda rancler gıbı ıstma yok: gezdım.Hiç yolda kalmadım .Evet teknolojısı eskı dıjıtal konfor yok ancak guven verıyor aılenızle korkmadan bır yerlere gıdıp gelebılıyorsunuz .Artı rahat suspansıyon sıtemı guzelYavaş gıttıgı için için radara yakalnama proplemınız yok ve kaza rıskını dusuruyor.Elektrık sıstemı basıt ve kolay tamır edılebılır mozot pistı temizdi derdı yok hepsını yakabılıyor.Birde otomatık olsa o yok işte yurtdışında bıle satışta yok 2 senedır 1 kez gordum .Şehırdekı bakım masrafları bıraz pahalı evet ama parça sıkıntısı dıye bır sey yok mersedes bayılerınde her parçası var kımı pahalı kım ucuz.Bır ornek fren dısklerımden dolayı tıtreme vardı tormalattım usta parası derken 60 tl gıttı yenısı kaç para dıye sordum 180 tl dedıler .Fark bu işte ama en az 3 sene gıder Tornallattıgım emınım bu yaz gene tıtretır.Sonuç olarak guc saglamlık ve rahatlık ıstıyorsanız g.Konfor ıstıyorsanız dıgerlerı.