yorum için teşekkürler ünal bey,
mantık olarak düşününce geniş difrensiyel kullanmak dolayısıyla yere basma açısının olumlu artışı akla geliyor ancak en yukarıdaki siyah cj yi görünce bu fikir havada kalıyor
genişledikten sonra o kadar yükselmiş ki 2 kişi yandan yüklense devrilecek gibi
ikinci arac zevk için yapılmış aracı leylek gibi yapmak kişinin kendi tercihidir ama yarış araclarında defransiyel genişliği yükseklik farklı hesaplanır hatta arac tartılır yukarı kaldırılıp ağırlıkları kontrol edilir ama orda olay profosyenel olduğu için yoksa arac yerden yukarı zıpladığında ağırlık dengeli değilse ya kafa üstü cakılır yada arkası önce yere değer arac kontrolü kalmaz ama resimlerdeki araclar kişinin z evkine keyfine göre yapılmış araclardır fazla hesap kitap istemeyen işlerdir bunları kriter olarak alamayız yada zevke keyfe göre yapılmış araclar ölcü olmamalı hiçbir zaman cünki kullanım amacı farklı bu tip aracların
aracı genişlettiğiniz zaman ağırlık dengeli dağılır ve yere basma daha iyi olur ince hesapdır ama genede faydalıdır tabi birde arac genişleyince içinde rada rahat malzeme konur daha fazla işlevsel olur bunuda unutmamak gerekir
şase'yi ara bağlantılardan ayırarak enine geniştip şase no işinden kurtulmak lazım, yada şaseyi ellemeden makasları orjinal yerinde kullanmak mı acaba daha doğru bilemedim.Hangi yol izlendi acaba?